הוידאו היומי יח אב 642

לראות את מלכנו הוידאו היומי יח אב 642 בקשר להכנסת ספר תורה ש"נכתב ע"י התעוררות רבים", בקשר להכנסת ספר תורה של ילדי ישראל ב-כ' מנחם אב תשע"ו בכותל, ובבית הכנסת הצמח צדק.

הוידאו היומי יז אב 641

לראות את מלכנו הוידאו היומי יז אב 641 ע"י הקריאה לקב"ה לצאת מגלות "אנו רוצים משיח עכשיו" יוצאים מהגלות והולכים עם הקב"ה להיכל מלכותו

הוידאו היומי טו אב 640

לראות את מלכנו הוידאו היומי טו אב 640. יחודו של חמשה עשר באב, שבו ביום "כלו מתי מדבר", ואחרי כמה שנים "הותרו שבטים לבוא זה בזה", ועוד כמה סיבות בדברי ימי ישראל שמיחדות את חמישה עשר באב כיום טוב, והגמרא מוסיפה עוד אירועים טובים שחלו בהיסטוריה היהודית בחמישה עשר באב...

הוידאו היומי יד אב 638

לראות את מלכנו הוידאו היומי יד אב 638. ליהודי מירושלים שעוסק בעידוד ילדים ללמוד משניות בעל פה, אומר הרבי שליט"א מלך המשיח בדולרים ש"במשפט" פירושו "כהלכתא קדמייתא", שאלה המשניות שענינן הוא הלכה פסוקה, ומביאים ראיה לכך שלימוד המשניות מביא לגאולה מהפסוק (ישעיהו א כז) "ציון במשפט תפדה"

הוידאו היומי 638 יג אב

לראות את מלכנו הוידאו היומי 638 יג אב הפרזידנט שז"ר מבקר אצל הרבי שליט"א מלך המשיח. גילויי אהבה נדירים, חסידית נשיקה חסידית צילומים נדירים

הרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים

סרטון מתוך הרצאה בתשרימלפני כמה שנים של הרב לוי יצחק גינזבורג, על נשיא הדור חי וקיים בגוף גשמי

הוידאו היומי יב אב 637

לראות את מלכנו הוידאו היומי יב אב 637 מחיאות כפיים ועידודים חזקים מאד לילדים שהשתתפו בקעמפים

י"א מנחם אב ראובן דונין

לקראת היארצייט של ראובן דונין בי"א מנחם אב, נזכרים בסינרמה כ' חשון תשנ"ה, הכינוס הגדול הראשון בארץ הקודש של האגודה למען הגאולה, וההזמנה הראשונה של הרבי שליט"א מלך המשיח לבוא ולהשתתף.

הוידאו היומי יא אב 636

לראות את מלכנו הוידאו היומי יא אב 636 קטעים יפים ממנהג טוב של הרבי שליט"א מלך המשיח לחלק מטבעות לילדים ללמד אותם שיוסיפו בצדקה.

הוידאו היומי י אב 635

לראות את מלכנו הוידאו היומי י אב 635, העשירי במנחם אב יהיה קודש

הוידאו היומי ח' מנחם אב 634

לראות את מלכנו הוידאו היומי ח אב 634. בשבת יש רק דברים רצויים. לקראת סוף השיחה, הרבי שליט"א מלך המשיח אומר "שהיום [עשירי באב] כל היום, זה [=תענית] תשעה באב, שבאמת, כפי שנקבע ראש חודש בשנה זו [=צום ט' באב נדחה], קבעו שזה יהיה באופן שהיה יכול להיות מקויים לפני זה אילו זכינו [=לדחות לגמרי], יכלה כבר להיות גאולה אמיתית והשלימה ובמילא היו כל הענינים, ולא היה צריך [=לצום] בעשירי במנחם אב, כי כל הענינים היו נפעלים בשבת ט' במנחם אב"

הרב יעקב רייניץ במרכז ממש

הרב יעקב רייניץ, משגיח ישיבת חב"ד בלוד, "בעל מעשה" מלומד בניסים, ידיו לו רב בישועות אלוקיות דרך אגרות קודש, בכמה סיפורים שהיה עד להם לאחרונה.

משיח וודאי מנחם שמו

הרבי שליט"א מלך המשיח מתייחס ריבוי פעמים לשמו הקדוש - מנחם, שמופיע בגמרא ועוד כמה מקורות כשמו העיקרי של משיח צדקנו: "משיח מנחם שמו".

עוברים לחיים נצחיים בלי הפסק

"עוברים לחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים", כלומר בלי הפסק של (היפך החיים ו)גן עדן, ותחיית המתים, דורנו עובר מיד לחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים, ורואה את כל הדורות הקודמים קמים לתחיה, הרבי שליט"א מלך המשיח מחבר את עולם הזה לתחיית המתים ועולם הבא, ולכן הוא עצמו בוודאי חי בחיים נצחיים בלי הפסק בינתיים.

הרב בא גד מספר על הניסים

הרב יוסף בא גד, ראש ישיבת בנ"ע נחלים כבר 61 שנה, מחבר ספר "נחלי בא גד", ויוזם שיטת הלימוד "סוגיות בגמרא" בישיבות בנ"ע, ח"כ (מולדת) לשעבר, מספר על הברכה שקיבל מהרבי שליט"א מלך המשיח בזכותה הוכפל מספר התלמידים בישיבתו.

זלמן נוטיק: הגאולה כבר כאן, בפשטות

הרב זלמן נוטיק, בהתוועדות חסידים לכבוד יום הבהיר כ"ח סיון במרכז ממש, מתתיהו 16 בני ברק, עם סיפורים מרתקים שקורים תמיד רק לו. לצפיה.

הוידאו היומי ז מנחם אב 633

לראות את מלכנו הוידאו היומי ז מנחם אב 633

הוידאו היומי ה אב 631

לראות את מלכנו הוידאו היומי ה אב 631

הוידאו היומי ד אב 630

לראות את מלכנו הוידאו היומי ד אב 630

הוידאו היומי ג' מנחם אב 629

לראות את מלכנו, הוידאו היומי ג' מנחם אב 629

דף 77 מתוך 88