בקרוב: בתי הכנסת יעלמו מהנוף העירוני

אמנם קשה לנו לדמיין זאת, אך כחלק מניסי הגאולה - בתי הכנסת כבר לא ישארו על תילם כפי שאנו מכירים כיום • ניחשתם נכון, זה קשור לבית המקדש • וגם: עובדה מיוחדת על המקום בו אנחנו מתפללים כיום

כשר למהדרין: עבודות בניה בירושלים בחג

בתחקיר מיוחד, חושף עיתון הגאולה את לו"ז עבודות הבניה של בית המקדש השלישי • בחודש מנחם-אב, בו מתאבל עם ישראל על חורבן בית המקדש, בדור הגאולה כדאי להתמקד בסדר בניית בית המקדש • עושים סדר

זמן השיא!

במשך אלפי שנים כמעט ולא נרשמה התקדמות בכל המישורים הנוגעים לנוחות חיי בני האדם • מה קרה בעשורים האחרונים שהביא להאצה לא מתוכננת בכל תחומי החיים • תקשורת, תחבורה ומחשוב הינם רק חלק קטן מעולם חדש הנגלה בפנינו • מהי המשמעות מאחורי קפיצה מטאורית זו?

הקפיצה הבאה בהעצמה האנושית

כל ילד יכול היום למצוא בכף ידו חיבור למידע כמעט בלתי מוגבל • מתברר כי זה רק שלב מקדים לקראת השלב הבא שעל פיתוחו יש כאלו ששוקדים ברגעים אלו • האם האנושות מוכנה לדבר הבא ומתי זה יקרה?

שבת ואתחנן מ"ט: הנחת ד' זוגות תפילין

בכתבה המלאה קובץ דברי משיח השבועי מפרשת ואתחנן תשמ"ט. בהתוועדות זו דובר גם על מעלת הנחת ד' זוגות תפילין. לרב זמרוני ששאל אחר כך האם הוא יכול להניח, הרבי שליט"א מלך המשיח ענה "שייך למשפיע שלו בארץ הקודש". הרב זמרוני חזר לארץ ושאל את הרב פוטרפס שאמר לו להניח

אל תתנו להם את הנגב!

חוסר המשילות שהביא את ההפקרות בנגב וגרם לבדואים להתפשט בעבריינות על כל השטח, והם תובעים עוד. צעד נוסף כזה רק יעודד את הבדואים להמשיך בפשעים ולתבוע עוד יותר. אין שום הצדקה לסמן לבדואים עוד "ערים" כביכול במרכז הנגב תוך כדי הלבנת הפשעים.

להמשיך את מה שהרב יצחק פיין התחיל

היום נלב"ע ביסורים גדולים רח"ל הרב יצחק פיין מבני ברק, שהחל בהדפסה והפצה של שיחות ה"דבר מלכות" אחרי ג' תמוז, ומנ"כ בהר הזיתים. "והחי יתן אל לבו" להמשיך את הדפסת והפצת ה"דבר מלכות" שהתחיל בה, "והקיצו ורננו" כו'

עדי גביסון מזמין אתכם לעשות "לחיים"

אחרי שנה מורכבת ולא פשוטה בכלל, הקיץ כבר כאן עונת האירועים החלה וזו בהחלט סיבה מספיק טובה כדי לעשות "לחיים".

"זכות השיבה" לתושבי אל אחמר?!

הכתב המדיני של ישראל היום ר' מתי טוכפלד מראיין את יו"ר תנועת רגבים על הרעיון הישראלי לתת ת.ז. כחולות לפולשי חאן אל אחמר, פלוס שטח בנוי בתוך "הקו הירוק".

ממש: ‘ישיבה ליום אחד’ עם תוכנית חדשה ומיוחדת

'ישיבה ליום אחד’ הוא כבר אירוע שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהנוף החבד”י בימי בין הזמנים. מאות בעלי עסק ואברכים ‘חוזרים לישיבה’ ליום אחד כדי לשקוע בעניני גאולה ומשיח, כרצונו ובקשתו של כ”ק אדמו”ר מלך המשיח שליט”א.

סיכום קמפיין מוניות הגאולה תשפ"א

”מוניות הגאולה" : המדיה היחידה הפעילה בתנועה במשך כל שעות היממה והשבוע, בקצב חשיפה גבוה במיוחד, ומאפשרת פילוח אזורים מדויק וחשיפה לציבור בצירים מרכזיים וקבועים. השלט הפרוס על שטח גדול בגובה העיניים, בתנועה, מושך תשומת לב רבה ומהווה אטרקציה חיה בכבישים ובמרכזי הערים.

לומדים על בית הבחירה עם הרב אושקי

על פי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, הועבר שיעור בנושא בית הבחירה מפי הרב דוד אושקי שיחי'. בכתבה המלאה שידור חוזר מהתכנית המרתקת.

סמנו את התאריך: "ישיבה ליום אחד"

בימים אלה החל מסע הפרסום של הפרויקט החשוב "ישיבה ליום אחד" הנערך מידי שנה ע"י 'ממש', יום שלם בו מוזמנים אנ"ש מרחבי הארץ להקדיש את זמנם ללימוד מלא ואינטנסיבי של תורה בענייני גאולה ומשיח.

היום - מגרש, מחר - בנין רב קומות

תמיד ידענו שבית זה סיפור יקר ולא פשוט. דורש זמן, משאבים והרבה סבלנות • מיזמים חדשים פורצי דרך מגלים שאפשר פשוט להרכיב, או לכל היותר להדפיס • דיור בר השגה - בקרוב בישראל?

כמידי שנה: התערוכה המסורתית לחינוך על טהרת הקודש

ביום ראשון הקרוב ב’ מנחם-אב תיפתח אי”ה תערוכה מיוחדת לקישוט, יצירה והפעלה על טהרת הקודש, במסגרת האגף לחינוך חסידי של מרכז ההפצה ‘ממש’ בארה"ק המופעל ע”י אנשי חינוך ובהתייעצות עם מלמדים וגננות מהשורה הראשונה. במסגרת הפעילות החינוכית, הופקו עשרות רבות של מוצרי תוכן, ערכות הסברה ויצירות חסידיות על טהרות הקודש וחדורות בענייני גאולה ומשיח, על מנת להכין את דור העתיד כפי הוראותיו הקדושות של הרבי מלך המשיח שליט”א.

באר שבע: הכנסת ס"ת למרכז ההתגלות

מאות גדשו את רחובות שכונת נווה זאב בבאר שבע לרגל הכנסת ספר תורה שנכנס לבית חב"ד מרכז ההתגלות, בראשותם של הרב אליהו סנגאוי והרב יגאל לוטקין. דיווח וגלריה בכתבה המלאה.

ברעננה מקדישים את השבת לרב גינזבורג

לרגל היארצייט השני של המשפיע החסידי הרב חיים לוי יצחק גינזבורג, שכיהן במשך למעלה מ-15 שנה כמשפיע קהילת חב"ד ברעננה, יקיימו בשבת הקרובה בקהילה בראשות שליח הרבי שליט"א מלך המשיח - הרב משה כהן, שבת מיוחדת בסימן "ובחרת בחיים" - להוספה בהתקשרות והחלטות טובות, "והחי יתן אל לבו", להבאת הגאולה האמיתית והשלימה.

עיתון הגאולה מס. 41

יצא לאור עיתון הגאולה 41, חדש ומרתק, לצפיה / הורדת העיתון בכתבה המלאה

למרות ההבטחות: הדרום נותר מופקר לבלוני הטרור

בניגוד להבטחות החגיגיות שהופרחו עם סיום מבצע 'שומר החומות', מתברר כי ארגוני הטרור שבו לשגר בלוני טרור הגורמים נזק - ללא מענה הולם מצד הממשלה

באביתר נערכים למנוע את הפינוי: “ההתיישבות מונעת יציאת מחבלים לפיגועים”

בתוך חודש צמח לו בנחישות הישוב המחודש אביתר • סמוך לצומת תפוח, על אדמות מדינה שטרם מופו, קמו ועלו למעלה מחמישים משפחות, והקימו אחרי שנות הקפאה ארוכות ישוב חדש • כיום ניתן למצוא שם בית כנסת, פעוטון, כבישים ותשתיות כולל חיבור לחשמל • כעת נערכים התושבים למנוע את פינויו חלילה

דף 119 מתוך 256