• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

מול בניין האו"ם: עשרות הפגינו נגד הדיבורים על מדינה פלסטינית

עשרות בחורים מהישיבה המרכזית ב770 יצאו להשמיע את קולו של מלך המשיח אודות שלימות הארץ, מול בניין האו"ם בו נאם ראש הממשלה על חלוקת הארץ לשתי מדינות
מול בניין האו"ם: עשרות הפגינו נגד הדיבורים על מדינה פלסטינית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

היום (חמישי) יצאו עשרות בחורים מהישיבה המרכזית ב770 יחד עם מספר אורחים להפגין מול בניין האומות המאוחדות נגד הדיבורים של ראש הממשלה יאיר לפיד על חלוקת הארץ לשתי מדינות.

בשעה 1, עת נאם ראש הממשלה, עמדו המפגינים סמוך למקום, מחזיקים שלטים עם הסיסמאות "שתי מדינות זה סכנת נפשות", ו"ברוך הבא מלך המשיח".

המפגינים החלו באמירת שנים עשר הפסוקים מילה במילה, כאשר את הפסוק "בראשית ברא אלוקים" הם צעקו לצד הזכרת ביאורו של רש"י על הפסוק: כל הארץ שלו.. ברצונו נטלה מהם ונתנה לנו".

לאחר מכן המשיכו המפגינים בשירת "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" ו"עוצו עצה".

לאחר זמן התכוננו המפגינים לשוב ל770 כדי להספיק להתפלל תפילת מנחה יחד עם הרבי מלך המשיח שליט"א, אלא שאז נודע כי באותן דקות אירע פיגוע דקירה בצומת שילת.

המפגינים שבו על עקבותיהם ובמשך עוד דקות נוספות קראו "דם יהודי אינו הפקר". התמים עומרי בכר התראיין לסרטון שהופץ באתרי החדשות - "הרבי מלך המשיח שליט"א אומר שעצם הדיבורים על מסירת גורמים לערבים להרים את הראש, והנה ממש עכשיו התבשרנו על פיגוע דקירה רחמנא לצלן", אמר.

בזמן הנאום המסוכן: פיגוע בוצע בצומת שילת

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...