תשעה יהודים נפצעו היום בארבעה אירועי טרור שונים ברחבי יהודה ושומרון, בהם ירי, תקיפות אלימות ויידויי אבנים. למרות חומרת האירועים, חלקם כמעט ולא זכו לסיקור תקשורתי. תושבים דורשים מהממשלה להפסיק את מדיניות המשא ומתן והוויתורים לערבים, שלדבריהם מעודדת את הטרור. הרבי שליט"א מלך המשיח התריע במשך שנים כי כל גילוי חולשה מול האויב מגביר את המוטיבציה לפיגועים ומסכן חיי יהודים
בריחת המחבלים מכלא גלבוע, העמידה באור הזרקורים את בעיית חגיגות האסירים השפלים בכלא, על חשבוננו • גורמים רבים קראו לאור הבריחה, להחמיר ביותר את אכיפת חוקי הכלא, ולא לאפשר להם להמשיך בחגיגות
גזלני הפזורה הבלתי חוקית בנגב גונבים מים. איך זה קורה, מסבירים ב"רגבים"
בניגוד להבטחות החגיגיות שהופרחו עם סיום מבצע 'שומר החומות', מתברר כי ארגוני הטרור שבו לשגר בלוני טרור הגורמים נזק - ללא מענה הולם מצד הממשלה
בעוד העולם כולו מפנה משאבי מלחמה למטרות שלום, חקלאות וכלכלה, הרי שהיה מי שחשב לעשות הפוך, ועוד בארץ הקודש • בתחילת חודש תמוז נלכד תושב הישוב עין קנייא בשטח חקלאי סמוך למטולה כשבטרקטור בו נהג הבריח כמות גדולה של כלי נשק • מודים לקדוש ברוך הוא על השמירה לישראל ועל הניסים והנפלאות
פעולות ישראל לעצירת התפתחות הנשק המאיים של איראן הקוראת להשמדתה, חושפת את השגחתו של הקב"ה על עם ישראל. בתוך כל הפעולות הכבירות, מתגלה פעם אחר פעם כי הקב"ה שומר ומגן על עם ישראל. וגם: למרות המתיחות הגדולה בין רוסיה לארה"ב, הסכימו שתי המדינות להאריך את תוקפו של ההסכם לצמצום הנשק הגרעיני והפניית המשאבים לפעולות חיוביות
שלושה תיאורים מתושבי לוד על הפרעות בעיר בימים האחרונים. המשטרה פוחדת, יהודים נעצרים, ערבים משוחררים, וזה ממשיך. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר בתחילת הסכם קעמפ דייויד, שזו תהיה סכנה למיליוני יהודים. ואמר לגאולה כהן ע"ה, שאם ימשיכו בכיוון זה, יצטרכו לכבוש את ירושלים מחדש. אז מסתבר, גם את לוד, רמלה, עכו, יפו, הגליל והנגב.
עשרות אלפי המחבלים שקמו בין לילה מתוך אוכלוסיית ערביי ישראל, אזרחים מן המניין הקוראים להשמדת המדינה ומבצעים מאות פוגרומים בכל הארץ על בסיס יומי, מחבלים-אזרחים אשר יוצאים כבר תקופה מדי לילה ומחפשים טרף, דם יהודי, וזה קורה מול חידלון אדיר של משטרת ישראל שמערימה שקרים ותרוצים.
רק 1 מתוך 18 ארועי זריקות אבנים על כלי רכב יהודים מגיע לכתב אישום. בשנה החולפת הוגשו רק 218 כתבי אישום, וקרוב ל3000 ארועים לא נחקרו כלל. מפקדי צה"ל לא רוצים להתמודד, המשטרה לא פותחת תיקים, וכולם משדרים "עסקים כרגיל".
נראה כי בעקבות ההפגנות על הרג אהוביה סנדק, שוטרי ימ"ר ש"י שמסתובבים עדיין חופשי העלו את רמת האלימות נגד המתיישבים, והשרים, "אַנְשֵׁי לָצוֹן, מֹשְׁלֵי הָעָם הַזֶּה אֲשֶׁר בִּירוּשָׁלִָם" מחפים עליהם בשתיקה רועמת.
סדום זה כאן • התיק כנגד שוטרי ימ"ר ש"י שניגחו את רכבו של אהוביה סנדק ז"ל, ייסגר. הסיבה: אי אפשר לדעת מה גרם לתאונה שהביאה למותו של אהוביה. ובאותה נשימה: מי כן יואשם בתאונה ש"אי אפשר לדעת מה גרם לה"? - הנערים...
חובש מזירת התאונה מעיד: אנשי ימ"ר ש"י עשו הכל חוץ מלעזור לפצועים", ותיעוד של שניות ספורות מזירת התאונה הקטלנית. עד היום, אף אחד מהשוטרים שהיה מעורב בתאונה המחרידה לא נחקר
יחידת עילית משטרתית בעלת תקנים מנופחים בלי עבודה, שנאלצת למלא את יומנה במשימות יזומות חסרות ערך: לרדוף, לחקור, להציק, להעליל, ולהגיש כתבי אישום על כלום ושום דבר. זהו הסיפור האמיתי של ימ"ר ש"י, יחידה שצריכה איכשהו למלא את הגרפים ולהצדיק את התקציבים המנופחים והתקנים העודפים שניתנו לה
מידי יום המשטרה משנה גרסאות, עד כדי נסיון דמיוני להאשים את הנערים הפצועים בהריגת חברם! עבר כבר שבוע ועדיין השוטרים הדורסים מסתובבים חופשי, המערכת כולה מגבה וממשיכה בטיוח // פרק נוסף בהסכת 'חושבים בקול' עם מנחם בן שחר ואלחנן גרונר.
היום יצאו התמימים ואנ"ש מ770 למנהטן מול הקונסוליה הישראלית בניו יורק, על מנת להביע מחאה על רדיפת יהודים בארץ ישראל, והתרפסות בפני הגוים, שגרמה גם להריגתו של אהוביה סנדק. תמונות וסרטון בכתבה המלאה.
המשטרה השתמשה בזרנוקי מים בקור הירושלמי לפזר הפגנה חוקית בסימן "ידינו שפכו את הדם הזה", למחאה על על חוסר השקיפות בטיפול בשוטרים שנגחו את רכבם של נערי הגבעות בכוונה תחילה, ביודעם שפעולה כזו יכולה לגרום, ואכן גרמה לתאונה שבגללה נהרג אהוביה סנדק, כאשר בדיעבד, המשטרה מנסה להטיל את האחריות למותו של אהוביה על הנערים שהיו ברכב.
לפני יומיים התרחש אירוע חמור שטלטל את הארץ. במהלך מרדף שניהלו מימ"ר ש"י בכביש 449 אחרי רכב ובו נערים החשודים כביכול בידוי אבנים לעבר פלסטינאים, נהרג הקטין אהוביה סנדק. משפחתו של אהוביה סנדק ז"ל הגישה תלונה נגד השוטרים בגין עבירת רצח
"עמדתי מאז ומקדם זה כמה עשיריות שנים – וגם נתפרסם כו"כ פעמים במשך שנים אלה – שמטעמי פיקוח נפש (מן הערבים) אסור לתמוך במפלגה המנהלת משא ומתן עם הערבים על דבר החזרת שטחים מאה"ק (יש"ע – יהודה, שומרון, עזה) להערבים – במפלגה בעת בחירות, ואיסור תמיכה במנהיגי' בנוגע לארגון והקמת ממשלה".
בשבוע שעבר הושלם מבצע "מגן צפוני". במסגרת מבצע זה נחשפו בחודשים האחרונים 6 מנהרות התקפיות של חיזבאללה והושמדו (באמצעות פיצוץ והריסה ו/או איטום). המנהרה שהוצגה היום לציבור, הייתה ידועה לצה"ל מזה חודשים רבים, ונחשבה ל"מנהרת הדגל" של חיזבאללה. זוהי המנהרה העמוקה ביותר שנחשפה עד היום בצפון ובדרום - 80 מטר עומקה - מקביל לגובהו של בנין של מעל 20 קומות
לאחרונה התפרסם תיעוד של פלסטיני תושב הכפר דומא המתגורר בסמוך לבית משפחת דוואבשה, שמספר לפי תומו על מה שארע בליל הצתת בית משפחת דוואבשה בכפר דומא לפני כ-4 שנים. הפלסטיני מתושאל ע"י חוקר פרטי, ומספר את הגירסה הרווחת בכפר, ועל פיה לא יהודים ביצעו את ההצתה. המחלקה היהודית בשב"כ צריכה לעשות חשבון נפש
על רקע המתיחות במפרץ הפרסי, ישנם מי שמדברים על אפשרות לעימות בצפון מול חיזבאללה. חשוב להדגיש בפתח הדברים שאין כרגע תגבור ישראלי של כוחות בצפון וגם לא כוננות מיוחדת, היות והחיזבאללה ממשיך להישחק במלחמות בין הסונים בסוריה עיראק ותימן, ולא מאיים על ישראל. ניתוח צבאי של הפרשן החסידי הרב אבישי איפרגון