• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

פיגוע ירי בשומרון: נרצח תלמיד ישיבה

גל הטרור נמשך: יהודה דימנטמן צעיר בן 25 נרצח הערב (ה') בפיגוע ירי סמוך למאחז חומש שבצפון השומרון. בשעה שנסע ברכב סמוך למאחז, עם שני צעירים נוספים ששהו עמו ברכב נפצעו מהירי. רק ציות לדברי הרבי שליט"א מלך המשיח הוא זה שיעצור את גל הטרור האכזרי
פיגוע ירי בשומרון: נרצח תלמיד ישיבה
יהודה דימנטמן (צילום: באדיבות המשפחה)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

גל הטרור נמשך: יהודה דימנטמן צעיר בן 25 נרצח הערב (ה') בפיגוע ירי סמוך למאחז חומש שבצפון השומרון. בשעה שנסע ברכב סמוך למאחז, עם שני צעירים נוספים ששהו עמו ברכב נפצעו מהירי. יהודה פונה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, אך מותו נקבע בדרך לשם. הפצועים האחרים פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא. אדם נוסף ששהה ברכב לא נפגע.

כוחות צה"ל  שהוזעקו למקום מבצעים סריקות באזור, וכן חוסמים את הדרכים המובילות לכפרים הפלסטיניים הסמוכים. במצוד אחר חוליית הירי שותפים גם גורמים בשב"כ.

הותיר אחריו זוג הורים, 11 אחים, את אשתו אתיה ובנם בן התשעה חודשים דויד. שני הפצועים שנפגעו באורח קל שוחררו מבית הרפואה.

ההתרפסות - מגבירה פיגועים!

מדברי הרבי שליט"א מלך המשיח:

התרפסותה של ישראל בפני מדינות ערב לאחר הנצחון המופלא במלחמת ששת-הימים לא הסתיימה בכך:

שלטונות ישראל רוצים לחלק את ירושלים עיר הקודש לשלשה חלקים. זאת אומרת, שהעיר תהיה שייכת למוסלמים, לנוצרים ולהבדיל - 'גם' ליהודים. ולא זו בלבד, אלא הם מעודדים בפועל ערבים לגור בירושלים. על-אף העובדה שירושלים שייכת מאז ומקדם, כבר מימות שם בן נח ואברהם אבינו ועד לכיבוש ירושלים בידי דוד, ליהודים בלבד. 

נוסף לכך, ישנו דין מפורש בהלכה שלגוי אסור לדור בירושלים, מלבד העובדה שזה לא טוב עבורו. אמנם דין זה תקף רק בשעה ש"יד ישראל תקיפה", אך אין זה אומר שצריך לעודד את הגוי לגור שם. ועוד לרדוף אחריו ולהתחנן אליו שישאר לגור שם.

התרפסות זו בפני הערבים גורמת, שאם עד-עתה הם היו במצב של פחד מישראל, הרי כעת, כתוצאה מהרדיפה אחריהם, הם מרימים ראש כנגד ישראל ומגבירים רחמנא-ליצלן את הפיגועים.

(ע"פ שיחת שבת פרשת מטות-מסעי תשכ"ט)

ערבי סורי לישראל: בואו תכבשו אותנו.

האם תפרוץ מלחמה בצפון?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...