• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

מי יגן על תושבי מעלה זיתים? אוזלת יד חמורה נוכח התקפות המחבלים

מוקד טרור חדש בשכונת מעלה זיתים בירושלים • שורת התקפות מתואמות של ערבים כנגד התושבים היהודיים • המשטרה לא עושה די כדי להחזיר את הבטחון
מי יגן על תושבי מעלה זיתים? אוזלת יד חמורה נוכח התקפות המחבלים
נקודות התקיפה בשכונה. עיצוב: ישראל שלי
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

תושבי שכונת מעלה זיתים בירושלים, סובלים לאחרונה מהתקפות פרועות כנגדם המסכנות את חייהם, אך המשטרה מסרבת לעשות את תפקידה להשיב את הביטחון ולהגן עליהם.

חודשים סופרים אחרי הטענות הקשות שעלו כנגד אזלת ידה של המשטרה בערים המעורבות, ובמיוחד בעיר לוד, שם לא עשתה מאומה כדי להגן על התושבים היהודיים מפגיעת הערבים, שוב עולות טענות דומות, הפעם מתושבי שכונת מעלה זיתים, שסובלים מהתקפות פרועות ורצחניות.

במוצאי שבת ט' כסלו (13.11) התחולל ערב שכלל מספר אירועים אלימים. במהלך הערב נרשמו זריקת אבנים, בקבוקי תבערה, ירי זיקוקים ואף תקיפת משפחה באבנים כשהייתה במכוניתה, משפחה שניצלה רק אודות לפעולתו של אב המשפחה, שנאלץ להגן על חיי אשתו ואבעת ילדיו בנשקו האישי, חלקם של בני המשפחה פונו לטיפול רפואי בבית הרפואה.

המטרה מצידה סגרה את הכביש המוביל לשכונה, תוך שהשוטרים בשטח מסבירים כי אין להם כוחות כדי להתמודד עם המפגעים הערבים. כשאחת התושבות שהגיעה לכביש עם ילדיה, פנתה על השוטרים בטענה שיעשו את תפקידם ויגנו על התושבים, השיב לה השוטר: "מה את רוצה שנעשה? יש שם בלגן רציני, אל תעברי בחוסר אחריות ועוד עם ילדים, לכי לישון במקום אחר", השיב לה השוטר.

התושבים קראו למשטרה ולממונים עליה להחזיר מייד את הבטחון ולמצות את הדין עם כל המפגעים המסכנים את חיי התושבים.

האם ישראל העבירה לרשות את כספי הטרור?

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...