• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

נס עצום בנפילת הטיל בראשון לציון | דיווחים

מקבץ דיווחים מהיממה האחרונה: ביקור משלחת המרצחים במוסקבה, ההתחממות בגבול הצפון, הנס הגדול בראשון לציון והפשיטה אמש בתוך רצועת עזה
נס עצום בנפילת הטיל בראשון לציון | דיווחים
זירת הנפילה בראשון לציון (צילום: דוברות כבאות והצלה ראשל"צ)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הפעולה הקרקעית עדיין מתעכבת, צה"ל ביצע "פשיטה ממוקדת" אתמול בלילה בצפון הרצועה

במשך הלילה ביצע צה"ל "פשיטה ממוקדת" בצפון הרצועה - כוחות חי"ר ושריון השמידו מטורת חחמאס, ויצאו מהרצועה.

הבוקר (חמישי) הודיע דובר צה"ל: כוחות משולבים של צה"ל ביצעו הלילה פשיטה ממוקדת בצפון רצועת עזה.

כוחות צה"ל בפיקוד חטיבת גבעתי ביצעו הלילה פשיטה ממוקדת באמצעות טנקים בשטח צפון רצועת עזה, כחלק מהכנת המרחב לשלבי הלחימה הבאים.

במסגרת הפעילות הכוחות איתרו ותקפו מחבלים רבים, השמידו תשתיות טרור, עמדות נ"ט וביצעו עבודות לארגון המרחב.

הכוחות יצאו מהמרחב בסיום המשימה.

רבע מיליון פונו מבתיהם

עדכון: צה"ל מפרסם שעד עכשיו 250,000 ישראלים עזבו את בתיהם בשל המלחמה!

בתקיפות בעזה חוסל מפקד המערך הרקטי של גזרת צפון חאן יונס.

במטח שהיה בצהריים לעבר אזור המרכז - לא דווח על נפגעים, בחסדי ונסי ה'.

בתשובה לשאלה על העיכוב של המהלך הקרקעי אמר היום גנץ דברים, שמהם עולה שהלחץ האמריקני הוא שמביא לכך, וזאת בשל רצונה של ארה"ב להיערך טוב יותר מול תקיפה אפשרית על כוחותיה. כמו כן, נזכיר, שישראל בודקת האם הצעת החמאס לשחרור חטופים היא רצינית או שהיא נועדה רק "למשוך זמן".

חיסולים משמעותיים בעזה - מפקדים בכירים בזרוע הצבאית

הודעות דובר צה"ל: צה"ל ושב"כ חיסלו בתקיפה ממוקדת את צמרת פיקוד גדוד דרג' תפאח של ארגון הטרור חמאס.

צה״ל בהכוונה מודיעינית מדויקת של שב״כ ואמ"ן, חיסלו את מפקד גדוד דרג' תפאח של ארגון הטרור חמאס, ראפת עבאס, סגנו, אברהים ג׳ד׳בה ומפקד הסיוע הקרבי והמנהלתי, טארק מערוף באמצעות מטוסי קרב. שלושתם מחבלים ותיקים בארגון שהשתתפו במערכות קודמות כנגד ישראל.

גדוד דרג' תפאח הינו גדוד בחטיבת העיר עזה, שנחשבת לחטיבה המשמעותית ביותר של ארגון הטרור חמאס. מחבלי הגדוד לקחו חלק משמעותי בטבח הרצחני ב-7 באוקטובר.

ועוד הודעה: מטוסי קרב, בהכוונת מידע מודיעיני מדויק של אמ"ן ושב"כ, חיסלו היום (חמישי) את סגן ראש מחלקת המודיעין של חמאס, שאדי בארוד.

בארוד תכנן ביחד עם יחיא סינוואר, מנהיג חמאס ברצועת עזה, את תכניות ההתקפה שיצאו לפועל בפשיטה הרצחנית בישראל ב-7 לאוקטובר. התכנון בוצע במסגרת תפקידו הקודם כראש מחלקת ההתקפה במטה המבצעים של חמאס.

בעברו, בארוד שימש גם כמפקד גדוד בגזרת חאן יונס והיה שותף לתכנון מספר פיגועים כנגד אזרחי ישראל. לאחר מכן, ניהל מספר תפקידים במודיעין הצבאי של חמאס, והיה אחראי לביטחון המידע של הארגון. כמו כן, הוא אחראי על קשרי מודיעין לטובת הארגון.

מוקדם יותר היום חוסל מפקד מערך הירי הרקטי של גזרת צפון חאן יונס, חסן אלעבדאדלה. זאת, לצד מספר חיסולים של מחבלים בארגון הטרור וכן המשך תקיפות של מטוסי קרב המשמידים תשתיות של חמאס, ביניהן עמדות שיגור ומפקדות טרור.

נפילה בראשון, נס גדול היה שם

מצורף כאן הוידאו של הנס המדהים בראשון לציון - שניות בודדות לאחר שנכנסו התושבים לחדר המדרגות, פוגעת רקטה בביתם! כולם ניצלו בנס! "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו"!

רקטה פגעה ביום רביעי בערב בביתו של נחום דניאל בעיר ראשון לציון. "הלכתי לעזור למפוני העוטף בכפר סבא ופתאום אני רואה בטלויזיה איך טיל בפגיעה ישירה הורס לי את כל הבית".

הוא הוסיף "מזל שהשכנים למעלה היו בחו"ל ואני הייתי מחוץ לבית. זה נס, קיבלתי את החיים שלי במתנה". ניסים גלויים!

משלחת המרצחים ימ"ש ביקרה במוסקבה

לא יאומן כי יסופר. ברוסיה נחתה משלחת רשמית של חמאס - בראשות אבו מרזוק ימח שמו - סגן ראש הלשכה המדינית של הארגון הנאצי!

במשרד החוץ הרוסי אישרו את הגעת המשלחת.

בישראל הגיבו בזעם, ומשרד החוץ הוציא הודעת גינוי רשמית, ובה נאמר: "החמאס הוא ארגון טרור הגרוע מדעאש, ידיהם של בכירי החמאס מגואלות בדם של מעל 1,400 ישראלים שנטבחו, נרצחו, הוצאו להורג ונשרפו והם אחראים על חטיפתם של למעלה מ-220 ישראלים בהם תינוקות, ילדים, נשים וזקנים".

"‏ישראל רואה בהזמנת בכירי החמאס למוסקבה צעד מגונה הנותן רוח גבית לטרור ולגיטימציה למעשי הזוועות של מחבלי החמאס. אנחנו קוראים לממשלת רוסיה לגרש את מחבלי החמאס לאלתר".

החמאס ממשיך בלוחמה הפסיכולוגית

דובר הארגון הנאצי חמאס: 50 מהחטופים נהרגו בהפצצות צה"ל. זוהי לוחמה פסיכולוגית! אסור להאמין לאף מילה של הרוצחים הנאצים הללו!

לצערנו, האמת היא שמלכתחילה המחבלים חטפו עשרות גופות (יש תיעוד לכך וגם עדויות), ולכן, נוח לנאצים עכשיו להאשים את ישראל ב"מותם של 50 חטופים" - שאותם החמאס בעצמו רצח וחטף את גופותיהם!

ימח שמו וזכרו של הארגון הזה וכל מחבליו, תומכיו וסייעניו.

כבר ישנה דרישה ציבורית חזקה ב"ה להקמת בית דין מיוחד, כפי שנעשה בעבר עם הנאצים ועוזריהם - שידון בעונש מוות את מחבלי החמאס.

גבול הצפון: בנתיים ללא שינוי משמעותי

בצפון נמשכת הכוננות, אולם אין שינוי מדפוס הפעולות של הימים האחרונים - חיזבאללה מנסה לשגר נ"ט - ומותקף ע"י צה"ל. ביום חמישי חוסלו 4 חוליות נ"ט, ובסך הכל בשבועות האחרונים חוסלו 35 חוליות בצפון! מספר הרוגי חיזבאללה נאמד בכ-60.

הייתה ביום חמישי בערב גם תקיפה בסוריה.

מערכת הלייזר תוכנס לניסוי

משרד הבטחון אישר סופית: מערכת ההגנה הייחודית של ישראל ליירוט רקטות וכלי טייס באמצעות קרני לייזר - תוצב בדרום הארץ, ותנוסה באופן מבצעי.

בנוסף לכך, דובר הפנטגון אישר שארה"ב מעבירה לישראל 2 סוללות כיפת ברזל (שרכשה בעבר מישראל), וגם טילי יירוט עבור מערכות כיפת ברזל.

כתבות נוספות:

הרב דוד נחשון: החיילים פשוט מחכים לקבל חיבוק וחיזוק

תקיפת הטילים מתימן הסתיימה בנס גדול | דיווחים

הנחמה: הגאולה האמיתית והשלימה

הרבי שליט"א מלך המשיח, לפני למעלה מ50 שנה: הוציאו את הטרוריסטים מעזה!

לא להכנס, להפציץ את כל השטח מהאויר

מה חושבים בכירי הרשות הפלסטינית ימח שמם על הטבח בשמחת תורה?

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...