• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לא להכנס, להפציץ את כל השטח מהאויר

דעתו הקדושה של הרבי מלך המשיח שליט"א: אין צורך לסכן חיילים במהלך הכניסה הקרקעית - וזאת על ידי שלפני כניסה לכל שכונה או אזור מיושב, מודיעים מראש לכל האזרחים שעליהם להתפנות, ונותנים לכך זמן קצר
לא להכנס, להפציץ את כל השטח מהאויר
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

שוב נזכיר את דעתו הקדושה של הרבי מלך המשיח שליט"א:

אין צורך לסכן חיילים במהלך הכניסה הקרקעית - וזאת על ידי שלפני כניסה לכל שכונה או אזור מיושב, מודיעים מראש לכל האזרחים שעליהם להתפנות, ונותנים לכך זמן קצר.

ומי שלא יתפנה - אומר הרבי - זו אשמתו!

ואז, אומר הרבי, אפשר "לעשות תל" מכל השטח - דהיינו להחריב את אותו שטח, מבלי לסכן אפילו חייל אחד!!!

זוהי דעתו הקדושה של הרבי מלך המשיח שליט"א, וזוהי הדרך הנכונה ביותר לנהל את הלחימה, הן מבחינה צבאית והן על פי התורה הקדושה.

הרבי מלך המשיח שליט"א, שכל דבריו אמת וחסד (חסידות - מלשון חסד), שתמיד דאג ודואג לכולם, לעם ישראל, ולהבדיל דאג גם לאומות העולם, עד כדי כך שארה"ב הכריזה על יום ההולדת שלו - לפי התאריך היהודי - כיום החינוך הלאומי שלה, נותן לנו את הדרך הנכונה - שתביא לשמירה על חיי החיילים שלנו, וגם, להבדיל, על חיי הערבים שאינם מחבלי חמאס. 

כי ברגע שהאזרחים הללו יראו, שאנחנו רציניים, ואכן ממוטטים בתים ושכונות לאחרי האזהרה, אז הם ימהרו להתפנות מכל המקומות, ובכך יינצלו חייהם של אזרחים רבים, שאינם מעונינים להוות "מגן אנושי" לחמאס. 

ומי שכן מעונין להגן על אנשי החמאס, ונשאר איתם בבתים ומסרב להתפנות - גורלו יהיה כגורלם, כי הוא בדיוק כמוהם!  

ועל כך נאמר: "כל המרחם על אכזרים, סופו שמתאכזר על רחמנים", ולכן אין לרחם עליהם כלל, היות שעל פי תורתנו, שהיא תורת חסד ורחמים, הם אכזרים שמאיימים הן על עצם קיומנו, והן להבדיל על בני עמם, ואפילו על משפחותיהם הם מהווים איום, שהרי הם מוכנים לסכן את בני משפחתם, כדי להגן על הרוצחים אנשי החמאס!

ועל המחבלים הללו ותומכיהם נאמר:

"מחה תמחה את זכר עמלק - לא תשכח"!

דיווח: החות'ים בתימן שיגרו 3 טילים לעבר ישראל - ספינה אמריקאית יירטה אותם בים האדום

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...