• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מה חושבים בכירי הרשות הפלסטינית ימח שמם על הטבח בשמחת תורה?

בתוך קולות ההתפקחות שנשמעו בחלקים נרחבים בציבור הישראלי, המבינים כי הערבים בעזה וביו"ש הינם נאצים צמאי דם, ישנם גם כאלו המנסים לעשות את ההפרדה המלאכותית כאילו מחבלי הפת"ח, אנשי הרשות הפלסטינית, הינם שונים. הסרטון מוכיח אחרת
מה חושבים  בכירי הרשות הפלסטינית ימח שמם על הטבח בשמחת תורה?
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

גילויי השמחה מול המראות המצמררים שיצאו מעוטף עזה, לאחר הטבח הנוראי, הינם מחליאים. אך על מנת להראות את פרצופם האמיתי של אנשי הרשות ה"מתונים", איתם מתאמים גורמים בצבא מהלכים, ועימם ישנם כאלו החושבים שיש להמשיך לשאת ולתת, חשוב ביותר להראות את דעתם על האירוע המזעזע.

הדברים חשובים ביותר, מאחר וישנם קולות הקוראים לאפשר לרשות הפלסטינית לשלוט ברצועת עזה לאחר שזו תיכבש בעזרת השם בקרוב על ידי חיילי צה"ל.

כמובן שמדובר בטעות חמורה. ראשית, הדבר כבר נוסה בעבר ובסופו של דבר, מחבלי החמאס השתלטו על הרצועה ועשו בה כבשלהם.

אך גם לולי זאת, חשוב לדעת ולראות לכולם את פרצופם של אלו המכונים בטעות 'מתונים'. הם אלו שעומדים ומבצעים בעצם אין ספור פיגועים שחלקם אף נעשו בנשק ישראל הביאה לידם. חלק גדול מאותם מחבלים הם כאלו שישראל שיחררה מהכלא, בתמורה להתחייבות שלא יחזרו לטרור, התחייבות שאינה שווה את הדיו שעינו חתמו על המסמך.

הרשות הרשעה, היא זו הממנת המיליונים מענקים מידי חודש, המועברים לכל אסיר שביצע פיגוע בסכומים ההולכים ועולים ככל שהפיגוע היה קשה יותר! כל זאת בעצימת העינים של המדינאים הישראלים המאפשרים זאת.

גלויי השמחה של ה'מתונים' לנוכח מראות הטבח הנוראי, הינם תמרור אזהרה לכל מי שחושב שעדיין ניתן לדבר על אנשי הפת"ח.

נחשף: איראן אימנה 500 מחבלים לקראת המתקפה הרצחנית של חמאס

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...