• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

תקיפת הטילים מתימן הסתיימה בנס גדול | דיווחים

צרור דיווחים מהחזיתות: עשרות מחבלי חיזבללה ימ"ש חוסלו בימים האחרונים, אך האש מתרחבת ואמש נורו טילים גם משטח סוריה. בנתיים הצבא ממשיך להתאמן ולהתחמש לקראת הכניסה הקרקעית כשחיסול החמאס הוא היעד המרכזי. וניסים הגדולים במתקפת הטילים מתימן
תקיפת הטילים מתימן הסתיימה בנס גדול | דיווחים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

לחמאס ימ"ש יש מאגרי דלק עצומים

עדכון: צה"ל תקף ביממה האחרונה מעל 400 מטרות חמאס, והרג עשרות פעילים שעסקו בהכנות לירי רקטי.

חוסלו 3 סגנים של מפקדי גדודים. הותקפו מפקדות, ונקודות כינוס של מחבלים שהיו במסגדים.

צה"ל חשף שיש לחמאס מאגרי דלק ענקיים - חצי מיליון ליטר דלק - שאותם הוא שומר לעצמו, ואינו מעביר אותם לבתי החולים ברצועה, שטוענים כל הזמן שאין להם דלק ולכן אין להם חשמל. החמאס מעדיף שימותו החולים, והעיקר שיהיה לו דלק.

התקיפות נערכות, כך חשף צה"ל, גם ע"י יחידות קרקעיות של אוגדת 162 - ובתוכה חטיבת גבעתי, יחידות ארטילריה ושריון - וכל זה כהכנה למהלך הקרקעי.

דובר צה"ל ציין שאמנם יכולות השיגור של החמאס נפגעו, אבל זו לא הסיבה היחידה שהירי כלפי ישראל התמעט.

הסיבה היא שחמאס רוצה לגרום לנו שאננות [סביר להניח שהירי יתרחב עם פתיחת המהלך הקרקעי, עד למיטוט מערכי השיגור והרס המנהרות שבהן המשגרים ממוקמים].

לפחות 3 בסיסים אמריקנים הותקפו הלילה ע"י מיליציות איראניות בסוריה, וארה"ב אמרה שתגיב בתקיפות.

שר ההגנה האמריקני שוחח עם נתניהו על הצעדים שארה"ב עושה כדי להרתיע את איראן וחיזבאללה.

120,000 פליטים יהודים בישראל

עד עכשיו פונו 120,000 ישראלים מבתיהם, בצפון ובדרום.

באילת נערכים להקמת "עיר אוהלים", היות ואין מספיק חדרי מלון ואכסניות, עבור עשרות אלפי המפונים שהגיעו אל העיר, במטרה להתרחק מטווח הטילים והרקטות.

פינוי קרית שמונה נמשך, ואזרחים רבים יוצאים גם מאשקלון, כך שמספר המפונים צפוי לגדול משמעותית.

צריך לחסל במהירות את החמאס, ולאפשר חזרה לחיים תקינים.

חיסול מהיר - הוא רק ע"י מהלך קרקעי, ולדבריו הקדושים של הרבי שליט"א מלך המשיח, אין צורך לסכן בזה חיילים, אלא יש להתריע מראש לאזרחים שיצאו, ואז להרוס ולהחריב לחלוטין את אותו אזור בנוי, וכך להתקדם מאזור לאזור.

במקביל יש להקריס את המנהרות על המחבלים. חלק מתוואי המנהרות ידוע לצה"ל, וחלק נוסף ייחשף עם הזמן ע"י השבויים הרבים שיתפסו במהלך הקרקעי. אפשר גם להציף את המנהרות במימי הים התיכון, כפי שעשה נשיא מצרים א-סיסי, כאשר רצה להרוס את רשת מנהרות ההברחה של החמאס. מספר המנהרות אז עמד על 1400, ומצרים הצליחה לחסל אותן כמעט לחלוטין באמצעות הצפתן (או פיצוצן או ע"י דחפורים), ככל הידוע לחמאס יש היום רק כמה עשרות מנהרות בגבול המצרי, ויתכן שאף פחות מכך, וזאת מתוך 1400 שעמדו לרשותו.

צה"ל ממשיך להתאמן לקראת הכניסה הקרקעית

צה"ל נמצא במוכנות שיא לקראת הכניסה הקרקעית.

כל הגדודים שמיועדים להיכנס ללחימה כבר קיימו מה שמכונה תרג"ד - תרגיל גדודי, בהיקף מלא.

התרגילים נעשים גם בלילה וגם ביום, וזאת כהכנה לכך שהלחימה תיעשה גם בלילה, תוך שימוש אינטנסיבי באמצעי ראיית לילה רבים שנמצאים בכל היחידות הקרביות.

צה"ל גם השלים חלוקה של מעל 12,000 אפודים קרמיים עבור החיילים הקרביים, הן בצפון והן בדרום.

המחסור באפודים בימים הראשונים נבע מההתייצבות הגדולה מאוד של חיילים ומתנדבים, כולל כ- 15,000 חיילים שכבר נגרעו מרשימות המילואים בשל גילם או בשל כך שעברו לחוץ לארץ. אלפים רבים חזרו מחו"ל במהירות, התייצבו ביחידות, ודרשו ליטול חלק בלחימה למרות שהצבא כבר הוציא אותם מרשימות המילואים.

כאמור, חולקו אפודים קרמיים לכל החיילים שאמורים להשתתף באופן פעיל בלחימה. לאפודים הללו יש להם יכולת הגנה מעולה, בשל החוזק הגדול שלהם, והעובדה שהם מסוגלים לספוג היטב את האנרגיה הקינטית של הקליע, וגם למעוך לו את החוד. בנוסף לכך, במקרה של פגיעה באפוד, רק חלק קטן מאוד מהאפוד ניזוק (דהיינו שלא נוצר חור או קרע גדול), וכך האפוד יכול להמשיך ולהגן היטב על החייל.

כעת, עלינו לתרום לחיילים הללו גם "שכפ"ץ רוחני" - על ידי שכל אחד ואחת מאיתנו יקרא תהלים לזכותם, יתן צדקה, ויוסיף בלימוד התורה לזכותם.

פרקי התהלים אותם ביקשו הרבנים לקרוא: כ', כ"ב, ס"ט, ע"ט, ק"ל, ק"נ. וכל מי שיכול, שיוסיף עוד פרקי תהלים - לדוגמא את פרקי התהלים היומי (של יום שלישי).

ובוודאי שזה גם הזמן למי שעוד לא קיבל על עצמו את התקנה המפורסמת של קריאת התהלים לפי התאריך בחודש, לעשות זאת מעכשיו בלי נדר, ולקרוא היום את התהלים של יום ט' לחודש (פרקים מ"ט עד נ"ד).

מחר, יום רביעי, הוא י' לחודש, ופרקי התהלים שלו הם נ"ה עד נ"ט. וכן הלאה מדי יום, לפי החלוקה שמובאת בתוך ספר התהלים.

חוסלה חוליית מחבלים ימ"ש

קבוצה גדולה של צוללנים של חמאס - ניסתה לחדור לקיבוץ זיקים - וחוסלה ברוך ה'. הקבוצה מנתה ככל הנראה 8 אנשי קומנדו ימי של החמאס. חסדי ה'. "כן יאבדו כל אויביך ה' "!

המתיחות בצפון: עשרות מחבלים ימ"ש חוסלו, ב"ה

המצב בצפון: אחה"צ חוסלו 3 חוליות מחבלים בלבנון בסייעתא דשמיא. 12 פצמ"רים נורו לעבר הגליל העליון ונחתו בשטח פתוח.

נורו גם טילי נ"ט - לא ידוע על נפגעים ב"ה.

ארה"ב ממשיכה לפרוס כוחות במזרח התיכון על מנת להרתיע את חיזבאללה - הגיעה טייסת מטוסי קרב מדגם 16-F, ונפרסו מפציצי ענק אסטרטגיים מדגם 1-B (ששכל אחד מהם נושא עשרות טונות של פצצות) בבסיס קרוב למזרח התיכון, ממנו הם יכולים לתקוף בלבנון ובאיראן.

בסך הכל, נמשך גם היום המצב שהיה בימים הקודמים - חיזבאללה מנסה לירות טילי נ"ט, ובדרך כלל החוליות שלו מושמדות, ובתגובה צה"ל תוקף מוצבים של חיזבאללה.

מספר הרוגי חיזבאללה מאז תחילת האירועים נאמד בכ-40.

הסתיים פינוי כל היישובים עד 3 ק"מ מהגבול.

בישראל ממשיכים להציב את חיסול החמאס כיעד המרכזי

ארגון הרשע הנאצי ממשיך להפעיל לוחמה פסיכולוגית נגד ישראל בעניין החטופים.

כעת, שוב הם מפיצים ידיעות עם "נכונות לעיסקה גדולה" של חטופים, שתכלול גם נשים וילדים, וכל זה כמובן בתנאים שונים ומשונים - הכנסת דלק לרצועה, הפחתת התקיפות וכו' וכו' וכמובן - עיכוב התקיפה הקרקעית שממנה חמאס חושש מאוד.

הרמטכ"ל היום: צה"ל ופיקוד דרום הכינו תכניות איכותיות למהלך הקרקעי, וצה"ל כבר מוכן לבצע אותם..

שר הבטחון היום ללוחמי סיירת מטכ"ל: אנחנו נגיע לתוך השטח, ונחסל את חמאס, אחרת לא יהיה לנו קיום כאן.

חמאס מפעיל לוחמה פסיכולוגית זו בתחכום. היום התראיינה אחת מהנשים ששוחררה אתמול משבי החמאס, וסיפרה על כך שהיה חובש שהיה צמוד אליהם, וסופקו להם תרופות, ושגם רופא ביקר אותם...

וכמובן שחלק מהתקשורת הבינ"ל נתנה לכך כותרת: "התנהגו אלינו מאוד יפה!".

והרי ברור לכולנו שאנשי החמאס הרוצחים, שעל פי עדותה שלה עצמה גם היכו אותה קשות, עשו את הכל רק על מנת לייצר רושם טוב בתקשורת הבינ"ל!

הכל חלק מהלוחמה פסיכולוגית - עליה כתבתי רבות, בהקשר הזה של החטופים.

דוגמא נוספת לכך: ביומיים האחרונים הייתה ירידה גדולה בכמות השיגורים, והיה נראה שהמצב "נרגע".

היום בבוקר כתבתי לכם שזה רק נסיון של חמאס "להרדים אותנו", ואכן, היום אחר הצהריים שוגרו מטחים כבדים מאוד, לעבר אזורים רבים בארץ - מעל ת"א נראו בבירור 15 יירוטים!

באלפי מנשה ספג בית פגיעה ישירה, התקרה קרסה. בני הבית היו במרחב מוגן וניצלו בנסי וחסדי ה'.

היו פגיעות ישירות במקומות נוספים - שהסתיימו בנס בכמה פצועים קל. ליד כפר חב"ד (ליד נתב"ג) נפל ראש של מיירט הטמי"ר, בשטח פתוח.

שוב נסכם, חמאס הוא ארגון אכזרי, שפועל בתחכום ובערמומיות, בייעוץ איראני צמוד, ומפעיל לוחמה פסיכולוגית מגוונת - הן בתחום של החטופים, הן בתחום של דחיית המתקפה הישראלית וצמצומה, והן בנסיונות "להרדים" את ישראל, ואז לתקוף בהפתעה. כמו הניסיון של תקיפת הצוללנים הערב - שנכשל לחלוטין בחסדי ונסי ה'.

הניסים נחשפים: מאחרוי מתקפת הטילים מתימן

עוד פרטים מתפרסמים על המתקפה מתימן, שסוכלה בנס גלוי (נס המלובש בטבע), על ידי ספינת הקרב האמריקנית שהתייצבה שם, בעמדה שאיפשרה לה ליירט את המטח, ממש באותו יום שבו אירע המטח!

בין הפרטים שהתפרסמו: הלחימה נגד המטח הכבד ארכה 9 שעות!

המטח כלל 2 חלקים: מטח של טילים כבדים, בעלי טווח ארוך מאוד, שככל הנראה כוונו לאילת, לאיזור המלונות שעמוסים כעת באלפי מפונים, או למטרות אסטרטגיות באזור.

לטילים היה ראש קרבי כבד של כ- 400 ק"ג! ובנוסף שוגרו 15 כלי טייס בלתי מאוישים, שכל אחד מהם נשא ראש קרבי של 40 ק"ג!

בחסדי ונסי ה' הכ יורט בהצלחה מליאה - שגם זה (יירוט של 100 אחוז) נדיר עבור מערכת יירוט.

ירי טילים מסוריה

לפני זמן קצר, אזעקות ברמת הגולן. בחסדי ה' זוהו 5 נפילות שכולן היו בשטחים פתוחים. צה"ל תקף בתגובה בשטח סוריה.

כתבות נוספות:

האם "הסיוע ההומניטרי" נבדק לפני הכניסה לעזה? | עדכונים

אֵרְדָה־נָּא וְאֶרְאֶה הַכְּצַעֲקָתָהּ הַבָּאָה אֵלַי עָשׂוּ  כָּלָה | אין בעזה חפים מפשע

הנחמה: הגאולה האמיתית והשלימה

מתסכול לגאולה / רחל שאבי

שיחרור החטופות נועד לדחיית הכניסה הקרקעית

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...