• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

אֵרְדָה־נָּא וְאֶרְאֶה הַכְּצַעֲקָתָהּ הַבָּאָה אֵלַי עָשׂוּ  כָּלָה | אין בעזה חפים מפשע

אחרי עשרות שנים של חינוך לטרור ונקמה ביהודים מעל כל במה אפשרית ובכל האמצעים ובכל הגילאים, לבוא ולומר שבעזה יש "בלתי מעורבים", ו"חפים מפשע"? זה מאוחר מידיי, ואם מחפשים אשמים, אז זה ממשלות ישראל מאז הסכמי הסכמי אוסלו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הסרטון מלפני 9 שנים, צוק איתן. הרוצחים של עכשיו היו אז ילדים חפים מפשע.

לצה"ל יש "קוד אתי" שנוסח ע"י כמה "יפי נפש", לא לפגוע בחפים מפשע ובלתי מעורבים.

גם בסדום היו "בלתי מעורבים", והקב"ה ירד לשם לראות "הכצעקתה" של ריבה אחת:

(סנהדרין, קט ב), "הויא ההיא רביתא דהות קא מפקא ריפתא לעניא בחצבא איגלאי מלתא שפיוה דובשא ואוקמוה על איגר שורא אתא זיבורי ואכלוה והיינו דכתיב ויאמר ה' זעקת סדום ועמורה כי רבה ואמר רב יהודה אמר רב על עיסקי ריבה":

אותה ריבה (עלמה) שהביאה לחם (מוסתר) בכדה, ונתנה אותו לעני שאנשי סדום התנו ביניהם שלא יתנו לו אוכל כדי שימות וכל אחד יקבל משהו מה"ירושה". הענין התגלה, והעונש שלה "למען יראו ויראו" היה, שמרחו אותה בדבש ושמו אותה על ראש החומה, הדבורים עקצו אותה והיא צעקה עד שמתה, ועל זה כתוב שהקב"ה ירד לראות "הכצעקתה" של אותה ריבה.

ואז אברהם אבינו מתווכח עם הקב"ה האם היו בענין הזה (וכמסופר שם עוד דוגמאות לרוע) היו כל אנשי סדום, או שהיו שם "בלתי מעורבים". כלומר האם צריך להרוג את כולם או לא.

כמה פסוקים אחר כך, בשעה שהמלאכים היכו בסנוורים את "אַנְשֵׁי הָעִיר אַנְשֵׁי סְדֹם נָסַבּוּ עַל־הַבַּיִת מִנַּעַר וְעַד־זָקֵן כׇּל־הָעָם מִקָּצֶֽה", ואנשי הודיעו ללוט מה הם רוצים לעשות למלאכים "אַיֵּה הָאֲנָשִׁים אֲשֶׁר בָּאוּ אֵלֶיךָ הַלָּיְלָה הוֹצִיאֵם אֵלֵינוּ וְנֵדְעָה אֹתָֽם". לוט, משפחתו והמלאכים שהסתגרו בממ"ד מ(המחבלים) אנשי סדום ש"וַיִּגְּשׁוּ לִשְׁבֹּר הַדָּלֶת", ואז המלאכים "אֶת־הָאֲנָשִׁים אֲשֶׁר־פֶּתַח הַבַּיִת הִכּוּ בַּסַּנְוֵרִים מִקָּטֹן וְעַד־גָּדוֹל", ומדוע המלאכים היכו קודם את הקטנים? אומר רש"י: "מקטן ועד גדול". "(בראשית רבה) הקטנים התחילו בעבירה תחלה שנאמר "מנער ועד זקן" לפיכך התחילה הפורענות מהם":

כאשר מדברים על "בלתי מעורבים" בעזה, צריך להכניס לראש שוב ושוב שאותם רוצחים נאצים, אנסים, מבתרי גופות, וכו', ככל הזוועות שראינו, רק לפני שבע-עשר שנים היו  "קטינים" בלתי מעורבים". אותם ילדים גדלו והתחנכו על רצח יהודים, מגיל אפס. מסיבות סיום בגן ילדים הם הצגות שלהם כחיילי חמאס וכו'.

צוק איתן היה לפני 9 שנים. מחבלי החמאס בני ה18-19 הרוצחים האכזריים, האנסים, מבתרי ושורפי הגופות, החוטפים, היו בזמן מלחמת צוק איתן החפים מפשע שבגללם נתניהו נכנע ללחץ הבינלאומי, עצר את הפעולה, והסכים להפסקת אש. ואלה הילדים של צוק איתן שנשארו בחיים, רק לפני 9 שנים, הם הם הרוצחים, האנסים, החוטפים, הטובחים, מבתרי הגופות, מוודאי ההריגה של עכשיו.

בין היהודים אין כאלה. מלבד שיהודי, אפילו מצד נפש הבהמית, מצד הגוף, הם "רחמנים ביישנים גומלי חסדים", ולכן אין יהודים כאלה, כי יהודים לא מחנכים ככה, ולא יכולים לחנך את ילדיהם כך.

אבל אצל הערבים? – הרי אימהות  הרוצחים מתגאות במעשים שלהם.

- חפים מפשע?

הם התחנכו לזה מגיל אפס, במסיבות סיום של הגן, הצגות ילדים על כיבוש ישראל ורצח יהודים.

ואם אתה לא יכול לשנות את מצב ההסתה והחינוך לרצח יהודים  אצלם, אז למה אתה מצפה מה"החפים מפשע" בגיל 5-10 שיעשו בגיל 19-20?

הסכם קעמפ דייויד והסכם אוסלו, שניהם כללו סעיף עקרוני של הפסקת ההסתה. הערבים כולם, בהכללה אמיתית, כולם, לא קיימו את זה אפילו יום אחד. אז איפה בכלל ניתן לזהות אצלם את החפים מפשע?

מבחינת הילדים האלה בעזה, אנחנו כולנו בני מוות רח'ל, בטח ובטח אחרי שהפצצנו אותם כך, והרגנו להם כך וכך בני משפחה ומנהיגים נערצים, וכו'. נקמת דם מבחינתם זה דבר שלעולם לא יגמר. הם, הכביכול החפים מפשע, הילדים האלה, הם הם הרוצחים רח"ל של עוד 7-8-10 שנים היל"ת.

ל"מבוגרים" שבהם, שהיו ב"צוק איתן" ה"חפים מפשע", אותם חיילי חמאס נאצים בני 18-20 הרוצחים בפועל, להם יש שיקול דעת ו"בחירה" (ותענוג) לדם יהודי בכל מיני מיתות משונות, על זה הם צריכים ליהרג.

ילד קטן "קטין" שמחנכים אותו על שנאה תהומית ליהודים, אין לו שיקול דעת (ולכן אינו בר עונשין). אבל, השנאה שלו ותאוות הרצח והנקם שלו ליהודים (שלא באשמתו), היא שנאה טהורה וחזקה יותר מהשנאה של המחנך או המחנכת שלו – שלהם יש לו שיקול דעת. בפועל, הקטן הזה שונא יהודים ורוצה לנקום בהם יותר מהגדולים שמחנכים אותו. והוא יעשה את זה בפועל עוד 7-10 שנים, אם רק יתאפשר לו.

ההסתה היא לב הבעיה, ומדינת ישראל בכללות אשמה בכך שהיא לא שמה את ההסתה ומניעת ההסתה במרכז הענינים. גם בבתי הספר ביו"ש, בבתי הספר בישובים הערבים בארץ, בעיתונות הערבית, ברשתות החברתיות. מדינת ישראל צריכה למחות ולצעוק יום יום גם על ההסתה הרשמית נגד יהודים במדינות ירדן ומצרים שאיתם יש כביכול "שלום", והם חתמו בהסכמים על הפסקת הסתה ו"נורמליזציה". ואם הם לא מפסיקים את ההסתה, ישראל צריכה לבטל את ההסכמים מצב "מקח טעות".

אחרי עשרות שנים של הסתה, חינוך לטרור ונקמה ביהודים מעל כל במה אפשרית ובכל האמצעים ובכל הגילאים, לבוא ולומר שבעזה יש "בלתי מעורבים", ו"חפים מפשע"?

- מאוחר מידיי. ואם מחפשים אשמים, זה שוב, ממשלות ישראל מאז הסכמי קעמפ דייויד, ובפרט מאז הסכמי אוסלו שלא שמה את ההסתה במרכז הענינים, עד כדי ביטול הסכמי ה"שלום" עם מצרים וירדן, בגלל שהן ממשיכות להסית את תושביהן נגד יהודים בכל במה אפשרית.

18 שנות כשלון - כיצד נתניהו איפשר לחמאס לצמוח ולפגוע בנו | יוני כהנא

רשמי גאולה - מעצרת הגאולה | ויהי בשלושים שנה…

תגובות

  • רחל שאבי , ג' חשון התשפ"ד, 15:02

    על פניו אכן זו הסתה, אבל במ ט פנימי יותר, בהלכה עשיו שונא ליעקוב גם בלעדיה. זו המהות של עמלק ותקנתו היא שבירתו. נחש הוא נחש גם בלי חינוך מיוחד.

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...