• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ההצבעה על חוק ה"גיור" נדחתה

"כיון דאידחי אידחי" (=מכיון שנדחה ידחה לגמרי). אמש הודיעה הקואליציה על דחיית ההצבעה על חוק הגיור, שלא יעלה להצבעה במהלך מושב החורף הנוכחי בכנסת. הדחיה הגיעה על רקע הודעה מפלגת רע"מ הערבית כי לא תצביע בעד החוק, כפי שמורה הרבי שליט"א מלך המשיח
ההצבעה על חוק ה"גיור" נדחתה
צילום: הכנסת
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

 אמש סוכם בכנסת בין הקואליציה לאופוזציה, כי חוק הגיור לא יעלה במושב הנוכחי של הכנסת וגם לא במהלך הפגרה ב"ה. מדובר בהצבעה על החוק החדש של מתן כהנא, שעלול להוביל לחורבן מערך הגיור בישראל וגרם לדאגה עצומה בקרב רבני ישראל. התקווה כעת היא כי מכיוון שהחוק נדחה - ידחה הוא לגמרי ולא יעלה להצבעה גם בעתיד.

כידוע, הרבי שליט"א מלך המשיח זועק במשך שנים ארוכות כנגד ההרס הנורא שנוצר מאי חקיקת חוק "מיהו יהודי - כהלכה". 

לפני כחודש התאספו למעלה מאלף רבנים, כדי למחות ולהתריע מהחוק החדש והנזקים הנוספים שהוא עלול לגרום לעם ישראל.

הרבי שליט"א מלך המשיח, אף אומר שלא שייך כי הכנסת היא זו שתקבע לעם ישראל, מיהו זה היכול להקרא יהודי. גם החוק הנוכחי שיאפשר לכל רבנים, גם כאלו שאינם מוסמכים לברר יהדו, לקבוע מיהו יהודי, יש בו כדי להמשיך את עירעור מעמד היהדות בקרב תושבי ישראל, ורישום כוזב של רבים תחת ההגדרה יהודי, ללא שיעברו תהליך גיור כמקובל בעם ישראל מדור לדור.

עניין של "שטות" לומר שבשר ודם יפסוק למי הקב”ה יתן כחות שלמעלה מהטבע

… מובן בפשטות שמכיון שאלו הם כחות שאין להם שייכות כלל לטבע, והם למעלה מהטבע, למעלה מן הזמן ולמעלה מן המקום, זוהי שטות שאין כמוה לומר שטבע יכול להכניס מישהו לסוג זה שמלכתחילה הוא אינו באותו סוג.

במילים אחרות, כשמתאספים ביחד 2-3 ערבים ו 2- נוצרים ו 2-3 קומוניסטים ואליהם מצטרפים עוד 110 יהודים, ועושים הצבעה ומחליטים שפלוני בן פלוני שהוא גוי מכיון שאמו גוי’, יש לו את הכחות של “מראש צורים” ו”מגבעות”, זהו לא רק ענין של היפך הדעת והיפך האמונה, אלא זה פשוט ענין של שטות ודברים בטלים, מכיון שרוצים להנהיג בעלות בענין שלא שייך שם בעלות של בשר ודם.

בשר ודם יכול לעשות ענינים שקשורים לבשר ודם, אבל בשר ודם לא יכול לומר שהוא פוסק שזה שיכול לתת כחות למעלה מן הטבע, למעלה מן הזמן, הוא פוסק שכוחות אלו יעברו לגוי שנולד גוי, הוא עכשיו גוי, והוא ישאר גוי ואף אחד לא יכול לשנות את זה.

… כמו שלא שייך לומר שגוי יכול להחליט אם יהודי יניח תפילין או לא ח”ו שהרי מה יש לגוי לומר בענין זה, זהו לגמרי לא השטח שלו, ובדוגמת מהנדס שלא שייך לומר שבגלל שהוא חכם גדול בבניית בנינים הוא יפסוק אם לעשות ניתוח לחולה מסוכן, ולא רק שאין לו רשות לומר בזה דעה, אלא שאם הוא יאמר בזה דעה, הוא שופך דמים...

וכמדובר כמ”פ עד כמה הקב”ה מקל את הנסיון: שהתפרסם מכתב שכתב שר אחד לשני, שהוא כותב שבנוגע למסירת שטחים מחברון ושומרון ויהודה לא יכולים לעשות “משאל עם”, מכיון שזוהי שאלה יהודית, ולכן נוצרי או מוסלמי לא יכול לומר בזה דעה.

ששם מדובר אודות החזרת שטח אדמה שעד לפני 3 או 5 שנים הי’ אצל הערבים, אמנם בתורת גזילה אבל בכל אופן הי’ אצלם, והוא כותב וחותם ושולח ואח”כ זה מתפרסם שהיתכן ששאלה של החזרת שטחים מארץ ישראל לגויים, ישאלו את דעתם של הגויים.

וכאן כשמדובר איך לעשות מגוי יהודי, שואלים אצל הגוי איך לדעתו אפשר לעשות מגוי יהודי, ויושבים שם 110 יהודים ורואים ענין זה, שזהו “שומו שמים” ששואלים אצל גוי איך אפשר לגייר גוי שיהי’ יהודי. הייתכן שיאמרו שמכיון שזוהי מדינה דמוקרטית וחיים בה מליון או מליון וחצי ערבים וביניהם עשרות אלפי נוצרים, ומכיון שחייבים לדון בענינים שבמצפון הנפש וכו’, לכאורה עומדת שאלה על סדר היום שכיון שישנם ערבים שרוצים להיות נוצרים, ונוצרים שרוצים להיות מוסלמים, אז לכן יעמידו להצבעה ויחליטו איך נוצרי יכול להיות מוסלמי ואיך מוסלמי יכול להיות נוצרי, לאף אחד לא עולה בדעתו להעמיד את זה על סדר היום.

אבל כשזה מגיע לאמונה היהודית להבדיל, לתורת אבותינו, מעיזים להעמיד את זה להצבעה ל 120 אנשים וביניהם יש נוצרים ומסלמים שהם יכריעו ויפסקו איך גוי יכול להיות יהודי.

(משיחת י”ג תמוז תשל”ב)

הרבנים הצהירו: לא נשתף פעולה עם הקלות נוספות בהליך הגיור

זהירות מסיון לפניך: מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...