• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אחרי פניה דחופה של ארגון 'אור לאחים': עיריית אשקלון הפסיקה לממן עמותה מיסיונרית

ב״ה עיריית אשקלון הפסיקה לממן עמותה מיסיונרית, שהופיעה במצג שוא מיתמם, עם שם מטעה 'חזרה לחיים' והצליחה להוליך שולל אנשים בציבור וגורמים ציבוריים. התיקצוב הפסיק, אחרי פניה דחופה של ארגון 'אור לאחים', שהעמיד דברים על דיוקם, לתדהמתם של אבות העיר אשקלון
אחרי פניה דחופה של ארגון 'אור לאחים': עיריית אשקלון הפסיקה לממן עמותה מיסיונרית
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עיריית אשקלון הפסיקה לממן עמותה מיסיונרית, שהופיעה במצג שוא מיתמם, עם שם מטעה 'חזרה לחיים' והצליחה להוליך שולל אנשים בציבור וגורמים ציבוריים. התיקצוב הפסיק, אחרי פניה דחופה של ארגון 'אור לאחים', שהעמיד דברים על דיוקם, לתדהמתם של אבות העיר אשקלון. 

בכך לא הסתיימה הפרשה העצובה והמבישה, של נסיון המיסיונרים לשבות ברשתם יהודים תמימים. הם מוסיפים, בניגוד לחוק, לפעול בעיר גם בקרב  ילדים. 

ארגון 'אור לאחים' שלח מכתב נוסף, אל ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, למנהלת מחלקת הנדסה גב' ויקטוריה ברנגל ולחברי המועצה, על 'שינוי ייעוד' שמתבצע לכאורה במבנה, תוך עבירה בוטה על החוק. 

מתברר שהעמותה המיסיונרית כת 'היהודים המשיחיים' התמקמה בשכירות במבנה ברח' יפתח הגלעדי 15 בשכ' ברנע האשקלונית. במקום יש לכאורה שינוי יעוד ממבנה של מגורים, למכון לגמילה - הוסטל לנרקומנים והומלסים. 

אלא שבנוסף לשינוי הייעוד, הם גם עוברים על החוק ברגל גסה, כשהם כותבים במפורש במטרות העמותה שהם מקיימים שיעוריי תנ"ך ולהבדיל 'הברית החדשה' לילדים, שזה בניגוד לחוק.

מנהל המחלקה למאבק במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים', הרב בנימין וולקן, דורש במכתב אל ראש העיר וראש מחלקת ההנדסה, לפעול בכל הכלים החוקיים, כדי למנוע את העבירה הפלילית מצד המיסיונרים.

78678678678678687687678

המשטרה נדרשת לחקור פעילות מיסיונרית להמרת דת של קטינה

זהירות מסיון לפניך: מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...