• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

זהירות מסיון לפניך: מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה

"עם ישראל מכיר היסטורית את התופעה, שגורמי מיסיון, מחפשים ומנצלים בצורה לא הוגנת, מצוקות של יהודים, כדי לנסות להעבירם על דתם, ולהפוך אותם לנוצרים". מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה במזימה להמיר את דתם של ילדים, חיילים ואזרחים
זהירות מסיון לפניך: מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה
(צילום: דובר צה''ל)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה, במזימה שפלה להמיר את דתם של ילדים, חיילים ואזרחים. 

אל ארגון 'אור לאחים' הגיעו מקרים חמורים של מיסיונרים, ששיגרו אל החיילים בחזית עזה, חוסמי עורקים, שאליהם צורפו פליירים מיסיונריים. כמו כן מקרים של משלוחי ארגזי אוכל, שהיו בתוכם חוברות מיסיונריות.

במקרה אחר הגיעו ללוחמים ספרים של המיסיונר קורט לנדרי בתוך חבילות שי.

'אור לאחים' שיגר הודעת אזהרה לאלפי חיילים מפני המיסיונרים. לאזהרה מצורף מכתב הרמטכ"ל שארגון 'אור לאחים' קיבל בשעתו, כי יש איסור גורף לחלק חומרי תעמולה והטפה מיסיונריות במחנות צה"ל.

בנוסף, הגיע אל ארגון 'אור לאחים' סיפור מתעתע של מיסיונרים ש'מארחים' מפונים מהצפון, בקיבוץ ברמת הגולן. 

הרב בנימין וולקן, מנהל המחלקה למאבק במיסיון וכתות בארגון 'אור לאחים', שיגר מכתב אל מזכיר וחברי הנהלת קיבוץ אפיק בדרום רמת הגולן, המתריע על סכנה של פעילות מיסיונרית ובלתי חוקית.

במכתב הוא מזכיר כי עם ישראל מכיר היסטורית את התופעה, שגורמי מיסיון, מחפשים ומנצלים בצורה לא הוגנת, מצוקות של יהודים, כדי לנסות להעבירם על דתם, ולהפוך אותם לנוצרים. 

"ממידע אמין שהגיע לארגוננו שמטפל בנפגעי כתות ומיסיון, מתחם בית הארחה שבקיבוצכם, הושכר לארגון מיסיונרי, כת "היהודים המשיחיים" בשם "פירם" (Firm) - עבור אזרחים ביישובי הצפון שאינם זכאי פינוי ואירוח מטעם המדינה.

"בפרסום פנימי שלהם, בתוך "הקהילות המשיחיות", הם מחפשים "משיחיים" שיגיעו "לעזור לילדים שבמלון" (שלכאורה יש כאן עבירה על החוק, האוסר במיוחד פעילות מיסיונרית בקרב ילדים)". 

הרב וולקן מצין בכאב, כי "מזימות הנוצרים שלא הצליחו להביא את היהודים לשמד, באלימות וברציחות, כולל העלאה על המוקד בימי האינקוויזיציה, ורציחות קהילות ישראל בימי מסעי הצלב - מאיימות להצליח דוקא במדינה היהודית!".

לסיום מכתבו הוא מסכם: "אנו נוטים לקוות כי הוטעיתם ולא הייתם מודעים למזימה המסתתרת מאחורי ה"נדיבות" כביכול של המיסיונרים. כי על כן, נבקש ליידע אתכם, ונבקשכם להפסיק מיידית את ההתקשרות עם הארגון המיסיונרי, וכמובן לעמוד על המשמר לבל ייעשה שימוש בקיבוץ שלכם, שהוא יהודי, צאצא ליהודים שמסרו נפשם על קדושת השם, להעברה על הדת של יהודים, מבוגרים ו-או ילדים".

9090999900000

090990909090

'אור לאחים' דורש להחזיר עם החטופים 3 בנות לאם יהודיה שנמלטה מעזה ונשארו בין הערבים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...