• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

'אור לאחים' דורש להחזיר עם החטופים 3 בנות לאם יהודיה שנמלטה מעזה ונשארו בין הערבים

בפניה אל תא"ל גל הירש, מתאם השבויים והנעדרים, ארגון 'אור לאחים' דורש להחזיר יחד עם 240 החטופים, גם 3 בנות לאם יהודיה, שנמלטה מעזה, אך 3 מבנותיה נותרו מאחור, בין הערבים, ולא הצליחה עד כה לחלצן
'אור לאחים' דורש להחזיר עם החטופים 3 בנות לאם יהודיה שנמלטה מעזה ונשארו בין הערבים
עזה (צילום: Mujaddara, ויקיפדיה)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

את סיפורה המטלטל והנוגע ללב של האם היהודיה, מביא הרב בנימין וולקן, מארגון "אור לאחים", במכתב מקצועי מפורט אל תא"ל הירש. 

במכתב הוא מזכיר כי עם ישראל ניצב כולו מאחורי המאמץ לשחרר את החטופים והשבויים, הנתונים בידי אויב אכזרי וצמא דם.

לב כולנו נתון לכל אחד מהם, בתפילה ובתקוה כי יחזרו כולם לבתיהם, בריאים ושלמים.

לדברי הרב וולקן, אנו מונים כיום, לאחר חילוץ ושחרור החיילת החטופה, בחסדי שמים, 238 חטופים (למרבה הכאב, המספר עודכן מעט אחרי כן כלפי מעלה), שכל אחד מהם הוא עולם מלא ומאיר.

לצערנו – הוא כותב אל הירש - יש עוד חטופים, אך הם לא ברשימה.

אנו, כארגון שמטפל בשבויות וילדיהן שנמצאות בתוך הכפרים הערביים, מבקשים להפנות תשומת לב לעוד שלוש נפשות מישראל, המצויות בשבי בעזה.

זהו סיפורה המזעזע של בת ישראל, וכאן נוקב הרב וולקן בפרטים המדויקים של האם היהודיה, כולל מספרי תעודות הזהות שלה ושל בנותיה. האם, הצליחה לברוח מתוך עזה לפני מספר שנים, עם 3 מילדיה.

אמנם, אחרי סיפור ההצלה המורכב, 3 בנות נוספות שלה - נשארו שם.

כל מאמציה של האם האומללה לחלץ אותן – עלו בתוהו. לבה נקרע, נוכח השנים הארוכות של סבל, שהבנות – שהן יהודיות – סובלות בשבי בעזה. 

כי על כן, הרב וולקן מבקש מהגורמים המוסמכים בישראל, כי בכל פעולה צבאית, או לחלופין בהסכם כזה או אחר, יחזירו אל עמן וארצן, גם את שלוש הבנות. "כל המציל נפש אחת מישראל, כאילו קיים עולם מלא!" 

הסיפור הנוגע ללב של אותה אם אומללה, חושף סוגיות מטלטלות, שעמן מתמודד ארגון 'אור לאחים' כל ימות השנה. מעט מאוד ניתן לחשוף, מההצלחות הגדולות והמרשימות, הצלת נשים וילדים שהתגלגלו בנסיבות מורכבות אל פי האריות בעזה. עוד פחות מֹתר לספר, על אלה שנותרו שם, ולפי שעה כל המאמצים להצילם – נכשלו. 

ארגון 'אור לאחים' חותר לנצל כל סיטואציה שתאפשר, אולי, להציל מי מהיהודיות הכלואות בין ציפורני רוצחי עזה. בארגון מודעים לכך שהמשימה אינה פשוטה, אבל הם אינם נרתעים ממשימות, והניסיון הוכיח כי בדבקות במטרה, הם גם קוצרים הצלחות בסייעתא דשמיא, כאשר כל הצלחה כזו היה הצלה של נפש מישראל, שאין ערוך לה.

 IMG_20231031_130505

'אור לאחים' מתריע: קמפיין מיסיונרי אגרסיבי של מיליוני עלונים בכל רחבי הארץ

זהירות מסיון לפניך: מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...