• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

5 דקות, 10 תינוקות

קצב לידות מרגש נרשם בחודש האחרון בבית הרפואה מעייני הישועה בבני ברק - אחד המרכזיים הרפואיים המחזיקים במספרי הלידות הגדולים ביותר • מוכנים לשישיות ילדים בקצב מהיר? זה מעבר לפינה
5 דקות, 10 תינוקות
מזל טוב כפול עשר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

אושר וסיפוק גדול מילא את הצוות הרפואי בחדרי הלידה של מעייני הישועה. כיאה לעיר החרדית הגדולה, עשרות חדרי הלידה במרכז הרפואי מלאים בפעולה כמעט תמיד. חיים חדשים לעולם.

באותן 5 דקות הגיחו לאוויר העולם לא פחות מעשרה תינוקות. שלישיה, 2 זוגות תאומים, ושלושה בודדים. הצוות של מעייני הישועה כבר רגיל בשבירת שיאים. לפני כמה שנים, ילדה אשה את תינוקה ה-11 בניתוח קיסרי שעלה לכותרות. את כל ילדיה ילדה בניתוח קיסרי, ועם הרבה רצון ואמונה היא צלחה לידה אחר לידה בשלום ושברה בכך שיא עולמי של מספר הלידות הקיסריות הגבוה ביותר.

בכל הקשור לילודה, ארץ הקודש מנפיקה שיאי עולם. בשנים האחרונות, ישראל מחזיקה בתואר שיאנית הילודה במדינות ה- OECD - המדינות המערביות המפותחות - בממוצע של כ- 3.1 ילדים לאמא.

מחקרי עומק גילו שלמרות נתוני הילודה הגבוהים בקרב נשים שומרות מצוות (העומד על כ- 7 ילדים לאשה), הרי שבו לא חל שינוי ממשי בשנים האחרונות, והמדד שכן עלה בשני העשורים האחרונים משתייך לאוכלוסיה שאינה שומרת מצוות שעלה ל-2.2 ילדים לאשה - נתון שהוא עצמו גבוה יותר מכל המדינות החברות בארגון.

מדדים מחקריים נוספים בנושא שבדקו את יחס הלידות אצל נשים מול השכלתן ותעסוקתן, גם הוא נשבר כאן בארצנו הקדושה ואיבד כל פרופורציה, נשים יהודיות בארץ הקודש יולדות יותר ילדים!

השערות שונות ניסו לקשור את העובדה בסיבות אלו ואחרות, אך מאחר ונשים יהודיות ברחבי העולם יולדות פחות בממוצע, למרות שתנאי הרווחה באותם מקומות שפירים על אלו הישראלים, כל הטיעונים מחווירים והעובדה נותרת כמו שהיא, בגדר תעלומה ללא הסבר הגיוני מניח-דעת.

כל זה מכין אותנו לאחד מייעודי הגאולה הקרובים: ששה בלידה אחת כדבר שבשגרה, הריון ולידה נטולי כאבים ובטוחים ושפע גשמי ורוחני לכל אותם מיליוני ילדים שיתווספו לעולם.

סוף מפתיע לסאגה: פגסוס בדרך לאשרור חוקי

להרוג את המוות: חבל התליה של הרוע

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...