• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ו אב התשפ"ד (19.08.2024) פרשת ואתחנן

לקראת התרחבות גבולות ישראל: על משרד השיכון להיערך כראוי

עשרות אלפי מפונים מישובי הצפון ועוטף עזה, נמצאים עדיין בבתי מלון ובתים זמניים, בלי פיתרון אמיתי למצוקת הדיור • המשרדים הרלוונטיים צריכים להכין תוכניות לאכלוס המוני, פי כמה ממה שמתמודדים איתו כעת
לקראת התרחבות גבולות ישראל: על משרד השיכון להיערך כראוי
להתכונן להתרחב לדמשק
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

תושבי הצפון נמצאים כבר עשרה חודשים במצב קטסטרופלי. למעלה מ-60 אלף תושבים מיישובי הצפון פונו מבתיהם, ללא צפי אמיתי לתאריך חזרה. רבים מהם עדיין גרים בבתי מלון ובמקומות זמניים אחרים. המחסור הקיצוני במקומות מגורים לעשרות אלפי המפונים עלול להחריף עשרת מונים אם הממשלה לא תתעשת מיד ותפעל למציאת מקומות מגורים נאותים:

בקרוב מאוד עתידים להגיע לארץ מיליוני יהודים מרחבי העולם, ומשרד השיכון יאלץ לדאוג בבת אחת לפתרונות דיור מהירים. אמנם היהודים שיבואו מחו"ל יגיעו גם עם הבתים שלהם, כפי שמבטיח הרבי שליט"א מלך המשיח, אבל נראה שבכל זאת למשרד השיכון תישאר עבודה רבה.

לפני נפילת מסך הברזל ביקש הרבי שליט"א מלך המשיח לפעול להקמת שיכונים חדשים שיוכלו לאכלס את מאות אלפי היהודים שיעלו לארץ, אולם הגורמים הרלוונטיים התעלמו מכך, ובעקבות העלייה הגדולה עם התפרקות ברית המועצות נוצר משבר הדיור הרביעי בישראל.

הפעם, משרד הבינוי והשיכון יחד עם המועצה לתכנון ובניה כבר מכירים את העסק: את התכניות להקמת ישובים זמניים למפוני הצפון ויישובי העוטף צריך להעתיק לתוכניות מסודרות לבתי קבע איכותיים, על מנת להביא לפיתרון איכותי. ואל דאגה, מצוקת השטח תיפתר עם התרחבות ארץ ישראל לגבולותיה העתידיים. אפשר כבר לתכנן את הוילה בדמשק..

Cloudi הדרך החדשה לתחבורה ציבורית מהירה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...