• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מערכת הביטחון תאשר בקרוב את דבר חיסולו של מוחמד דף ובכירים נוספים

הפעולה הצבאית שנערכה לאחרונה לחיסולו של המחבל מוחמד דף, ראש הזרוע הצבאית של חמאס, עדיין לא הוכחה כהצלחה וודאית משום שהמערכת הצבאית ממתינה לראיה פורנזית שתוכיח את מותו • פעולת החיסול הבאה תהיה משמעותית בהרבה, ובה יחוסלו לא רק דף וסינוואר, אלא גם כל שאר צוררי העם היהודי • את המבצע הזה לא יבצעו טייסי חיל האויר, אלא הרמטכ"ל בכבודו ובעצמו
מערכת הביטחון תאשר בקרוב את דבר חיסולו של מוחמד דף ובכירים נוספים
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

דבר ניסיון חיסלו של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף ימ"ש, התפרסמה כבר בכלי התקשורת, אך במערכת הביטחון עדיין לא ממהרים לקבוע את מותו. הם ממתינים למספר אינדיקציות, כמו למשל טביעות D.N.A. או תמונה של הגופה, על מנת להוכיח את מותו מעל לכל ספק.

יחד עם דף היה במבנה שהופצץ גם מפקד חטיבת ח'אן יונס של חמאס, ראפע סלאמה, אשר חוסל באופן רשמי. על פי טענת הסהר האדום, חולצו מהמבנה המופצץ 23 גופות. מדובר בניסיון החיסול השמיני של דף - לאחר שמאז 2001 מנסה ישראל לחסלו.

במבצע הבא, מבצע רחב היקף שעתיד להתרחש בקרוב, מתכננים במערכת הביטחון לחסל לא רק את מוחמד דף, אלא גם את אסמאעיל הנייה, חסן נסראללה, הח'ותים, ושאר צוררי ישראל. בשונה משאר המבצעים עד כה, את המבצע לא יובילו טייסי חיל האויר וגם לא כוח מטכ"ל או יהל"ם. את החיסול הבא יבצע הרמטכ"ל בכבודו ובעצמו.

דבר המבצע, נשמע לראשונה בשבת האחרונה - באופן מפתיע - לא על ידי הדלפה מישיבת המטכ"ל בקרית הממשלה, אלא ב... בית הכנסת: "...ומחץ פאתי מואב וְקַרְקַר כל בני שֵׁת" - כך מנבא בלעם בפרשת השבוע שקראנו זה עתה, בשבת האחרונה.

לשם הקוד של המבצע, נותנים פרשני התורה הסבר: אונקלוס מתרגם את המילים ל"וישלוט בכל בני אנשא", ואילו רבי אברהם בן עזרא כותב כי הכוונה "כמו מקרקר קיר, והטעם הורס" - שהמשיח יהרוג את הגויים, ולא באופן מטאפורי.

חיסול ממוקד?

קצת מוזר. קודם כל, המשיח היה נשמע עד עכשיו כמו מישהו שאמור להביא אותנו לעידן של שלום ואחווה אוניברסליים, ומה פתאום הוא מתכנן להרוג את רוב אוכלוסיית העולם? יותר מכך: בנבואות אחרית הימים, נבואות רבות מבטיחות עתיד טוב גם לגויים, כמו שכתוב בישעיהו "והיה באחרית הימים נכון יהיה הר בית ה' ... ונהרו אליו כל הגויים". גם צפניה הנביא מבטיח ש"אז אהפוך אל עמים שפה ברורה לקרא כולם בשם ה' לעבדו שכם אחד".

זוהי אינה שאלה תיאורטית, אלא הלכתית-מעשית: הרמב"ם פוסק שחלק מתפקידי המלך המשיח הם לדאוג שהגויים יקיימו את המצוות המוטלות עליהם: "ואם יעמוד מלך מבית דוד ... ויתקן את העולם כולו לעבוד את ה' ביחד". אם כך - האם המשיח יהרוג את הגויים או ינחה אותם לדרך המוטב?

הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר כי פעולתו להכרית את אומות העולם, איננה בהכרח על ידי הרג, אלא יכולה להיות באמצעות מניעת כוח ההולדה אצל הגויים. ואכן, בתחילת שנות נשיאות הרבי שליט"א מלך המשיח (1950) עמד שיעור הפריון העולמי על פי נתוני האו"ם על 4.96. עם השנים הנתונים צנחו משמעותית, ועומדים כעת (נכון לשנת 2020) על 2.47 בלבד!

טוב, עדיין לא ברור: אם בגאולה הגויים עתידים "לקרוא כולם בשם השם", ולשרת את היהודים, כמו שכתוב "וְהָיוּ מְלָכִים אֹמְנַיִךְ וְשָׂרוֹתֵיהֶם מֵינִיקֹתַיִךְ" - למה המשיח מונע מהם ילודה?

על הגאולה כתוב "ואת רוח הטומאה אעביר מן הארץ" - בקרוב ממש יאבדו מהעולם כל שונאי ישראל. כן, גם מוחמד דף, הנייה, סינוואר, וכל מי שהיה שותף לטבח הנוראי בעם ישראל - את כולם יהרוג הרבי שליט"א מלך המשיח. לאחר מכן, יהפוך העולם לנקי מרוע.

מה לגבי הגויים הטובים? הרמב"ם פוסק בספרו שגוי שקיבל על עצמו לקיים את שבע מצוות בני נח, יש לו חלק לעולם הבא. כאשר גם הגויים יחזרו לדת האמת וישרתו את עם ישראל - זו תהיה גאולה שלימה, עליה כתוב "והיה השם למלך על כל הארץ".

אז תחזיקו חזק, כי זה מתחיל ממש עכשיו...

(להשלמת הידע ניתן לגשת למקור: לקוטי שיחות חלק כג, בלק ב)

להרוג את המוות: חבל התליה של הרוע

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...