• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

כהנים, היכונו: בתוך 24 דקות אתם יכולים להידרש לעבודת בית המקדש

פיתחו שעונים: מתברר שההלכה דנה באפשרות שכהנים יידרשו לעבוד בבית המקדש, בתוך 24 דקות • איך אפשר להספיק לבנות את הבית בתוך זמן קצר כל כך? • על הקביעה ומשמעותה
כהנים, היכונו: בתוך 24 דקות אתם יכולים להידרש לעבודת בית המקדש
מוכן, בנוי ומשוכלל. בית המקדש
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תוך כמה זמן כהנים יכולים להתייצב לעבודתם בבית המקדש השלישי? אם תביטו רגע בשעון, תגלו שזה עומד לקרות ממש בתוך פחות ממחצית השעה, וליתר דיוק בעשרים וארבע דקות הקרובות.

סוגיה הלכתית דנה האם לכהן מותר לשתות יין בכמות שגורמת לשכרות. הכמות המדוייקת לקביעת שיעור ההשתכרות עומד על 86 מ"ל. הסיבה לדיון היא מאחר והתורה אוסרת על כהן שיכור להיכנס למקדש, וכהנים שהשתכרו לא יכולים לבצע את עבודתם, עד ששכרותם תפוג.

ההלכה קובעת כי שכרותו יכולה לפוג כשיעור הליכת מיל, כלומר מספר דקות שלוקח לאדם ממוצע ללכת כקילומטר, שזה בערך עשרים וארבע דקות.

לאור זאת נבין כי הדיון האם מותר לכהן לשתות יין לשכרה, דנה במושגי זמן קצרים ביותר של פחות מעשרים וארבע דקות, בהם יידרש הכהן להתייצב על משמרתו בבית המקדש.

ואכן, ישנן דעות האוסרות על הכהן לשתות יין לשכרה, בהתאם לאמונת ישראל כי המשיח מגיע היום, וכפי שאומרים בתפילה, "כי לישועתך קיווינו כל היום", ואם כן ברגע זה ממש תישמע הקריאה לכהנים להתייצב למשמרתם ולעבודתם בבית המקדש.

ולמי שעושה את החשבון, תוך כמה זמן אפשר לבנות את בית המקדש, שהינו בנין רחב מימדים המשתרע לגובה עצום, מתברר כי בית המקדש כבר מוכן!

בית המקדש העתידי, עומד בנוי מוכן ומשוכלל בשמים ויכול לרדת בשלימותו בכל רגע, כך שבכל רגע נתון, יכול כל אחד לשמוע את קול השופר המבשר על התגלותו של מלך המשיח הרבי שליט"א מליובאוויטש, ובתוך רגעים אחדים לחזות בבניין  בית המקדש המגיע להר הבית, מוכן לתחילת העבודה.

5 דקות, 10 תינוקות

מערכת הביטחון תאשר בקרוב את דבר חיסולו של מוחמד דף ובכירים נוספים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...