• ב"ה ימות המשיח!
  • ב' תמוז התשפ"ד (08.07.2024) פרשת חוקת
author

אתר הגאולה

מבט לשבת - פרשת קרח

מסר קצר על עניין בפרשת קורח, מאת ישיבת תומכי תמימים ראשון לציון

מרכז ההפצה 'ממש': בג' תמוז כולנו מקשרים ומתקשרים

בימים אלה יוצא לדרך קמפיין גדול לאנ"ש, התמימים, נשי חב"ד וכל אשר בשם חסיד יכונה. מטרת הקמפיין היא לצאת לשטח בפרט עם ההתעוררות הרבה שיש סביב ג' תמוז, ולנצל את הזמן המסוגל להפצת בשורת הגאולה ובעיקר – לקשר יהודים אל נשיא הדור: הרבי שליט"א מלך המשיח.

עצרת גאולה ומשיח אצלכם בסלון

כמידי שנה עורכת האגודה למען הגאולה עצרת ענק העוסקת בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח. גם השנה העצרת תיערך בצורה וירטואלית עם מיטב הטכנולוגיות באופן שלא נראה כמותו. האגודה למען הגאולה מוסרת כי האירוע ייתקיים בשידור חי וינוהל ע"י צוות מקצועי ומיומן באולפן מיוחד. בתכנית: הקורונה בגאולה, תכנית המאה - שלמות ובטחון ארץ ישראל, אחדות ישראל, גאולה בפסטיבלים. העצרת תתקיים ביום חמישי ג' תמוז בשעה 21:00 בערב.

הפגנה כנגד תכנית המאה

הרבי שליט"א מלך המשיח מזהיר כי אין לדבר על מסירת חלקים ל"ע מארץ הקודש. תלמידי התמימים יצאו להפגין כנגד התכנית המסוכנת לעם ישראל בירושלים. צפו בתמונות ובסרטון.

"חוזרים לעצמנו" כנס שלוחים ופעילים ב'מרכז ההפצה -ממש'

בשבוע האחרון נערך כינוס ממוקד למוזמנים בלבד, לשלוחי המלך מכל רחבי הארץ אשר עומדים בחזית הפצת בשורת הגאולה. כינוס ראשון כדי לעורר ולהתעורר בפועל ממש בפרט לאור המצב השורר בעולם ובעז"ה כיצד לפתח את ההפצה לאחריו. למרות תרבות ה'זום' והביתיות אליה התרגלנו בזמן האחרון, וכמיטב המסורת של 'ממש' התכנסו השלוחים בשעת אחר-הצהריים באולם

ספר תורה לזכות הרב זמרוני • היו שותפים

ברגעים אלו מתקיימת התרמה לספר תורה לזירוז הגאולה האמיתית והשלמה ולזכות השליח האהוב הרב זמרוני ציק. כעת זה הזמן לפתוח את הלב, לפתוח את הכיס ולתרום לספר תורה • היו שותפים • צפו בקליפ ההתרמה.

היכנו: עצרת גאולה ומשיח

כמידי שנה עורכת האגודה למען הגאולה עצרת גאולה ומשיח בהשתתפות רבבות משתתפים. גם השנה תתקיים עצרת גאולה ומשיח במתכונת מיוחדת בשל נגיף הקורונה. העצרת תתקיים בשידור חי בלייב ורבבות המשתתפים יוכלו להצטרף לעצרת. פרטים נוספים יגיעו בקרוב. עקבו אחר הפרסומים. צפו במודעה הראשונית.

770 ייפתח לעשרה • המניין של הרבי שליט"א בחצר

בשורה טובה: היום הודיעו גבאי כי 770 בית משיח ייפתח למניין מצומצם של אברכים ותמימים. יש לציין כי ע"פ מענה הרבי שליט"א מלך המשיח התפילות, ההתוועדויות והחלוקות של הרבי שליט"א ימשיכו להתקיים בחוץ עד שיודיעו אחרת. צפו במודעת הוועד המסדר עם הפרטים.

ממש : שקית של תוכן חסידי לחג השבועות

בשורה של ממש מבית 'ממש' לבתי חב"ד שלוחים. בגלל המצב השנה שבו לעת-עתה לא מאפשרים לעשות כינוסי חג השבועות כפי הרגיל מידי שנה, ב'ממש' השקיעו כרגיל בתוכן של הדברים שיהיה מתאים לרצונו ובקשתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א וכמובן חדור בשליחות היחידה קבלת פני משיח צדקנו.

ממש: 'תיקון ליל שבועות' מאיר עיניים

'תיקון ליל שבועות' בהוצאה חדשה ומאירת עיניים, שיצא לאור על ידי 'מרכז ההפצה בארץ הקודש – ממש'. התיקון נערך על פי מנהג חב"ד והוראות כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח, והוכנסו בו הוספות חשובות, כגון מאמר חסידות, שיחות ה'דבר מלכות' לחג

חדש לשבועות: ספרון מופת מהבעל שם טוב

לרגל חג השבועות בוא נערכים שלוחים וחסידי חב"ד לקיים את הוראת כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א, לכנס ילדים לשמיעת עשרת הדיברות. נערכים כמידי שנה גם ב'ממש' – מרכז ההפצה בארץ הקודש לסייע למשימה החשובה הזאת.

ל"ג בעומר והגאולה: שידור חוזר

מדרשת הגאולה מציגה בפני אנ"ש תכנית חדשה בה רבנים לומדים גאולה ומשיח. בתכנית השבועית ידברו הרב בנצי פרישמן, משפיע בישיבת תות"ל ראשון לציון והרב מיכאל לסרי, מרצה נודע ומחבר ספרים. שידור חוזר ופרטים נוספים בכתבה המלאה.

דייייי" - סינגל חדש של מרדכי בן דוד

מי שאמר לעולמו די יאמר לצרותינו די. סינגל חדש של מרדכי בן דוד שיוצא לאור לכבוד ל"ג בעומר תש"פ. השיר הולחן ע"י מרדכי בן דוד לפני כשלושה שבועות בעיצומה של מגיפת הקורונה שהכתה בתדהמה את העולם, והפילה חללים רבים מאחינו בני ישראל בכל אתר ואתר.השיר יוצא הערב לכבוד ל"ג בעומר, יומא דהילולא של רשב"י, נקווה ונתפלל שבזכותו ובכוחו של ר' שמעון שיכול לפטור העולם, שהקב"ה יאמר לצרותינו די, ונזכה לגאולה שלימה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח.

ח"י רוטל לזכות ר' שמעון בר יוחאי

כמידי שבוע מתקיימת התוועדות פינת החי (וקיים) לחיזוק האמונה בדבריו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח. ההתוועדות נקלעה לחובות גדולים מבקשים מכל התמימים ובפרט מאנ"ש לעזור ולסייע. ניתן לתרום ח"י רוטל לרגל ל"ג בעומר ולזכות הצדיק ר' שמעון בר יוחאי. לתרומות: חשבון 'זאל' או 'פיפאל': yes770r@gmail.com יש לציין בהעברה עבור פינת החי.

תמונת היום: 770 בית משיח מוכן להתגלות!

תמונת היום: א' מגולשי האתר שיגר תמונות למערכת בהם רואים את 770 בית משיח ריק בעקבות משבר הקורונה אך מוכן להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח בקרוב ממש. צפו בתיעוד.

תלמידי התמימים ב770 מתכוננים לל"ג בעומר

תלמידי התמימים מישיבת 770 בית משיח החלו את ההכנות לקראת ל"ג בעומר, כשהשנה יצאו בשיירת רכבים מעוטרים בסמלי המצוות ובמוצגי משיח לשכונות היהודיות באיזור. את המוצגים הכינו התמימים בבנין הפנימיה 749. לתמונות כנסו.

מעל 450 תמונות חדשות של הרבי שליט"א

מערכת רבי דרייב מפרסת היום כ450 תמונות חדשות של הרבי שליט"א מלך המשיח. הגלריה מוגשת לכבוד י"ג אייר, יום הייארצייט לאחיו של הרבי שליט"א מלך המשיח. מרבית התמונות הללו לא פורסמו מעולם. לצפייה.

ממש : קטלוג ל"ג בעומר כל מהשצריך לתהלוכת המרפסות

בימים אלה נשלמות ההכנות האחרונות לתהלוכות המרפסות ל"ג בעומר לכבוד רבי שמעון בר-יוחאי ולקבלת פני משיח צדקנו. כבר לפני פסח החלו ההכנות הקדחתניות במשרדי מרכז ההפצה 'ממש' בכדי לספק למאות השלוחים ומארגני התהלוכות את הדרוש והנצרך לתהלוכה חדורה בשליחות היחידה.

שקית ההפתעות של 'ממש' לל"ג בעומר

בשורה של ממש מבית 'ממש' לבתי חב"ד שלוחים ומארגני תהלוכות. בגלל המצב השנה שבו לעת-עתה לא מאפשרים לעשות תהלוכות ל"ג בעומר כפי הרגיל מידי שנה, ב'ממש' השקיעו כרגיל בתוכן של הדברים שיהיה מתאים לרצונו ובקשתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א וכמובן חדור בשליחות היחידה קבלת פני משיח צדקנו.

חדש: חוברת תוכן והנאה לל"ג בעומר

ב'ממש' לא שוקטים על השמרים, ולמרות המצב המיוחד הפיקו בזמן קצר חוברת מידע, שעושוענים וצביעה לילדי ישראל בקשר עם ל"ג בעומר והתהלוכות שייערכו השנה כפי הנראה במתכונת מיוחדת. כמו תמיד ב'ממש' שמים את הדגש על התוכן ובנוסף לשלטים, פוסטרים וסטיקרים מיוחדים לקישוט ומיתוג רכבים ומשאיות ישנה

דף 131 מתוך 194