• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הרב טורין נאם בבית הנבחרים באילינוי על 7 מצוות בני נח

הרב מנדי טורין בפתיחת מושב בית הנבחרים של מדינת אילינוי, השבוע, מברך את חברי הסנט בתפילה לה' שיזכו לאמץ ולהטמיע בחוק את שבע מצוות בני נח בהתאם להדרכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח - המשיח האמיתי
הרב טורין נאם בבית הנבחרים באילינוי על 7 מצוות בני נח הרב טורין נאם בבית הנבחרים באילינוי על 7 מצוות בני נח
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

השבוע ביום רביעי ג' שבט ה'תשפ"ג הוזמן הרב מענדי טורין שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לספרינגפלד, עיר הבירה של מדינת אילינוי, לנאום בפתיחת מושב בית הנבחרים של המדינה.

על-פי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח לעסוק בפרסום שבע מצוות בני נח. במהלך נאומו בירך את חברי הסנט בתפילה לה' שיזכו לאמץ ולהטמיע בחוק את שבע מצוות בני נח בהתאם להדרכתו של "הרבי שליט"א מלך המשיח" - המשיח האמיתי.

מדברי הרבי שליט"א מלך המשיח:

"בדורות שלפנינו, כל נסיון לפעול על אומות העולם בעניני אמונה, היה כרוך עם סכנת נפשות ממש, ולכן לא הייתה אפשרות לקיים ציווי זה. מה שאין כן בדורנו - לא זו בלבד שאין כל סכנה בדבר, אלא אדרבה, פעולה כזו מוסיפה בכבודם של ישראל בעיני כל העמים, בראותם שבני ישראל דואגים לא רק לעצמם, אלא גם ליישובו של העולם כולו, על ידי זה שיתנהג על פי צדק ויושר". (ההתוועדויות תשמ"ז, כרך ג' עמוד 67)

פעולות אלו של פרסום שבע מצוות בני נח הן חוליה נוספת מפעולותיו של מלך המשיח להכנת העולם לקראת הגאולה, שאז  לא יהיו מלחמות, רעב, קנאה ותחרות.

נתיבות: מאות יהודים כתבו למלך המשיח במהלך הילולת סידנא בבא סאלי

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...