• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

מחבלים לא פוחדים מבית כלא, להרוג אותם זה הדבר היחיד שיועיל

הפיגועים המזעזעים שאירעו בשבת נותנים לנו שוב את האפשרות להבין שצריך להרוג את המחבלים ולא להכניסם לבתי כלא עם תנאי חמישה כוכבים
מחבלים לא פוחדים מבית כלא, להרוג אותם זה הדבר היחיד שיועיל
המחבלים ימח-שמם חיים טוב בכלא (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הפיגועים המזעזעים שאירעו בשבת נותנים לנו שוב את האפשרות להבין שצריך להרוג את המחבלים ולא להכניסם לבתי כלא עם תנאי חמישה כוכבים.

כאן המקום להזכיר את דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא כליאת המחבלים ומניעת הריגתם, מדיניות שמנהיגה ממשלת ישראל לדורתיה.

אף מחבל לא פוחד מ"עונש" של ישיבה בבית סוהר ישראלי - הפוך שם הוא יקבל את צרכיו אכילה, שתיה, לינה! מה שאינו זוכה לקבל בכפרו...

מדברי הרבי שליט"א מלך המשיח: בשטחי יהודה ושומרון, הנתונים תחת שלטון צבאי (לא שלטון אזרחי) - מסתובבים מחבלים שהרגו כבר עשרות אנשי צבא, אשר, "נפש אחת מישראל" היא "עולם מלא" (ובפרט כמה עשיריות מישראל). ומטבע הדברים - מצב כזה מחליש את הפחד של הערבים מפני הצבא הישראלי ומעודד אותם להוסיף בפעולות חבלה.

ובכן, העצה היעוצה - לדעתם של אותם "חכמים" - להטיל פחד על המחבלים, היא -לא על-ידי-זה שיתפסו את המחבלים ויענישו אותם [אף מחבל אינו פוחד מ"עונש" של ישיבה בבית-סוהר ישראלי - אדרבה: שם יקבל את צרכיו, אכילה, שתיה ודירה - מן המוכן - מה שאינו זוכה לקבל כאשר מתגלגל בכפרו... ומה גם שתוך זמן קצר תתבצע עיסקה של 'החלפת-שבויים', שבה ישחררו אותו, ביחד עם עוד מאות מחבלים כמותו, עבור 3-5 יהודים, כפי שהיה בעבר ונעשה כבר באופן של "תמידים כסדרם"], וגם לא על-ידי משטר חזק וקפדני, שידעו מלכתחילה שלא יעלה בידם לעשות איזה מעשה חבלה.

(זאת חנוכה תשמ"ו)

מדוע אתם מכניסים את המחבלים לבית-סוהר? - תהרגו אותם!!!

"אתם טועים גם בכך שאתם לוכדים מחבלים ומכניסים אותם לבית -הסוהר. מחבלים אלה באים כדי להרוג, והבא להרגך השכם להרגו״, ואז הוסיף תחזית: "אתם תשלמו ביוקר על -כך שאתם מכניסים אותם לבתי סוהר, משום שיבואו אליכם בעתיד בדרישות שונות של עיסקאות שחרור וחליפין".

(דברי הרבי שליט"א מלך המשיח אל מר צבי כספי)

מיותר לציין שדבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח הוכחו כצודקים במילואם...

עוד באותו נושא:

אתנן נוסף לרוצחים לפני שחרורם

כאן כלואים בכיף רוצחי ישראל

הוראות הבטיחות של הרבי שליט"א מלך המשיח

האם תפרוץ מלחמה בצפון?

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...