• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

אתנן נוסף לרוצחים לפני שחרורם

חבורת השלטון באתנן נוסף לשיפור תנאי בית המלון בכלא לרוצחי יהודים. איתמר בן גביר מעוניין גם הוא לנצל את ההזדמנות. הרבי שליט"א מלך המשיח: מדוע אתם משאירים אותם בחיים?!
אתנן נוסף לרוצחים לפני שחרורם
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בימים האחרונים אושר מתווה חדש בידי השר לבט"פ עמר בר לב, לפיו יבקרו חברי כנסת ערבים אצל חבריהם רוצחי יהודים, לשיפור תנאי בית המלון בכלא.

ח"כ איתמר בן גביר הגיש בקשה לנציבת שב"ס לפגוש את מאזן ומוחמד עוואד, רוצחי משפחת פוגל, שמרצים את עונשם. ההחלטה אם לאשר מפגש של ח"כ עם אסיר ביטחוני נתונה בידי השר לביטחון פנים עמר בר לב...

לפני זמן לא רב, גם במשמרת של נפתלי בנט, הצליחו כמה מחבלים רוצחים לשטות במערכת ולהימלט מה"כספת של המדינה", כלא גלבוע. הטיפשות שלהם לעשות זאת ללא עזרה מבחוץ, עלתה להם ביוקר, שתפסו אותם, והם שבו לכלא. 

ו... נכון. עד היום, בערך שנה אחרי, לא היו אשמים בבריחה...

אחרי הפירסום הגדול של הבריחה והתפיסה, כתבנו שכל זה ישכח במהרה, המערכת לא תאשים קציני שב"ס, למרות שהם אחראים. וכך הוה. מפקדים הבכירים בשב"ס, שב"כ, משטרה, מודיעין, משרד הביטחון, ראשי ממשלה ושרים - מייסדי השיטה, לא הואשמו כלל. לפעמים, בכדי למזער את הביזיון חייבים למצוא אשמים ולו רק בכדי לפטור את הבכירים, וזאת על מנת להמשיך את השיטה, השיטה שמתחילה בשיתוף פעולה רשמי עם מחבלים בפרקליטות הצבאית, שהביאה לכלא את עזריה אלאור במשפט ראווה פוליטי.

למחבלים ב"כספת" הרי יש להם הכל. שלא לדבר על סכינים ואתים מחבתות וסירים לצורך הכנת הסלומון, הסלטים, ופילה בשר יום יום. ("בחוץ" זה עולה 150 שקל לק"ג. שרק עשירים מרשים לעצמם בחתונות ראווה). על פרשת הסוהרות, כולם יודעים. אז לא רק שפיכות דמים, גם גילוי עריות ממוסד ע"י כוחות ה"ביטחון". פשיטת רגל? לא. זו השיטה. ולכן זה ימשיך.

הרבי שליט"א מלך המשיח, למר צבי כספי: "אתם טועים גם בכך שאתם לוכדים מחבלים ומכניסים אותם לבית -הסוהר. מחבלים אלה באים כדי להרוג, והבא להרגך השכם להרגו״, ואז הוסיף תחזית: "אתם תשלמו ביוקר על -כך שאתם מכניסים אותם לבתי סוהר, משום שיבואו אליכם בעתיד בדרישות שונות של עיסקאות שחרור וחליפין". מיותר לציין שדבריו של הרבי הוכחו כצודקים במילואם... (מהספר קראתי ואין עונה)

1 (1)

הדברים האלה ידועים ומפורסמים לכל, במשך שנים. מפעם לפעם צעקות בתקשורת, ואז בממשלה ובכנסת מקימים "וועדות" על מנת להשתיק את הענין ולא לפעול כלום. העגלה ממשיכה לנסוע כרגיל, משומנת היטב בכמויות אדירות של שמן זית הכי יקר, ממטוגני מטבחי הרוצחים. זו שיטה. 

המחבלים השפוטים למאסרי עולם, נהנים ממתקני ספורט וכושר, טלוויזיה, כל הערוצים. אף אחד לא באמת משגיח מה הם רואים, אף אחד לא עושה בידוק בחדרי האוטונומיה ב"כספת" האם הוכנס לשם סלולרי לתקשר עם "חברים לעבודה" בווצאפ. תכניות הבינוי של הכלא הגיעו אליהם, וגם זה כבר היה לפני כמה שנים!! וחזר על עצמו הפעם!! ומה הפלא. וכולם יודעים את זה!! 

הרבי שליט"א מלך המשיח: אף מחבל אינו פוחד מ"עונש" של ישיבה בבית-סוהר ישראלי - אדרבה: שם יקבל את צרכיו, אכילה, שתיה ודירה - מן המוכן - מה שאינו זוכה לקבל כאשר מתגלגל בכפרו... ומה גם שתוך זמן קצר תתבצע עיסקה של 'החלפת-שבויים', שבה ישחררו אותו, ביחד עם עוד מאות מחבלים כמותו, עבור 3-5 יהודים, כפי שהיה בעבר ונעשה כבר באופן של "תמידים כסדרם" (זאת חנוכה תשמ"ו, מהספר "קראיתי ואין עונה").

כבר שכחנו, שגם זה היה במשמרת של נפתלי בנט. והיועצים שלחשו לו - חכה שבוע הכל יירגע. אז הוא שתק, עם כל הממשלה. עם כל הביזיון. והנה הגיע הלחץ ממפלגת רע"ם שחברי כנסת ערבים ישפרו עוד את תנאי כליאתם של רוצחי יהודים.

1 (2)

אלוף השיטה: נתניהו

בעיסקת שליט שחרר נתניהו יותר מאלף רוצחים, ובגלל זה, מיד לאחר מכן התחילה מלחמת צוק איתן. רבים ממשוחררי עיסקת שליט רצחו בפועל אחרי שחרורם עוד יהודים רח"ל, נתפסו, ושבו לכלא (בית המלון). 

Picture9

עמרם בן אוליאל ושאר אסירי ציון

בינתיים, סליחה, מצאנו אכן נקודת אור גדולה בשב"ס, שמקפיד באופן קשוח על תנאי האסירים (היהודים). מזמן שכחנו שבכלא הציוני כלואים אסירי ציון יהודים שלא זוכים לתנאי של המחבלים. מישהו זוכר את עמי פופר? כבר 31 שנה. יש לו עוד 9 שנים. איזה תנאים יש לו?! מי זוכר אותו?! מי חושב עליו בשחרור סיטונאי של רוצחים ערבים נוסח עיקסת שליט? חלק מהנמלטים מהכלא בפעם הזו השתחררו בעיסקת שליט, חזרו לרצוח, נתפסו ונשפטו שוב למאסר עולם, מראש עם התנאים האלה, והכבוד הזה בתוך ה"כספת", ולמרות זאת, בטיפשותם החליטו - והצליחו - לברוח!! הביזיון, הביזיון. דלת מסתובבת, עם איזה תנאים מעבר לדלת!!

והעולה על כולנה, פרשת דומא, שלידתה והורתה ברדיפה אובססיבית של פרקליט המדינה שלעבר שי ניצן, (בדרך ל"עליון"), ימ"ר שי והייבסקציה בשב"כ נגד נערי גבעות, תוך בילבול השופטים, הסתרת ראיות חפות, והבאת "ראיות" שלא עומדות בשום מבחן מציאות דוגמת משפט זדרוב (מהמתפרה של שי ניצן), והעיקר "עדויות" שהוצאו בעינויי אינקוויזיציה ממושכים שגדולי הרוצחים הערבים לא זוכים להם. ובשולי פרשת דומא, "חתונת השנאה". התיקים נגד הקטינים שהיו שם נסגרו רק בחודש האחרון לאחר הטרדות של שנים למשפחות מהמערכת המשפטית. חלק מהתיקים נגד הבגירים עדיין פתוחים, ולו בכדי להמשיך את ההטרדה וההפחדה על כלום. בעצם לא על כלום, יש סיבה: הם יהודים, וחרדים.

עמרם בן אוליאל בעצמו, הקרבן הכי נורא של שי ניצן ותפירת התיקים הידועה לשימצה (זדרוב, מעצרי קטיף, נתניהו, כו' כו') ש"הודאתו" הוצאה ממנו בכח תחת עינויי אינקוויזיציה קשים מנשוא. בן אוליאל נמק בכלא על לא עוול בכפו. תנאים? ביקורים? טלפונים? אוכל משופר? מתקני כושר? טלוויזיה? אוטונומיה בכלא?! סוהרות?! ממשלת ישראל שומרת זאת רק למחבלים רוצחים.

אפרופו דומא, מי זוכר את אלעד סלע - "פולארד הישראלי", שכחייל בשירות סדיר, העביר מידע צהל"י ממשרדו על פיגועי מחבלים נגד צה"ל לאתר "הקול היהודי" כדי לעורר את התודעה שלא הכל טוב. מפקדיו בצה"ל שקורצים לקריירה פוליטית, מונעים פירסומים כאלה במטרה להרדים את הציבור לשדר "שעסקים כרגיל". אלעד סלע נשפט בעוון "ריגול חמור" (!!) כי כמו נערי הגבעות, הוא הפריע לשקט התעשייתי של החזרת יו"ש. הוא ישב כמה שנים בתנאים מחפירים. מצבו הבריאותי התדרדר עד כדי כך שנלקח בעל כורחו לניתוח, בלי הסכמתו ובלי ידיעת אשתו. וכו'. ובהמשך אף הועבר לכלא אחר יותר שמור בלי ביקורים כלל, בלי אפשרות להתקשר לעורך דין לשיפור תנאי מאסרו.

כאשר משווים את זה לתנאי הרוצחים הערבים!! אם לא ההפגנות הרבות והמחאות הקולניות לטובת אלעד סלע, מי יודע אם היה יוצא משם בחיים. 

ליישב את כל השטחים - אבל בלי פרסום!

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...