• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

30 שנה לקבלת מלכותו של מלך המשיח: סרט דוקומנטרי בפרסום ראשון

סרט דוקומנטרי חדש בן למעלה משעה, מציג את אירוע קבלת מלכותו של הרבי שליט"א כמלך המשיח מהזוית העיתונאית של אותם ימים • האירוע המסוקר ביותר בתולדות חב"ד • צפו
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אמש, יו"ד שבט, ציינו חסידי חב"ד ברחבי העולם 30 שנה למעמד קבלת מלכותו של הרבי מליובאוויטש שליט"א בתור מלך המשיח באירוע המסוקר ביותר בחב"ד.

בימים והשבועות שלפני האירוע, הסתובבו רבני ומשפיעי חב"ד בארץ בין אולפני הטלוויזיה והרדיו, וסיפרו לקהל הצופים והמאזינים כי בתאריך המיוחל יעמדו כל חסידי חב"ד וכל יהודי בכל מקום בעולם, ויכריזו יחד "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", ויקבלו את מלכותו של הרבי שליט"א כמלך המשיח.

התקופה שקדמה לאירוע המיוחד הייתה סוערת ומלאה פעילות אינטנסיבית לפרסום זהותו של הרבי שליט"א כמלך המשיח. האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה פעלה בתקופה זאת, גם באמצעות עיתון הגאולה וגם באפיקים נוספים. פעולות אלו ורוח התקופה הובילו לאירוע ה"סאטלייט".

ב-770 עצמו עמדו למעלה מעשרים צוותי טלוויזיה שונים ששידרו את האירוע בשידור חי לכל העולם כולו.

לרגל 30 שנה לאירוע ההיסטורי, הפיקה מערכת "ואביטה נפלאות" שע"י איגוד תלמידי הישיבות העולמי ב770 תכנית דוקומנטרית מרתקת בת יותר משעה, בה מסוקר מעמד ה"סאטעלייט" בעיקר מזווית של התקשורת הישראלית.

את קלטת הוידאו של מסיבת העיתונאים הנראית בסרט, חשפה האגודה למען הגאולה באדיבות למערכת "ואביטה נפלאות".

שמחת בית השואבה בבת ים עיר הגאולה

קבלת המלכות בהכנסת ספר התורה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...