• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

תשעה באב • "קער א וועלט היינט!"

אלפיים שנות גלות מגיעות לסיומן, וכבר הודיע המלך שאנחנו ב"ימות המשיח" אבל כיוון שעדיין לא רואים בעיני בשר את ההתגלות המלאה והמושלמת • לכן דווקא כעת בתשעה באב נזכור את דברי הרבי מלך המשיח שליט"א: "ברור שכאשר יהודי עומד ורואה "שבית-המקדש נשרף עכשיו - הרי אפילו אם לבו "לב האבן", היה הוא "מרעיש עולמות"... קער א וועלט היינט!" • הכתבה המלאה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אלפיים שנות גלות מגיעות לסיומן, וכבר אחרי שהודיע המלך שאנחנו ב"ימות המשיח" אבל כיוון שעדיין לא רואים בעיני בשר את ההתגלות המלאה והמושלמת לכן דווקא בתשעה באב. ניזכר בשיחה הידועה של הרבי מלך המשיח שליט"א שנאמרה בהתרגשות עצומה: "ברור שכאשר יהודי עומד ורואה "שבית-המקדש נשרף עכשיו - הרי אפילו אם לבו "לב האבן", היה הוא "מרעיש עולמות", לכן מודיעה התורה - שהיא תורת אמת ותורת חיים - קער א וועלט היינט! (= הפוך את העולם היום)".

זעקה זו מורה לנו לפעול ללא לאות ובמיוחד ביום זה "תשעה באב" יום בו נזכה לבניין בית המקדש השלישי! נהפוך את העולם! ונתחזק באמונה בנבואת הגאולה, בדברים הברורים ששמענו אשר דורנו הוא דור האחרון לגלות ודור הראשון לגאולה, והעיקר נזכה להתגלות המלאה והמושלמת תיכף ומיד ממש ומתוך שמחה וטוב לבב!

הזעקה שהופכת את העולם

אתר הגאולה מגיש את הקטע ווידאו המיוחד. להלן הרקע לשיחה זו:

בחג הגאולה י"ב תמוז תשד"מ, ערך הרבי מלך המשיח שליט"א התוועדות קודש בהשתתפות אלפי חסידים ב-770, ולקראת סופה דיבר מעומק הלב על חורבן בית המקדש ועל כך שהדבר צריך לגעת לכל יהודי ולהניע אותו לפעולה משמעותית, עד ש'יהפוך את העולם' בדיוק כפי שהיה נוהג אם היה רואה את בית המקדש עומד ונחרב מולו.

ואלו עיקרי דבריו הקדושים בתרגום ללשון הקודש:"...מפורש בירושלמי – "כל דור שאינו נבנה (בית המקדש) בימיו מעלין עליו כאילו כך וכך", ואם כן מובן עד כמה צריכה להיות הצעקה "עד מתי?!" היום!!..., והרי אפילו יהודי שלבו כ"לב האבן" ועומד ורואה איך שבית המקדש נחרב ונשרף עכשיו, היה הרי "מרעיש עולמות" – "אומרת תורת-אמת ותורת-חיים הוראה בחיים - קער אַ וועלט היינט (= הפוך את העולם היום)!!!

 

 

הרב שלא פחד

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...