י"ב אד"ר: גבולות שמורים ובטוחים

הוידאו היומי י"ב אדר ראשון. הרבי שליט"א מלך המשיח דורש ליצור גבולות שמורים ובטוחים להגנה על תושבי ארץ הקודש, וזאת דווקא ע"י ממשלה צרה.

ישראל ארביב: ראיתי זאת בחוש "עשר כדי שתתעשר"

איש העסקים ישראל ארביב משתף את הקהל בחוויות של עזרה לחב"ד וציות להוראות הרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש, שזה פשוט משתלם בגשמיות. עשר כדי שתתעשר. בכינוס "הקהל" ארצי י-י"א שבט תשע"ו אולמי בלוודר ראשל"צ ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה, בת ים עיר הגאולה יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

ועלו מושיעים בהר ציון אלו השרוטים

הרב זמרוני ציק בכינוס "הקהל" ארצי לקבלת פני משיח צדקנו, י-י"א שבט תשע"ו, רק החלטה להתנהג למעלה מטעם ודעת כדי להביא את הגאולה יכולה לפעול את ההתגלות, כמו אצל דוד המלך שעשה "סלטות" וענה לאשתו הראשונה, מיכל בת שאול "ונקלותי עוד מזאת" - בשביל הנהגה כזו בחר הקב"ה בדוד, מאחרי שהמלך שאול לא יכל למלא את הוראת הנביא שמואל שהצריכה הנהגה של למעלה מטעם ודעת.

חלוקת דולרים אחרי מנחה יום א', ה' אדר א' תשע"ו

קטע וידאו מחלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, לאחר תפילת מנחה של יום א', ה' אדר א' תשע"ו.

קטעים מחלוקת דולרים להוספה בצדקה ב770

עפ"י תשובת כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש התקיימה חלוקת דולרים נוספת לאחר תפילת ערבית. (עקב כך שלא היו מספיק שטרות של דולרים בחלוקה שלאחר תפילת מנחה). וידאו של קטעים מהחלוקה.

שופר גדול של מלחמת ששת הימים

הרבי שליט"א מלך המשיח תקע בשופר גדול לתשובה במלחמת ששת הימים. הרהור התשובה היה אמיתי, והוריד את הסכנה. אבל ההתעלמות מהנס ומבעל הנס הרבי שליט"א מלך המשיח, ולעומת זה, פירסום ספרי ניצחון צה"ל בלי להתייחס לנס ולבעל הנס, כמו רדיפה אחרי הגוים והתרפסות גלותית להחזיר את כל השטחים שקיבלו בנס גלוי במקום לקבל הוראות מבעל הנס, ופרשת "מיהו יהודי" כמה שנים אחרי זה, גורמים למצב הביטחון ירידה אחרי ירידה, עד היום, כי "רוח צפונית אינה מסובבת" עד שאותם יהודים יעשו (וכבר עשו) תשובה גם בדיבור ובמעשה, לא רק בהרהור, ואז מתגלה הרבי שליט"א מלך המשיח בגאולה האמיתית והשלמה.

הארמון למלך המשיח - מחכה לזהב כסף ו/או נחושת שלך

הרב שניאור שניאורסון: המניעות והעיכובים לבניית הארמון לרבי שליט"א מלך המשיח הגיעו לקיצם. גם לדוד המלך היה ארמון לפני שהוא ניגש לבניית בית המקדש, וזה מרומז ברמב"ם. כל אחד, אנשים נשים וטף צריכים להשתתף בבניית הארמון. מצורף לכתבה, קונטרס "טעם בד"א לבניית הארמון" מאת הרב אורי מרדכי ליפש, ראש ישיבה ורב בית כנסת חב"ד קרית הרצוג ב"ב.

השמועות על "שלום" מעוררות את התיאבון של גוים למלחמה

הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחה במעמד חלוקת הדולרים למא רון נחמן לפני כ25 שנה, שהיום עוד יותר רלוונטיים. לפרסם בכ מקום, שכל השמועות, שרחמנא ליצלן, רוצים להחזיר איזה שטחים, אין להם כל יסוד, בהווה ובמעשה. ואדרבה, יחזיקו בכל השטחים האלו, וברוב שמחה, וזה יהיה מתוך שלום, ובדרכי נועם .. צריך להשאיר ביד ישראל את כל השטחים, כל הדיבורים על "שלום" אינם קשורים עם שלום כלל וכלל, אדרבה, דיבורים אלו מעוררים אצל הערבים את כל הענין של אינטיפדה וכל הדברים האלו שאינם רצויים כלל וכלל.

תשעים חמורים לובים טעונים מכספה וזהבה של מצרים

בדבר מלכות פרשת תרומה, הרבי שליט"א מלך המשיח מביא את המדרש שאין לך אחד מישראל שלא יצא ממצרים עם תשעים חמורים לובים טעונים מכספה וזהבה של מצרים. בסרטון זה הרבי מספר על אותם תשעים חמורים לובים בחמשה עשר בשבט תשמ"א.

רבנים מורי הוראה חותמים על פסק דין חי וקיים בגוף גשמי

בשבת פרשת משפטים תשנ"ב, דיבר הרבי שליט"א מלך המשיח על החשיבות העליונה שהוא רואה בפסק הדין "מסיני" שמזהה אותו ומכי בו "בחזקת משיח ועד משיח בוודאי". הרבי קרא לזה "פסק דין מסיני שחדר בגדרי העולם", ומשפיע על העמים בכיוון של "וכתתו חרבותם לאיתים". מכאן מובנת החשיבות הגדולה לפסק הדין "מסיני" שהרבי שליט"א מלך המשיח חי וקיים בגוף גשמי וחייב להתגלות. כמאה רבנים כבר חתמו על פסק הדין שמחייב את הקב"ה על פי תורה"ק, לגלות את הרבי שליט"א מלך המשיח לעיני כל בשר.

שמחה הופכת גזר דין של בית דין של מעלה

בקשר ל60 ימי חודש אדר בו מרבים בשמחה, אנו מביאים בפירסום ראשון קטע משיחת הרבי שליט"א מלך המשיח, מיום ג' טבת תשמ"ו, בו הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר כמה משפטים באגרת התשובה, שלדור זה אין כח להתענות, ועל ידי שמחה ניתן לשנות גם גזר דין של בית דין שלמעלה.

הרב הרטמן: לא כל חב"ד זה ליובאוויטש

הרב החסיד רפאל צבי הרטמן, מחנך וותיק שחינך אלפי ילדים בנוסף להכשרת מאות מחנכים במשך שנות עבודתו ב"רשת אהלי יוסף יצחק", מקצין אותנו לגבי ליובאוויטש או חב"ד, והקשר לאמונה חי וקיים בגוף גשמי. ועל הדרך, הסבר על "ימות המשיח בשלושה דורות".

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר לי "אתה תברך"

אשתו ילדה לו בן זכר אחרי שמונה שנים שכל הרופאים אמרו לו שאין סיכוי. הרבי שליט"א מלך המשיח אמר לו להכין ציור מיקרוגרפי להושיע זוגות בילדים, והורה לו "אתה תברך". מאות זוגות נושעו כבר בשלושת אלפי ילדים מהברכות של המקובל החסיד ד"ר בן ציון בן עמי.

הרב רזיאל אלול: "לא ליפול בתרדמה"

נאומו המיוחד של הרב רזיאל אלול, רב ק"ק אור החמה, בבת ים, שדיבר על הפעולות הממשיות המוטלות על כל אחד ואחד מאנשי הדור, לקבל פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

הוידאו היומי כ' תמוז: מדוע חלוקת הארץ היא ב"גורל"?

בהתוועדות פרשת פנחס בשנת תשמ"ב, הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר מה הוא ענין הגורל בעבודת האדם, ומה היא הסיבה שחלוקת הארץ היתה צריכה להיות באופן זה דווקא. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

הוידאו היומי ה' אב: הילולת האר"י ז"ל החי

הקשר המיוחד לדורנו - אחד משמותיו של נשיא הדור (הרבי הריי"צ, "יוסף יצחק") הוא כשם האר"י החי. יצחק - מורה על שלימות שכר העבודה. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

הוידאו היומי כ"ה תמוז: בפני הציבור כמו בפני השכינה

בהתוועדות עם הרבי שליט"א מלך המשיח ט"ו תמוז תשמ"ב, נכח החזן טלישבסקי ביחד עם אביו. הרבי שליט"א מלך המשיח ציווה לחזן לנגן ולאחר מכן במקום לעודד את הקהל שימשיך בשירה אמר, שבהכל אדם מתקנא חוץ מבנו, אך כדי לצאת ידי חשש דחשש החליט לכבד גם את האב שישיר "יהי רצון מלפניך ה' א-לקינו וא-לוקי אבותינו שיבנה בית המקדש במהרה בימניו ותן חלקנו בתורתך".

הוידאו היומי ה' תמוז: ניגון ניע ז'וריצי עם הרבי שליט"א מלך המשיח

אצל חסידים נתקבל ומהם נתפשט בכל העולם - שחודש תמוז הוא חודש הגאולה, על-ידי נשיא הדור.... כבר צחצחו את הכפתורים ונמצאים במצב של עמדו הכן כולכם לקבלת פני משיח צדקנו בפועל ממש. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

הוידאו היומי ג' אב: לא יאומן כי יסופר

הרבי שליט"א מלך המשיח מבקש בחלוקת הדולרים מיהודי שימשיך להוציא ספרים לאור. כמו-כן, מברך לזרעא חיא וקיימא. יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד

הוידאו היומי כ"ד סיון: בנימין בן יחיד

רמת גן - גן, מלשון גנוני (דירת החתן) שיהיה באתי לגני. קטעים נבחרים של הרבי שליט"א מלך המשיח עם המזכיר ר' בנימין קליין. בחסות: "לראות את מלכנו" יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

דף 87 מתוך 88