• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי כו ניסן 549

הרב ירושלמי, עסקן דתי-פוליטי מרחובות, מגיע לרבי שליט"א מלך המשיח במעמד חלוקת הדולרים, ומספר "בנם של קדושים", צאצא לכמה מגדולי אדמו"רי פולין המפורסמים. הרבי אומר לו שמצד הקירבה שבין אב לבן, לא תמיד יכול בן להיות גם חסיד. (כי חסיד מחשיב את רבו הרבה יותר מאשר בן את אביו). הרב ירושלמי מתקן את עצמו מיד ואומר שהוא גם חסיד...
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרב ירושלמי, עסקן דתי-פוליטי מרחובות, מגיע לרבי שליט"א מלך המשיח במעמד חלוקת הדולרים, ומספר "בנם של קדושים", צאצא לכמה מגדולי אדמו"רי פולין המפורסמים. הרבי אומר לו (מצד הקירבה שבין אב לבן), לא תמיד יכול בן, להיות גם חסיד. (כי חסיד מחשיב את רבו הרבה יותר מאשר בן את אביו). הרב ירושלמי מתקן את עצמו מיד ואומר שהוא גם חסיד...
הרב ירושלמי אומר שבצעירותו הוא למד אצל בעל ה"מנחת אליעזר" ממונקאטש, והרבי שליט"א מלך המשיח מאשר שאכן הוא קשור אליו. (הרב הקדוש ה"מנחת אליעזר" כתב המון על משיח, ונגד הציונות).
הרבי שליט"א מלך המשיח מברך את הרב ירושלמי שתהיה לו את אותה הקנאות של המנחת אליעזר נגד הציונות, בדרכי נועם, כפי שהוא פעל.
וכידוע שזו דרכו של הרבי שליט"א מלך המשיח, מצד אחד אין בכלל מושג של "מדינת" ישראל בלקסיקון שלו, מצד שני, אין בעולם אדם אחד שעזר לישוב היהודי בארץ והתערב והשפיע, יותר מאשר הרבי שליט"א מלך המשיח, בדרכי נועם ובדרכי שלום.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לועלם ועד!!

הוידאו היומי כה ניסן 548

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...