• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי ה אייר 557

מורה של כיתה ב"חיידר" אמריקאי שסיימו ללמוד מסכת בגמרא, מגיעים לרבי שליט"א מלך המשיח לקבל דולר לברכה. על אחד הילדים, המורה מעיר שהוריו רוצים להוציא אותו מהחיידר לבית ספר של גוים, והוא תלמיד טוב. (כנראה שההורים רוצים שהילד ילמד גם "לימודי ליבה" כדי שיגיע אח"כ לאוניברסיטה). הרבי שליט"א מלך המשיח עונה למורה לומר להורים, שההצלחה שלהם תלויה בחינוך הילדים.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

מורה של כיתה ב"חיידר" אמריקאי שסיימו ללמוד מסכת בגמרא, מגיעים לרבי שליט"א מלך המשיח לקבל דולר לברכה. על אחד הילדים, המורה מעיר שהוריו רוצים להוציא אותו מהחיידר לבית ספר של גוים, והוא תלמיד טוב. (כנראה שההורים רוצים שהילד ילמד גם "לימודי ליבה" מתמטיקה וכו' כדי שיגיע אח"כ לאוניברסיטה וכו'). הרבי שליט"א מלך המשיח עונה למורה לומר להורים, שההצלחה שלהם תלויה בחינוך (יהודי) של הילדים.
הקניית ידע אינה חינוך, והיסוד בחינוך בני אדם, לא רק יהודים, הוא קודם כל יראת ה'. עצת הרבי שליט"א מלך המשיח ל"רגע של שתיקה" התקבלה באלפי בתי ספר ברחבי ארה"ב שמתחילים את היום עם רגע של שתיקה ומחשבה על בורא עולם, שהוא "בוחן כליות ולב" עם "עיניים לראות ואזנים לשמוע", שיידעו לדעת שהעולם הוא לא ג'ונגל, ויש בעל הבית לבירה זו, והקב"ה חפץ בהתנהגות של צדק ויושר וחסד ואמת.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

הוידאו היומי ד אייר 556

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...