• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ח סיון התשפ"ד (04.07.2024) פרשת קורח

הוידאו היומי ט אייר 560

ספירת העומר זה שסופרים ימים. ההוראה בעבודת ה' - הרגע הזה שאתה מסתכל על השעון, ורואה שעבר עוד רגע ולא עשית כלום - זה לא רק בזבוז, זה איבוד של אותו רגע שהקב"ה נתן לך למלא אותו בתוכן חי, תוכן שקשור עם אותו אחד שברא את הזמן. ספירת הימים מראה שיהודי הוא שליח של הקב"ה לכך שכל יום יהיה קשור עם מעשה טוב. בפתגם "אדם דואג על איבוד דמיו ואינו דואג על איבוד ימיו", אין הכוונה שכך צריך להיות ח"ו, אומרים זאת מתוך מחאה הכי תקיפה, היתכן?! אם אדם דואג על איבוד דמיו - כספו, על אחת כמה וכמה שצריך לדאוג על איבוד ימיו ורגעיו שיכל למלא אותם בתוכן חיובי.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ספירת העומר זה שסופרים ימים. ההוראה בעבודת ה' - הרגע הזה שאתה מסתכל על השעון, ורואה שעבר עוד רגע ולא עשית כלום - זה לא רק בזבוז, זה איבוד של אותו רגע שהקב"ה נתן לך למלא אותו בתוכן חי, תוכן שקשור עם אותו אחד שברא את הזמן. ספירת הימים מראה שיהודי הוא שליח של הקב"ה לכך שכל יום יהיה קשור עם מעשה טוב.
בפתגם "אדם דואג על איבוד דמיו ואינו דואג על איבוד ימיו", אין הכוונה שכך צריך להיות ח"ו, אומרים זאת מתוך מחאה הכי תקיפה, היתכן?! אם אדם דואג על איבוד דמיו - כספו, על אחת כמה וכמה שצריך לדאוג על איבוד ימיו ורגעיו שיכל למלא אותם בתוכן חיובי.
יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

הוידאו היומי 559 ח אייר

לכתחילה אריבער

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...