הרב לוי דורון: דבר מלכות

הרב לוי יצחק דורון פותח בדבר מלכות את עצרת משיח וגאולה ג' תמוז תשפ"א.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • י' תמוז תשפ"א

מעמד חלוקת דמי חנוכה ודולר להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, בחצרות 770 בית קדשנו, בית משיח, מיום א', י' תמוז תשפ"א

הזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לעצרת גאולה ומשיח

קטע הפתיחה של עצרת משיח וגאולה תשפ"א באמפי בת ים, פתיחת הכינוס ע"י המנחה הרב אלעזר פרץ, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לנתניה, אמירת פרק התהילים של הרבי שליט"א מלך המשיח עם הרב רוזנבלט, רק הספריה החסידית בביתר עילית, והזמנת הרבי שליט"א מלך המשיח לכינוס ע"י הרב בנימין עקיבא, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לראש העין.

בארה של מרים בברז במוצ"ש חוקת

לאחר דיבורים אלה בהתוועדות מוצאי שבת פ' חוקת תשל"ט, יצאו כל המתוועדים אל החצר האחורית של 770 "לשאוב מים" לרפואה מ"בארה של מרים" שמתגלגלת במוצאי שבת קודש "בכל בארות ומעיינות" מנהג ישראל - תורה.

משיחקאסט • לפרשת חוקת וחג הגאולה

התכנית "משיחקאסט" – בהגשת ר' מענדי איבערט ור' איצ'ה קראוס המשודרת בסגנון התוועדות חסידית חיה ומרתקת על שיחות ה'דבר מלכות' של הרבי מלך המשיח שליט"א במתכונת ה"פודקאסט" • והשבוע על פרשת חוקת וחג הגאולה - י"ב תמוז • להאזנה

פרשת חוקת - 'אשד הנחלים ארנון'

השבוע התבשרנו על מות מנהיג דאעש, ועל נפילת עיר הבירה של דאעש - מוסול. כלי התקשורת בעולם "מעלים דם ואיברים" כפי שהיה לפני אלפי שנים ב"אשד הנחלים ארנון", וחוזר על עצמו לקראת הכניסה לארץ ישראל בגאולה האמיתית והשלמה, והקשר ל"בית המקדש במקומו" של הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחה נבואית מתשל"ה

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • ג' תמוז תשפ"א

צפו בחלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בחצרות בית חיינו 770 בית משיח, מיום א', ג' תמוז תשפ"א.

משיח - עם יד על הדופק!

הרב יהודה ליפש בשיעור פרשה לחיים לפרשת חוקת מה המסרים אותם נכון להעביר? מה מלמד אותנו הרמב"ם פתאום באמצע הלכות פרה אדומה? מה כל כך מיוחד במצוות פרה אדומה עד שהיא כנגד כל התורה?

שלימות הארץ בעצרת הגאולה: הערבים ילכו מפה

מחאת הרבי שליט"א מלך המשיח בנושא לימות הארץ בעצרת משיח וגאולה ג' תמוז, קטע מתוך התוועדות מוצאי שבת בראשית תשל"ט, הערבים יעזבו את הבתים והשדות ויצאו מהארץ.

כ"ח סיון תשפ"א • ערבית ברכה וחלוקת דולרים

צפו בגבאי בית חיינו 770 בית משיח הרב קפלינסקי, מברך את הרבי שליט"א מלך המשיח לרגל שמונים שנה לבואו צלחה מעמק הבכא האירופאי ל"חצי הכדור התחתון" אחרי תפילת ערבית. לאחר מכן, ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח שלאחריה חלוקת דולרים להוספה בצדקה.

דבר מלכות ג' תמוז • הרב קעניג

לימוד מעמיק משמח ומרתק בדבר מלכות קרח (ג' תמוז) עם הרב אלעזר קעניג.

באיזה יום השמש לא שקעה?

באיזה יום השמש לא שקעה? הרב יהודה ליפש בנקודה קצרה לשבת פרשת קורח - ג' תמוז

ניסי - הכי טבעי!

מה רצה הקב"ה ללמד את עם ישראל ע"י נס מטה אהרון שפרח ונתן שקדים? מה לא הבינו קורח ועדתו בבחירת הקב"ה במשה אהרון ושבט לוי? כיצד הצילה ברכת הרבי את החייל הרוסי? שיעור מהרב יהודה ליפש מנהל בית חבד רמת אביב ג'

הערבים רוצים הכל

הערבים רוצים הכל. הערבים רוצים שטחים? הערבים רוצים את מזרח ירושלים? הערבים רוצים מדינה פלסטינית? ממש לא! הערבים רוצים מלחמה!

כל גבר מתחיל יודע, ומשה רבינו לא?!

כל גבר מתחיל יודע ומשה רבינו לא יודע? נקודה לפרשת שלח, הרב יהודה ליפש

פרשה לחיים • שלח • הרב יהודה ליפש

מאיפה למשה האומץ לשלוח המרגלים על דעתו? מהי הדרך הנכונה להעביר מסר? סיפור נפלא מאדמו"ר בעל ה"אהבת ישראל" השלישי לשושלת וויז'ניץ. תוצאת שילוח המרגלים- יותר טוב ממה שחשבת! פרשה לחיים שלח מסר מושקע מאת הרב יהודה ליפש.

שיחת כ"ח סיון עם כתוביות בלה"ק

שיחת כ"ח סיון עם כתוביות בלה"ק בהפקת המכון להפצת תורתו של משיח, כולל תמליל הכתוביות בכתבה המלאה.

הרב שלום סבג מברסלב מכריז יחי

צפו ברב שלום סבג מברסלב מציג בבית מדרשו את ידידו מנחם הלל מחב"ד, ומסביר מדוע גם הוא שר עם חב"ד יחי אדוננו.

תפילין שירה וזמרה מול ביתה של תמר זנדברג

צפו ברב יוסי מירלסון והרב שמואל מחפוץ יחד עם קהל עמך ישראל בהפגנה שמחה "ברוב שירה וזמרה" מול ביתה של ח"כ תמר זנדברג, שדיברה לאסור ח"ו על הנחת תפילין במרחב הציבורי.

יחידות כללית ט' סיון תנש"א

"מגיעים יחד כל "הקיצו ורננו שוכני עפר" האמורים, ובפרט נשיא דורנו, ובפרט כל הנשמות בגופים וכך ממשיכים, ללא שום הפסק, ואדרבה - בהוספה בחיות של נשמה בריאה בגוף בריא". יחידות כללית ט' סיון תנש"א באורך מלא, כולל יחידות ברי ובנות מצוה, יחידות חתנים כלות, וחלוקת דולרים להוספה בצדקה, עם כתוביות בלה"ק ע"י המכון להפצת תורתו של משיח, ותמליל הכתוביות בכתבה המלאה.

דף 22 מתוך 88