ט"ו סיון • מאסר הרבי הריי"צ

הרבי הריי"צ כותב ביומן המאסר, שהוא ראה במסמכי הכלא שנגזר עליו מות ביריה, שורה זו נמחקה, ובמקומה נכתב גלות בסיביר, גם שורה זו נמחקה ובמקומה נכתב גלות בקסטרמא. הרבי שליט"א מלך המשיח מרבה לדבר על הניסים הגדולים שליוו את מאסרו ושחרורו של הרבי הריי"צ, שהשלטון שרצה לרצוח אותו, נאלץ לקבל את כל התנאים שלו ליציאה מהמדינה.

דבר מלכות בהעלותך • הרב בנצי פרישמן

צפו בשיעור דבר מלכות עם הרב בנצי פרישמן בהיכל ישיבת חב"ד ראשון לציון.

יהודי- להיות מדליק? פרשה לחיים

הרב יהודה ליפש, יהודי- להיות מדליק? פרשה לחיים - בהעלותך. מהי העלאת הנרות ע"י אהרון בחיי האישיים? סיפור מרטיט על התוצאות של הפיגוע בחברון בתרפ"ט.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • י"ב סיון תשפ"א

מעמד חלוקת דמי חנוכה ודולר להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, בחצרות 770 בית קדשנו, בית משיח, מיום א', י"ב סיון תשפ"א.

קידוש לבנה סיון תשפ"א

הרבי שליט"א מלך המשיח בקידוש לבנה, מוצאי שבת קודש פ' נשא תשפ"א

הסוד של כיפת ברזל: אגרות קודש

הרב משה בנימין מספר על ניסים במהלך פיתוח מערכת כיפת ברזל באמצעות כתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח באגרות קודש. סרטון מדהים ערוך בכישרון על הקלטה מתוך עצרת גאולה ומשיח, ג' תמוז תשעג, בת ים עיר הגאולה.

דבר מלכות נשא • הרב אלעזר קעניג

דבר מלכות נשא עם הרב המשפיע המפורסם הרב אלעזר קעניג

שיחת כ"ח אייר תנש"א לנשים ובנות

שיחת ערב ראש חודש סיון תנש"א לנשים ובנות באורך מלא, עם כתוביות בלשון הקודש בעריכת המכון להפצת תורתו של משיח, כולל תמליל הכתוביות בכתבה המלאה.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • ה' סיון תשפ"א

צפו בחלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בחצרות קודשנו 770 בית משיח, יום א', ה' סיון תשפ"א.

מעודד ילדים חזק לשיר חיילי אדוננו

הרבי שליטא מלך המשיח מעודד חזק את חיילי צבאות ה', לשיר "חיילי אדוננו מורנו ורבינו, חיילי משיח צדקנו. הוא יוליכנו בטנקים לארצנו עם המבצעים ונש"ק בידינו, יבוא ויגאלנו".

איך לפרש נכון קושי בחיים?

לא הולך לי בחיים... (לא!.. הולך לי בחיים!..) עוד סרטון מושקע מאד מבית היוצר של ס'יפתח לוזיה. איך לפרש נכון קושי בחיים?..

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • כ"ז אייר תשפ"א

מעמד חלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, בחצרות בית קדשנו 770 בית משיח, מיום א', כ"ז אייר תשפ"א

מה שרואים ושומעים זה בהשגחה פרטית

כל מה שרואים ושומעים זה בהשגחה פרטית. דקה של חכמה | הרב ירון צבי, להתבונן בחיים. הישיבה הוירטואלית 60 שניות על דברי הבעש"ט שכל מה שרואים ושומעים זה בהשגחה פרטית

הרבה יותר או טוב יותר? מה עדיף?

בזכות מי נולד שר המשפטים שמואל תמיר? ומדוע תמך בחוק איסור ההפלות? 'במדבר' חומש המספרים - איזו חשיבות יש לספור את בני ישראל? האם נכון להגביל את מספר הילדים כדי שיגדלו כמו שצריך?

איך נהפוך קללה וצרה לצֹהר וברכה?..

מסופר על שני אחים די דומים, שגדלו וחונכו אצל אביהם הבעייתי. הוא לא הסתדר באף עבודה ולא היה לו כסף, הוא נכשל בזוגיות והתגרש, מזגו הקשה הביא אותו למריבות עם כל העולם וגיסתו ובנוסף לכל הצרות הוא היה עבריין ומכור חזק לכל דבר שעזר לו לברוח מהבעיות שלו.. בקיצור - דוגמא אישית לא מומלצת בכלל לילדים..

יעקב גוגנהיים • חילול ה' בוירוס הקורונה

המדען הרב יעקב גוגנהיים שהשתתף פעמים רבות בכינוסי גאולה ומדע, מתייחס להשערה של יצירת וירוס הקורונה ע"י התערבות אנושית בטבע ששוברת את הרצף הטבעי שקבע הקב"ה בברואים, בו טבוע שם הוי'.

מתנדבי הצלה במירון • אני מאמין

מתנדבי הצלה אחרי האסון במירון שרים "אני מאמין בביאת המשיח"

להחזיר את הזמן לאחור ולהיות שוב צעיר?

כיצד ניתן להחזיר את הזמן לאחור ולהיות שוב צעיר? הסוד של מתן תורה, מה קרה באותו מעמד? ואיך זה משתקף בפרשת השבוע? למה התורה ניתנה במדבר ולא בירושלים? למה לומדים כמה פעמים את אותו דבר?

י"א שבט תשנ"ב - עם כתוביות בלה"ק

שיחת י"א שבט תשנ"ב - עם כיתוביות בלה"ק, בעריכת המכון להפצת תורתו של משיח, כולל תמליל הכתוביות בכתבה המלאה

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • כ' אייר תשפ"א

צפו בחלוקת דולרים להוספה בצדקה, ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בחצרות 770 בית משיח, יום א', כ' אייר תשפ"א.

דף 23 מתוך 88