• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

סימני "יכוף", ו"ינצח" במלחמת ששת הימים

במלחמת ששת הימים התקיימו על הרבי שליט"א מלך המשיח סימני הרמב"ם, יכוף כל ישראל לילך בה ולחזק בדקה, ילחם מלחמות ה', וינצח את כל האויבים שמסביב, וגם תשובה כבר היתה. אז למה לא היתה גאולה?
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

סימני "יכוף", ו"נצח" במלחמת ששת הימים

במלחמת ששת הימים התקיימו על הרבי שליט"א מלך המשיח סימני הרמב"ם, יכוף כל ישראל לילך בה ולחזק בדקה, ילחם מלחמות ה', וינצח את כל האויבים שמסביב, וגם תשובה כבר היתה.

חצי שנה לפני מלחמת ששת הימים, ו' תשרי תשרי תשכ"ז, הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר את הסימנים של המשיח ברמב"ם, ולגבי "יכוף" מסביר שזה בדרכי נועם ובדרכי שלום, ואיך עושים "יכוף" בדרכי נועם אומר הרבי שליט"א מלך המשיח, זה לא שמתחננים אליו תעשה מצווה, אלא מצווים עליו תעשה מצוה.

"ואז, אחרי שהוא ינצח את כל האויבים שמסביב, יקבץ את נדחי ישראל, ויבנה בית המקדש, אז יידעו שהוא המשיח. כך אומר הרמב"ם" כך אומר הרבי שליט"א מלך המשיח פעמיים באותה שיחה, כאשר הוא הופך בדיבור את הסדר הרמב"ם לגבי בניין ביהמ"ק וקיבוץ נדחי ישראל. (אוליי בגלל שלכאורה מובן לשומע את השיחה שמדובר על יציאת "המון המונים" של יהודים מרוסיה, ולא על חזרת עשרת השבטים).

חצי שנה לאחר מכן, בזמן המתיחות שלפני המלחמה, הרבי אמר לחסידי חב"ד שיצאו להניח תפילין עם החיילים, והסביר "כי שם ה' נראה עליך ויראו ממך". זה יפעל פחד על הגוים. הנחת תפילין מחוץ לכתלי בית הכנסת, מחוץ לזמן התפילה, היתה מעין פריצת גדר וחידוש שלא נשמע בעולם התורה מעולם. מצד אחד רבנים רבים בארץ ובעולם שלא שייכים לחב"ד הצטרפו לקול קורא להנחת תפילין. יחד עם זה, הענין גרר אחריו שאלות רבות מצד הרגילות: איך אפשר להניח תפילין ברשות הרבים במקום לא צנוע, בלי נט"י שחרית, וכיו"ב. בהתוועדויות שאחרי זה, הרבי שליט"א מלך המשיח ענה על כל השאלות.

מבצע תפילין שהיה הראשון במבצעי המצוות והתקבל על הציבור באהבה באופן שהולך ומוסיף מאז, מתבצע באופן שאומרים ליהודי: הנח תפילין. ברחוב. ואם אותו יהודי לא רוצה להניח? האם גם זה כפיה? הרבי שליט"א מלך המשיח מסביר שכן. הרי יש "חובת המחאה" אפילו מאה פעמים, וחובת הערבות ההדדית. עצם העמידה של יהודי ברחוב, והקריאה שלו ליהודי שני להניח - פועלת את המחאה שהוא חייב בה, ואת חובת הערבות ההדדית. וכפי שרואים במקרים רבים מספור, בסופו של דבר, זה פועל. ואם בכל אופן עדיין זה לא פעל - הרי חובה עליו למחות שוב. 

הכרזת הניצחון כשבוע לפני המלחמה

ב"פאראד" של ל"ג בעומר תשכ"ז, הכריז הרבי שליט"א מלך המשיח בקול נרגש, שאין מה לפחד, ויהיה ניצחון גדול תוך זמן קצר. הדברים התפרסמו בעיתונות בארץ ונסכו עידוד רב. כאמור, באותו זמן ציוה הרבי שליט"א מלך המשיח להתחיל במבצע תפילין עם החיילים. 

שופר גדול לתשובה.

ימי המתיחות והפחד לפני מלחמת ששת הימים, כאשר כל צבאות ערב במספר חיילים ונשק פי עשר ויותר ממה שהיה כאן, הפחד ששידר ראש הממשלה לוי אשכול שפרץ בבכי בנאום ברדיו וכו', הביאו רבים להרהורי תשובה אמיתית, כפי שהרבי שליט"א מלך המשיח אומר במאמר, ומסביר את הענין באריכות.

הניצחון הניסי

הניצחון בניסים גדולים היה כפי שהבטיח הרבי תוך ימים ספורים, "צדיק גוזר והקב"ה מקים". ואז במילא, התקיימו כל הסימנים ברבי שליט"א מלך המשיח כל הסימנים ברמב"ם לגבי משיח, כפי שדיבר חצי שנה לפני כן, בהתוועדות ו' תשרי.

קיבוץ נדחים

וכפי שהרבי שליט"א מלך המשיח הבטיח, אחרי הניצחון הניסי במלחמת ששת הימים, נפתחו שערי רוסיה ויצאו משם יהודים רבים שלא יכלו לצאת לפני כן, מגרוזיה, בוכרה, וגם מרכז רוסיה.

וכבר התקיימו בו אז סימני הרמב"ם על משיח: יעמוד מלך מבית דוד הוגה בתורה ומצוות כדוד אביו, יכוף כל ישראל לילך בה ולהחזיק בדקה. ילחם מלחמות ה' ונצח את כל האוייבים שמסביב. ד. יקבץ נדחי ישראל. וגם, היתה תשובה, כפי שכותב הרמב"ם בהל' תשובה, ישראל בסוף גלותן עושין תשובה ומיד הם נגאלים. 

מדוע הניצחון הניסי לא הפך לגאולה אמיתית ושלמה? הסיבה העיקרית לכך, עונה הרבי שליט"א מלך המשיח, שבעטו במתנת הקב"ה, ברצון להחזיר את כל השטחים שקיבלו במתנה. 

מיהו יהודי - ההצבעה נגד ההלכה.

לתת צדקה בלילה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...