• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

כל אחד מאיתנו הוא סיפור השראה

אורן רווח, נשיא קבוצת אסתי לאודר בארץ, מספר על הדרך האישית שעבר, מאז ילדותו בטבריה ועד למעמדו כיום • בריאיון אישי הוא חושף כמה מהרגעים המכוננים שעברו עליו עד היום • על המהפך האישי שחל בו אחרי שהשתתף בכינוס השלוחים העולמי ב-770 • על המסרים שהוא לוקח מתוך שיעורי התורה בהם הוא נוטל חלק • ועל התוכניות שלו להפוך את התקשורת בין בני האדם לחיובית ומלאת טוב
כל אחד מאיתנו הוא סיפור השראה
(צילומים: ליאל זנד)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כשנכנסים למשרדו של אורן רווח (48) במגדל בצפון תל אביב, הדבר הבולט הראשון הוא לוח מלבני, לא גדול במיוחד, המונח על שולחנו ועליו המסר: "לשון הרע, לא מדבר אלי". רק בהמשך השיחה, יתברר עד כמה אורן מחובר למסרים מעין אלו, ועד כמה הוא מיישם אותם בחיי היום יום.

אורן רווח, משמש כיום כנשיא קבוצת אסתי לאודר בארץ, תפקיד אליו הגיע כאשר הכיר בגיל 31 את המיליארדר רון לאודר. חשוב לציין שגם קודם לכן הוא שימש בתפקידים ניהוליים בחברות אחרות. במהלך 15 השנים הללו התפתחה החברה מאוד, והפכה להיות המובילה בתחומה בכל נושאי הקוסמטיקה, כיום הם מעסיקים כמעט 1000 איש, ב"ה. במקביל הוא משמש כסגן נשיא המסחר לישראל, מזה תשע שנים. חשוב לציין כי יש לו גם מספר יוזמות עסקיות בהם הוא עוסק באופן אישי.

אנו מתיישבים לראיון, ומהר מאוד השיחה מובילה אותנו לפרוייקט החדש שלו, אבל קודם אנחנו מבקשים ממנו לשתף את הקוראים בסיפורו האישי.

נתחיל ברשותך מההתחלה.

"נולדתי בטבריה למשפחה מסורתית שהקפידה על קיום מצוות בולטות, כמו משפחות רבות. בגיל 20 עברתי עם ההורים שלי למרכז הארץ ומצאתי את עצמי נכנס לעולם העסקים. עשיתי תואר שני במנהל עסקים, ומאז אני חי פה במרכז הארץ, במשך כשלושים שנה. 

אגב, אם מדברים על נופי ילדות, לפני שנתיים חזרתי לגור בטבריה מחצית מהשבוע. במקום שנותן לטעום בכל בוקר מחדש את גדולתו של הבורא. זה כל כך ממלא את הלב, לצאת בבוקר מהדלת ולראות את יופי הבריאה פרוש מול העיניים, נופי הרי הצפון המתנשאים מולך, וכל כולך מרגיש את יופי הבריאה.

המניע לזה, הגיע מתוך לימוד התורה, שם מסופר על בריאת אדם הראשון. תוך כדי הלימוד הגעתי לתובנה כי למעשה כל האנושות כולה מגיעה ממקור אחד. כל החילוקים בין האחד לשני, נוצרו רק מאוחר יותר, אך במקור כולם מגיעים מאותו מקור – אדם וחוה

בחיים האישיים, התחתנתי לפני יותר מעשרים שנה לצפנת, הייתי נשוי במשך 15 שנים, ונולדו לנו שלושה ילדים. לפני שבע שנים התגרשנו...

באותו יום שנפרדנו, ישבנו לסכם את כל הפרידה... הרגשתי ברגע משמעותי מאוד, לעזוב את הבית, על שלושת הילדים, אחרי שנות נישואין ארוכות, זה לא פשוט... יצאתי מהבית וממש ליד הבית ראיתי בחור דתי שלא הכרתי אותו. לפי הזקן, זיהיתי מיד שמדובר בחסיד חב"ד. התפתחה בינינו שיחה והצעתי לו טרמפ לכפר הירוק. הופתעתי מאוד כשבסיום הנסיעה הוא נתן לי את התפילין שלו ואמר לי "קח, זה ישמור עליך". 

הכרת אותו קודם? סיפרת לו משהו?

"לא. זה בן אדם שאני לא מכיר, לא יודע מי הוא, לא שמע ממני מילה על מה שעבר עלי באותו יום... ובכל זאת הפתיע אותי ונתן לי תפילין. אגב, עד היום לא נוצר לי איתו קשר.

***

זמן קצר לאחר מכן, הכרתי את בית חב"ד בנאות אפקה, נפגשתי עם השליח הרב עידו רהב, ועם הרב יוחנן. אני שמצאתי את עצמי אז ברגע מכונן, חיפשתי מישהו ללמוד איתו קצת יותר ממה שידעתי, וקבעתי לימוד עם הרב עידו. בפועל התברר לי שהוא שכן שלי הרבה זמן קודם לכן, אבל לא הכרנו עד אז".

הרב עידו הלוי רהב, הוא שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת נאות אפקה, ומקים בית חב"ד המקומי לפני כעשרים שנה. במשך כל ימות השנה הוא עוסק בהעמקת הזהות היהודית, ובקידום פרויקטים של מעורבות חברתית וערבות הדדית בין האוכלוסיות השונות.

בית חב"ד מפעיל בקביעות פרויקטים למעורבות חברתית, פעילויות חסד וחלוקת מזון לנזקקים בשיתוף מחלקת הרווחה של עיריית תל אביב וגופים נוספים המעורבים בפעילות עם האוכלוסיות החלשות בתל אביב.

_-9

בנוסף, מקדם בית חב"ד פרויקטים רבים לקידום המורשת היהודית והעמקת הזהות היהודית ומציע מגוון שירותים לקהילה בתחומי התרבות היהודית, כגון הרצאות בקבלה ופילוסופיה יהודית, שיעורי ערב, תכניות אישיות להעשרה רוחנית, תכניות חווייתיות לברי ובנות מצווה, חוגים ופעילויות לילדים ובדיקת תפילין ומזוזות וחוגי בית.

ספר קצת על הקשר עם הרב עידו.

"כשפגשתי את הרב עידו אז, לפני תשע שנים, הוא אמר לי "אתה רק בתחילת הדרך..." לא כל כך הבנתי אז מה הוא מתכוון, התחלנו ללמוד תניא, ומאז אנחנו בקשר רציף, כבר חמש שנים שאני לומד תניא. מעניין לציין שלאחרונה כשדיברנו, הוא חזר על המשפט ההוא "אתה רק בתחילת הדרך, יש לך עוד כל כך הרבה מה להספיק, זה רק הפרומו של המיצוי של השליחות שלך בעולם". הפעם כבר הבנתי טוב יותר למה הכוונה. 

אני מגדיר אותו כמורה טוב מאוד שגם מקשיב לתלמיד. יחד איתו עברתי דרך ארוכה מאוד. ואני יכול לומר שאני גם מרגיש מורה בשבילו, כל אחד מביא לחברות והידידות הזו את חלקו.

ההשפעה של הלימוד היא גדולה. לדוגמא - לפני כשנה כשלמדנו על המשכן שבנה משה רבינו ועל המראות הצובאות שהביאו הנשים לבניית הכיור, נאמר שם שמשה לא רצה בתחילה לקבל מהם מתנות אלו, מראות שנועדו לשמש ליופי אישי, אבל הקדוש ברוך הוא אמר לו שאדרבה, יופי זה הביא לקשר בין הנשים לבעליהן במצרים, ושם בתוך הקושי, בזכות ההשקעה האישית שלהן ביופי, הן בנו את הקשר עם בעליהן, וכך שמר עם ישראל על קיומו ודורות ההמשך באו לעולם. כתוצאה מכך יצאנו בחברה במיזם חלוקת תיקי איפור וטיפוח למאות נשים, בעיצומה של תקופת הקורונה.

איחוד בראשית

בתקופה הראשונה שהכרנו, אמרתי לו "כבוד הרב, אני רוצה ללמוד את התורה מהתחלה". התחלנו גם ללמוד את ספר התניא. באחת ההזדמנויות נסענו לציון האר"י הקדוש בצפת, ללימוד עיוני וארוך, בעיקר מתוך פרשת השבוע, פרשת תולדות מספר בראשית. באותו ערב, הגעתי לאילת יחד עם חברים, ופתאום קיבלתי החלטה, לקנות את כל הדומיינים (כתובות האתרים) בכל העולם, עם השם Union Genesis (איחוד בראשית). מדובר על כמעט 100 כתובות, שעלותם כשלושים אלף דולר.

המניע לזה, הגיע מתוך לימוד התורה, שם מסופר על בריאת אדם הראשון. תוך כדי הלימוד הגעתי לתובנה כי למעשה כל האנושות כולה מגיעה ממקור אחד. כל החילוקים בין האחד לשני, נוצרו רק מאוחר יותר, אך במקור כולם מגיעים מאותו מקור – אדם וחוה.

המטרה הראשונית הייתה, להקים רשת חברתית שתאחד את כל יהודי העולם, מכל הקהילות.

רגע, לפני שאתה מספר על התוכניות העולמיות, נשמח לשמוע על הפן האישי שלך שהוביל אותך לפרויקט, ברשותך.

"הפן האישי והרעיון העולמי, שלובים זה בזה. כל אחד מהם הוביל את השני למקום בו אני נמצא.

***

באותה תקופה התחלתי להגיע לבית הכנסת, אבל מהר מאוד גיליתי ששאר המתפללים רגילים להתפלל מדי יום, וככאלה, הם מתפללים בקצב מהיר ולא עוצרים בכלל. אני לעומת זאת רציתי ללמוד ולהבין את הכל. חבר הביא לי סידור "מפורש" בו נמצאים פירושי המילים לצד מילות התפילה, והתחלתי להשתמש בו, פשוט להבין מה אומרת התפילה.

לדוגמא, את תפילת "אשרי", למדתי במשך שלושה חודשים מידי לילה, מילה-מילה על מנת להבין אותה. אני רואה שם פסוק "דור לדור ישבח מעשיך וגבורותיך יגידו" אני מעיין בפירוש ואני רואה שכתוב כי אנחנו מצווים לפרסם את גדולתו של בורא העולם, לדור הזה, אבל לא רק את הניסים הגדולים מהעבר, כמו יציאת מצרים, אלא גם ובעיקר את הנפלאות שקורים לנו היום. זה מה שמעניק את התוקף גם לניסי העבר.

ואז יצאנו בקמפיין נוסף "דרושות בחורות מאירות", וכמו בפעם הקודמת, באמצעות נשים מפורסמות, יצרנו מעגל ענק של נשים שהדליקו נרות שבת. כחצי מיליון נשים תייגו את עצמן באותו שבוע כשהן נענות לקריאה, שפורסמה שלוש שעות לפני שבת על ידי אותן מפורסמות

אני ממשיך במסע הפרטי שלי בתוך התפילה, ומגיע לתפילת שמונה עשרה, שקוראים אותה שלוש פעמים ביום, ושוב אני רואה שבתפילת "מודים אנחנו לך" שאנו אומרים כל תפילה, אנו מצווים להודות לקדוש ברוך הוא על "ניסיך שבכל יום עמנו", פשוט להודות לו על כל הדברים שקורים לנו, על ההצלחות שאנו חווים כל יום מחדש.

אם ארצה לחבר זאת לעולם העסקים, בו אני חי, זאת אומרת שהתפקיד שלי הוא לפרסם את סיפור ההצלחה שלי, בשפה המקצועית זה נקרא inspiration (סיפורי השראה). היום האפליקציות המובילות בארצות הברית, הן אלו העוסקות בתחום זה. כל אחד הוא סיפור שיכול להעצים אחרים.

לצערי, בחדשות לא מדברים על הניסים שקורים כל הזמן... גם כששואלים אותי היכן הניסים היום, אני עונה שלידה זה נס, לנשום זה נס, זריחה זה נס ולראות זה נס. עד היום המדענים הכי גדולים בעולם לא מסוגלים להסביר איך בן אדם מתעורר בבוקר. יש ניסים גלויים שכבר רואים אותם, ויש כאלו שצריך לראות אותם.

וכל זה משתלב בתוך התוכנית שלך להעצים את הטוב שבכל אחד, הפרויקט הפונה לכל הקהילות היהודיות בעולם?

"כן, אבל הדרך לשם לקחה עוד כמה שלבים. בשלב ראשון פניתי לאותן קהילות בכל מקום בעולם ואמרתי להם: חבר'ה, בואו ניקח את תפילת 'אשרי' ונבין סביב מה הכי חשוב שנתאחד, בואו נתאחד סביב הדברים הטובים שקורים לנו, נקים אתר שבו יהיו חברים כל היהודים בעולם סביב הרעיון הזה.

בהתחלה כולם אמרו כן, אנחנו נתחבר. אבל משום מה, מכל מיני סיבות לא הצלחנו ליצור רשימה אחת, של שמות כל היהודים מכל הקהילות.

ואז אני מבין שיש בעיה, שצריך לפתור אותה אחרת.

אני ממשיך במקביל ללמוד את התפילה "הודו לה' קראו בשמו, שיחו בכל נפלאותיו" ואני אומר לעצמי, הדבר שבני אדם צריכים לדבר עליו כל הזמן זה נפלאות הקב"ה, אבל במקום זה האנושות מתמקדת בעיקר ברוע ובדברים הלא טובים שקורים.

דווקא הפתיחות הרבה שהביא איתו עידן הרשתות החברתיות בשנים האחרונות, פתחו אפשרות גדולה יותר לאנשים לפגוע ולשתף באירועים ומעשים שליליים במקום להתמקד בחיובי ובטוב. התקשורת דוגלת במסר ש"רע מוכר", ומעבירה את המסר לצרכני החדשות, שזה בעצם כולנו, וכך אפשר לראות באותן רשתות מעין ערבוב של טוב ורע, כל אחד מעלה לשם את מה שהוא מוצא לנכון לשתף.

באותה תקופה אתה גם מגיע ל-770 לכינוס השלוחים, נכון?

"אכן, הרב עידו מזמין אותי לנסוע יחד איתו לכינוס השלוחים. זו לא הייתה הפעם הראשונה שהוא הזמין אותי, אבל כל פעם בעבר זה לא יצא לפועל, התחמקתי באמתלות שונות, עד שלפני שנתיים כשהוא הזמין אותי, אמרתי לו "עכשיו אני ראוי".

קשה לתאר את עוצמת החוויה אליה לא הייתי רגיל. מיום חמישי ועד ראשון רצף של קדושה שמתחיל ממקווה בבוקר, דרך תפילות ומפגשים עם השלוחים בכל העולם, אמירת תהילים במקום הקדוש הזה ועוד...

YSH_8912

ביום שני בבוקר, הייתי אמור לנסוע למדינה אחרת. יצאתי מהדירה בה התארחנו בשעת בוקר מוקדמת, ואני עומד שם בחוץ, קריר מאוד...

אני עומד שם עם הכיפה לראשי והציציות בחוץ, סביב חולפים העוברים והשבים המקומיים, ולפתע כמו משום מקום אני חש את האמונה מתעצמת בי ומביאה אותי להכרה מוחלטת שיש אלוקים! קשה להסביר את זה, אבל פתאום זה 'תפס' אותי.

אם עד אז התלבטתי האם להישאר בשדה התעופה עם הסממנים היהודיים בגלוי, הרי שמהר מאוד זה התפוגג. ניגש אלי בחור מברזיל ושואל אותי האם אני יכול להשאיל לו את התפילין שלי, השבתי לו "בשמחה" ואחרי זמן קצר אני מוצא את עצמי מוביל תפילת שחרית לכמאה איש באמצע השדה.

הפכת בעצמך להיות שליח.

"חכה, זה עוד לא הכל. גם כשנחתתי ואחיין שלי אסף אותי, עצרנו בדרך וירדתי להתפלל בשולי כביש סואן. אין שם אף אחד ולא ציפיתי שמישהו בכלל יבחין ביהודי שעומד בצד ומתפלל, באותו רגע שאני בתפילה עובר רכב, ומתוכו קוראת לעברי אישה: "עם ישראל חי". קיבלתי את ההוכחה שהייתי צריך: יש מישהו איתך!

תתקשר לבורא עולם

לא חבשתי אז כיפה באופן קבוע, אבל במהלך השיחות והמפגשים שלי מצאתי את עצמי נשאב לדבר על האמונה והצורך להודות לבורא. הייתי שואל את האדם שמולי, אם הייתי שולח לך כעת בושם יוקרתי במתנה, מה היית עושה? והוא עונה לי, הייתי מתקשר להגיד לך תודה. ואז אני אומר לו, כשאתה יוצא החוצה ואתה רואה את כל מה שיש לך בעולם, מה אתה צריך לעשות? להתקשר ולהגיד תודה למי שנתן לך את זה.

לקחתי את הטלפון, וצילמתי את המכשיר ליד התפילין ויצאנו בקמפיין #תתקשר_לבורא_עולם חברת פרסום קטנה עשתה את העיצוב וכל הידוענים במדינת ישראל התגייסו להצטלם כשהם מניחים תפילין וקוראים לכל מי שמניח תפילין באותו יום לתייג את עצמו. התוצאה היתה מדהימה: מיליון איש הניחו תפילין! קמפיין מדהים שהוביל צחי קומה.

אתה לא סתם שליח, אלא שליח שמצליח להשפיע על כל-כך הרבה יהודים להניח תפילין, שזה גם אחד מהמבצעים של הרבי שליט"א מלך המשיח.

"אמרתי לעצמי 'מי אני ומה אני שככה אני מצליח להשפיע על כל-כך הרבה אנשים'... לא הרגשתי ראוי, אבל הבנתי שיש לאן להתקדם בתחום הזה.

ואז יצאנו בקמפיין נוסף "דרושות בחורות מאירות", וכמו בפעם הקודמת, באמצעות נשים מפורסמות, יצרנו מעגל ענק של נשים שהדליקו נרות שבת. כחצי מיליון נשים תייגו את עצמן באותו שבוע כשהן נענות לקריאה, שפורסמה שלוש שעות לפני שבת על ידי אותן מפורסמות.

אכן, גם מבצע נרות שבת הוא אחד מהמבצעים עליהם הכריז הרבי שליט"א מלך המשיח.

"ואז הבנתי שיש לי פה איזה משהו, אבל עוד לא ידעתי מה.

כמה שנים קודם לכן, נחשפתי לפרויקט חשוב בשם jama שמטרתו לאגד ולחבר נשים אחרי הלידה מכל מקום, על מנת לשתף ביניהן מידע וחוויות עם נשים סביבן. 

למדתי בשמונה השנים האחרונות חקר המוח הצרכני באוניברסיטת אוקספורד מטעם אסתי לאודר. כשהכירו לי את הפרויקט ורצו שאכנס אליו, אמרתי להם אתם צריכים לפתוח את האפשרות לא מהלידה אלא מההריון והם קיבלו את עצתי. הצלחנו להקים טכנולוגיה שמאתרת בכל זמן ובכל אזור את כל החברות סביב האשה המחוברת (אגב, לא באמצעות הרשתות החברתיות הקיימות, אלא בפלטפורמה חדשה בפני עצמה). האשה כבר לא לבד, הוצאנו אותה ממעגל הבדידות.

2021-11-15 (4)

בזכות זה, אנחנו מצליחים להוריד את הדיכאון שאחרי לידה, ב"ה, עם קרוב לשלוש מאות אלף נשים מחוברות. כל אחת מתקשרת עם סביבתה, ועם כאלו נשים החולקות איתה את מה שעובר עליה בתקופה זו, כולן יחד. בקרוב אנחנו יוצאים עם גירסה לארצות הברית לאפליקציה.

איך כל זה מתחבר לרעיון שלך לחבר את כל היהודים בעולם?

"בדיוק אז התחילה הקורונה, מצאתי את עצמי בבית בטבריה, מחובר ליופי הבריאה, כפי שסיפרתי קודם לכן, וכשכל כולי מתפעל בכל בוקר מחדש מאותו יופי בראשיתי, מצאתי את עצמי באחד הבקרים כותב הודעה "קרה לי נס". הופתעתי מכמות התגובות שפנו אלי וביקשו לשמוע על זה.

פה הבנתי שבעזרת שימוש בטכנולוגיה הקיימת, והרעיון של לספר ולפרסם ניסים אפשר ליצור משהו ענק. אם אקח את מה שכבר עשינו בעבר עם הידוענים, אוסיף לזה אפשרות של "הגשמת חלום לך ולאחר באיזור המגורים שלך", אצרף לזה את מפת האפשרויות להתנדבות של כל אחד לפי תחומי העניין שהוא מגדיר, והרי לך מוצר מבוקש. מוצר שכל כולו העצמת הטוב והחיובי אצל כל אחד.

בנוסף קיבלתי את ההחלטה, שבניגוד למקומות אחרים בהם מערכת התגובות משמשות לא פעם להפצת רע ושנאה, אצלנו לא תהיה אפשרות תגובה אלא רק אמירת "תודה".

מפה לשם, מהר מאוד, הרעיון התחיל לצבור תאוצה. נפגשתי עם רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ', הפועל רבות יחד עם אנשי צוותו על מנת להנגיש את המקום הקדוש לכל העולם, גם לכאלו שנבצר מהם להגיע לארץ בגופם, וגיליתי שב"ה הוא מתחבר לרעיון. גם הרב חיים דוד קובלסקי מייסד "ותן חלקנו" הצטרף למיזם ולאט לאט אנחנו מתחילים לפתח פה מוצר חדשני. לטכנולוגיה החדשה קוראים G-U שמשמעותו אתה טוב!

***

תוכל לפרט קצת יותר על הרעיון?

"הרעיון הוא לחבר כל אחד לטוב, בתחומים שמעניינים אותו. כל אחד שיירשם יוכל לסמן את תחומי העניין שמעניינים אותו, וכך הוא יקבל חדשות טובות באותם תחומים. כמו לדוגמא החדשות מעיתון 'הגאולה' שעוסקים בתחומים שונים, אצלנו הוא יקבל בדיוק את החדשות שמעניינות אותו ספציפית. בנוסף, על כל מעשה טוב או דברים טובים שכל אחד עושה, הוא זוכה לקבל נקודות חיוביות על ידי כל מי שישלח לו "תודה" או סימן דומה.

ניסים לאורך כל הדרך

חלק נוסף זה האפשרות להתנדב באיזורך לאחד הארגונים הגדולים העוסקים בהתנדבות, ולא נשכח את רעיון "הגשמת החלום" שמאפשר לאנשים ליצור קשר אחד עם השני ולסייע. כך שאם נניח מישהו בשכונה שלך רוצה קורקינט ולך יש את האפשרות לעזור לו בזה, סוף-סוף יש מקום ששם תוכל להיחשף לזה. כיום אין לאדם אפשרות בכלל לדעת מה רוצים השכנים שלו. פה כל אחד יכול להגשים את החלומות של השני…

למי שעוד לא תפס במה מדובר, זה הפרויקט החדשני הבא. כל אדם בעולם יוכל לעבוד בהפצת אור וטוב. בשלב, הראשון אמנם האפליקציה תחבר בין יהודים בכל העולם, אבל ברור שניסים דומים מתרחשים לכל בן אנוש ומהר מאוד האפשרות תפתח לעולם כולו. כל אדם יוכל לספר על הנס הפרטי שלו, לצבור 'תודות' שיתורגמו לעזרה הדדית. אין ספק שמהר מאוד G-U תכבוש את כולם. 

_-11

אגב, את הרעיון של הגשמת חלום כבר ניסינו בעבר בתוך החברה שלנו, ועובדי החברה הגשימו חלומות לעובדים האחרים, כשהם הביעו לראשונה את חלומם הכמוס. בין היתר, בוודאי שזה תרם להביא את החברה שלנו לרשימת מאה מקומות העבודה שכיף לעבוד בהם.

אנחנו מביאים פה משהו גדול וחדש לעולם.

ועוד משהו אישי, דווקא הדרך וההתקדמות שעשיתי, הביאו אותי להכרה שנכון לי תפקיד גדול בעולם הזה, אבל עדיין לא הרגשתי ראוי לו. לפני כחודש, זכיתי להתחתן שוב עם צפנת. אחרי שנים ארוכות של גירושין, הצלחנו לוותר על הרבה מהאגו והחשיבות העצמית ולהתאחד מחדש, במה שללא ספק משמש ציון דרך משמעותי ביותר בחיי.

מזל טוב.

תודה. גם היא נכנסה מיד לפרויקט, והתמנתה למשנה למנכ"ל, ויחד עם צוות ענק אנחנו עובדים להקים את החזון הגדול.

אגב, אני גם רואה ניסים גדולים במסגרת הפרויקט. לפני כשלושה וחצי שבועות אחד המתכנתים הגדולים שלנו החליט לפרוש. נפלה רוחי, ואמרתי לאשתי שאני חייב לשמוע שיעור תורה. זה היה בדיוק בפרשת לך-לך, ולמדנו על יציאתו של אברהם אבינו מארצו ומולדתו והליכתו לארץ ישראל, ואיך שלאורך כל הזמן המשיך ללכת בהנחיות של השם.

לפני כחודש, זכיתי להתחתן שוב עם צפנת. אחרי שנים ארוכות של גירושין, הצלחנו לוותר על הרבה מהאגו והחשיבות העצמית ולהתאחד מחדש, במה שללא ספק משמש ציון דרך משמעותי ביותר בחיי

החלטתי שאני אנהג כמו אברהם אבינו ואלך להיכן שינחה אותי ה'. בפועל, לא הצלחתי לישון כל הלילה, ב- 7:50 בבוקר אני מקבל הודעה ממנכ"ל "שרשרת הדורות" בכותל, שאורן שגיא מנכ"ל סיסקו העולמית רוצה גם הוא לעזור לנו בפרויקט. אני יוצר איתו קשר והוא מבשר לי שהחברה החליטה להעמיד לרשותינו את טובי המומחים והמפתחים, כדי לקדם את הרעיון, בתרומה.

אני רוצה להסביר את עוצמת הנס. אתמול נפלה רוחי בגלל מתכנת אחד שהחליט לעזוב, ולמחרת בבוקר ה' שלח לי את כל המתכנתים הגדולים בעולם! אני פשוט רואה ניסים גדולים".

בשלב זה הוא מראה לנו את האפליקציה שבשלבי פיתוח מתקדמים, וכבר ניתן להתרשם ממנה. "בקרוב נציג אותה", הוא מספר.

"אגב, בראש השנה האחרון נבחרתי לאחד מחמישים היהודים המשפיעים בעולם, בין היתר בזכות האפליקציות שהזכרתי - זו המסייעת לנשים בלידה ועוזרת להם להיות יותר רגועות וזו שכעת עומדת לפרוץ לעולם בקרוב, האפליקציה שכולה טוב".

מה החלום, מה החזון הגדול לG-U?

"כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים". G-U חוצה אומות, חוצה מדינות, מחברת את כולם. אנחנו נדליק את האור וכולם יצטרפו. לכל אחד בעולם קורים ניסים: הוא קם בבוקר וראה את הזריחה - כבר קרה לו נס. כמה אנשים בעולם מחלימים ממחלות? אנשים יתחברו למושג "הכרת הטוב", סיפורי ניסים. וכך הלאה בלי סוף...

האנושות נמצאת היום במצב שהיא מאסה בחדשות הרגילות. האנושות כבר מאסה ברע, כיום כולם רוצים לחיות ולשמוע רק את החדשות הטובות.

תודה רבה, ושאכן נזכה כבר לקיום היעוד בגאולה האמיתית והשלימה.

החלטה גורלית בין שמים לארץ במחלקת קורונה

אור לגויים | שגריר ישראל באו״ם בריאיון מיוחד

תגובות

  • נעמי אטיאס , כ"ה ניסן התשפ"ג, 05:18

    אורן יקר .
    הנך השראה פורצת דרך.מעוררת ומחברת לנקודת אור , הקיימת בנשמה יהודית .
    התברכתה ביכולת , להוציא לפועל יש מיש ! ולהפיץ אור
    בעולם הלא פשוט שלנו .
    אכן , מאמינה שדרכך להעצים ולהתקדם בנתינה זו עוד לפנייך .
    אשמח להצטרף לחשיבה , עשייה זו , איך ?
    אגב ,יושב אצלי רעיון שעולה בקנה אחד עם רוח
    והלך השפעתך הטובה לעולם שלנו .
    והחשוב והיקר מאד :
    מזל טוב לך ולאשתך צפנת .
    זכיתה גם במצוות החזרת גרושתך ,אשרייך!
    תצליחו בע"ה .


  • שלמה אלקיים , כ"ד ניסן התשפ"ג, 20:33

    יישר כח , מי יתן וירבו כמותך בישראל
    ברוך תהיה

  • בניהו מלכה , ל' תשרי התשפ"ג, 11:06

    אורן היקר אתה בן אדם ענק,מיוחד במינו ,אין אנשים כמוך, אני מכיר אותך אישית אני יודע איזה לב מיוחד ופתוח יש לך לכולם אתה ממש מופת לדוגמא, אין מילים לכמות תודה שאנו חייבים לך נאחל לך הצלחה גדולה בפרויקט האדיר שלך שבזכות זה יהיה לך שמחה בריאות פרנסה טובה נחת מהילדים ושיתגשמו כל משאלות ליבך לטובה אמן
    אוהב ומעריך המון בניהו

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...