התקיפה בסוריה ערב שבת הגדול

ערב "שבת הגדול", התקיפו "בכוריהם" של אומות העולם - צבא ארה"ב, בסיס חיל אוויר סורי ממנו יצאו המטוסים שביצעו את התקיפה הכימית. ארה"ב עדכנה את ישראל לפני המתקפה. פרטים וניתוח המצב בטורו של הרב אבישי איפרגון, מבט חסידי על "למכה מצרים בבכוריהם" שבת הגדול תשע"ז

בנות מחויילות בניגוד לחוק

בנות דתיות רבות שהצהירו על פטור מצה"ל לפי החוק - מטעמי דת, נקראו לשוב לבקו"ם ונחקרו על דברים שהן בכלל לא אמורות לדעת הגם שגדלו בבית דתי, כמו "נוסח קידוש לבנה" שעל פי מנהג ישראל נשים כלל לא אומרות. המלחמה על גיוס בנות נמשכת, ולמפקדים בצה"ל נדמה שהותרה הרצועה. דעת הרבי שליט"א מלך המשיח וגדולי ישראל שוללת לחלוטין גיוס בנות לצה"ל, ולא רק לקרבי.

יותר "יהודים" ופחות "ישראלים" בארץ

בסקר שהוזמן ע"י כמה רמטכ"לים לשעבר שמנסים לפרוץ לפוליטיקה עם תנועה בשם "פנימה" מתברר שבין היהודים, 46% הגדירו עצמם קודם כל כ"יהודים", ורק 41% הגדירו את עצמם קודם כ"ישראלים". מה שמסמל את החזרה בתשובה מהאמונה במדינה הציונית.

פקיסטן רשמה אזרח כ"יהודי" במסמכים רשמיים

פישל בנקלד, יהודי אזרח פקיסטן, שהיה רשום במסמכים כ"פייסל" מוסלמי, זכה לאחר מאבק להירשם כיהודי בכל המסמכים הרשמיים, למרות שחוק המדינה כביכול אוסר זאת. היהודי, נצר אחרון ליהודם שהגיעו לעיר לפני כ130 שנה, והיחיד שנשאר בפקיסטן.

גיוס בנות רח"ל, ועוד ליחידות מעורבות

גוף ציוני שמזוהה עם חוגי המתיישבים בשומרון הפיק לפני כמה חודשים סרטון אנימציה נגד גיוס בנות: "לי זה לא יקרה". הסרטון "זכה" לביקורת קשה מגורמי המפד"ל שדואגים לגיוס הבנות רח"ל, שכביכול הסרטון מגזים. יוצרי הסרטון טוענים הפוך. במציאות, חוסר הצניעות בה נתקלת בת דתיה שמתגייסת לצה"ל, הרבה יותר גרועה ממה שהם יכלו להציג בסרטון, גיוס בנות לקרבי - שמחבל בצה"ל.

הסינים באים להוזיל את הדירות

הסינים באים: 10,000 דירות ייבנו תוך שנה. אחרי שבירת שיא ובניית מגדל בן 57 קומות ב־19 יום: מפעל הבנייה BSB בדרך לארץ. שלוחה של המפעל, שנחשב לאחד המהירים בסין, תוקם בערד ותעסיק כ־2,000 חיילים משוחררים שיוכשרו על ידי צוות סיני. לפי הצפי, כ־10,000 דירות ייבנו בשנה, ועלותן תהיה זולה בכ־25% מהיום.

נצחון נס חנוכה על המתייונים של ימינו

נס חנוכה אמיתי!! ניצחון אור חנוכה על היוונים ובעיקר על המתייונים!! הנשיא טרמפ טרמפ צייץ אתמול בטוויטר: "לא עוד, התחלת הסוף היתה ההסכם הנורא עם איראן, ועכשיו, ההחלטה האיומה (של האו"ם)!! ישראל, תישארו חזקים, 20 בינואר כבר מגיע!!

למה חברות יפניות משקיעות בסטארטאפ בישראל?

אנשי עסקים יפניים החלו להראות עניין רב בחברות סטארטאפ בישראל, בעיקר באבטחת סייבר, טכנולוגית תוכנה לבקרת תנועה ושבבי תקשורת. השקעות חברות יפניות בחברות סטארט-אפ ישראלי על פי הדו"ח הסטטיסטי של הבנק המרכזי של יפן בשנת 2015 הסתכמו ב -45 מיליון $ - זה 5 פעמים יותר מאשר בשנת 2013 ו -25 פעמים יותר מאשר בשנת 2012.הסיבה האמיתית, והמסקנה העיסקית בכתבה.

כמו טיסה בF15

היחידות של אלוף רן פקר ז"ל עם הרבי שליט"א מלך המשיח, מסמך היסטורי מדהים. סיכום היחידות באופן צבאי מסודר כפי שנרשם בידיו, ונמסר על ידו לעוד מפקדים בחיל. בחלק הראשון העליתי מספר נקודות, בעיות ושאלות כפי שהכנתי מראש בכתב, כשהרבי עונה, מתייחס ושואל שאלות הבהרה. ביתר הזמן דיבר בעיקר הרבי, כשאני רק עונה על שאלותיו. לקראת סוף הפגישה התפתחה שיחה חופשית וידידותית".

תמונת היום: הערים החרדיות מוכנות לחודש החסידי

קמפיין נרחב עלה בשבוע האחרון במרכזי הערים החרדיות בארץ הקודש, הספר החדש נמצא כבר בחנויות הספרים המובחרות, ובתמונה המצ"ב ניתן לראות את פרסומו באחד מלחות המודעות בירושלים עיה"ק.

הבחירות בארה"ב • דונלד טראמפ ניצח את השמאל!

ניצח את השמאל: המועמד הרפובליקני "דונלד טראמפ" הדהים את כל העולם כאשר ביום הבחירות השיג למעלה מ-270 אלקטורים שהכתירו אותו לנשיא ה-45 של ארצות הברית • ניצחונו של האיש שהצהיר בצורה הכי ישירה ובולטת כי הוא "עומד לצדה של ישראל" • כמובן שהמפסידים הגדולים בבחירות הם אנשי השמאל • הסיפור המלא.

האדמו"ר לראש ישיבה: צריך להתכונן לביאת המשיח! • הסיפור המלא

מתכוננים לביאת המשיח • חצי יובל מדבריו של נשיא דורנו כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שהעולם מוכן לגאולה ומה שנותר זה רק "לקבל פני משיח צדקנו" קיבלו משמעות מיוחדת בעולם החרדי. • האדמו"ר מסקווירא להגרב"מ אזרחי: "צריך להתכונן לביאת המשיח ולדעת את עבודת הקרבנות" • הסיפור המלא.

כיכר רבין לראשונה בלי עצרת לזכרו

השנה לא תתקיים בכיכר רבין עצרת לזכרו של ראש הממשלה לשעבר, הפעם הראשונה מאז שנרצח לפני 21 שנה. יש שרואים באי קיום העצרת השגחה פרטית מופלאה וקשר ישיר לשני הכנסים הגד'ולים של האגודה למען הגאולה בכיכר מלכי ישראל לפני 21 שנה, והכנס האחרון לפני מספר חודשים. פרטים בכתבה.

פותחים נושא עם מוטי עדן וחסידים

תוכנית הראיונות פותחים נושא עולה מחדש, הרב בנצי פרישמן עם מוטי עדן מוטי עדן והרב שמעון ויצהנדלר בנושא הנסיעה לרבי שליט"א מלך המשיח, הרב ויצהנדלר על התוכן הפנימי של חודש אלול, הרב איפרגן בנושא מלחמות ה' של הרבי שליט"א מלך המשיח, וחשיפה ראשונה של ר' מוטי עדן בנושא מאגרי הנשק הכימי של לוב וסוריה (שכבר אינם), על הדיונים של המטכ"ל ושר הביטחון דאז, יצחק רבין, שהחליטו לא להפציץ את מפעל הנשק הכימי של סוריה שבוע לפני שהחל לפעול.

הרב רצון ערוסי על המצעד ההוא

הרב רצון ערוסי על חילול ה' שקורה בירושלים: אף אחד מהאנשים האלה שמגיעים אליי, איננו גאה. עלינו לדעת שהחברה המערבית שונה במהות מהחברה היהודית, כי החברה המערבית מטפחת מאוד מאוד את הפרט באופן כזה שהאינדיבידואליות מכרסמת בערכי היסוד של הכלל. חברה צריכה להיות משהו מחבר. ברגע שמכרסמים במה שמחבר, אין חברה אלא אוסף של בני אדם. לכן החברה המערבית טועה ומטעה בכך שהיא קוראת למציאות כזו "קהילה".

קידוש לבנה, ונס ענק למחרת

מוצאי שבת קודש י' תמוז, היה מעמד קידוש לבנה ענק בככר ציון ביוזמת מרכז משיח וגאולה ירושלים, בהשתתפות אלפים שרקדו בהתלהבות ולא רצו להפסיק גם כאשר שמשטרה אמרה שזה מאוחר מידיי ומפריע לשכנים. למחרת בבוקר, היה שם נס גדול. כולם מודים: נס!!

סברה ושתילה של אובמה בפאלוג'ה

זוכרים את ההמשפט הבינלאומי שאומות העולם רצו לעשות לאריק שרון במלחמת לבנון בגלל שהוא לא העמיד את חיילי צה"ל כחיץ בין הנוצרים למוסלמים בבירות? אז אובמה עשה את זה בפאלוג'ה בעיראק, פי כמה וכמה. לא שאנחנו מצטערים על זה, אדרבה, אבל הגוים - הם אלה שצריכים לתבוע את אובמה למשפט על פשעים נגד האנושות. מן הסתם בארה"ב סוף סוף מישהו יבין את זה. אבל לגבינו, כל זה שייך לנפלאות הגאולה, "אשד הנחלים ארנון"

כדי שהפרסום יצליח חייבים משיח

כיום, כל משקיע ומפרסם מבין שהדבר העיקרי, הנוגע לכל יהודי הוא מלך המשיח. אם מקשרים את הענין למלך המשיח רואים הצלחה מיד. למערכת האתר נשלחה תמונה שרצה ברשת, בה כרזה המפרסמת אפליקציית משלוחים. הסיסמא המופיעה בפרסומת: "היכונו לביאת השליח". סיסמא זו מוכרת בארץ היטב מקמפיין "היכונו לביאת המשיח".

טנק המבצעים נפגע בדרך לבאר שבע

בתמונה, טנק המבצעים בצומת גילת שליד אופקים, לאחר שניידת משטרה התנגשה בחלק הקדמי של הטנק. טנק המבצעים הינו בבעלותו של הרב שרוליק קליינמן. הטנק היה בדרכו למבצעים בבאר שבע, כשרכב המשטרה נסע באדום ופגע בטנק

גניבת ילדי התימנים שוב בכותרות

בגיל שבע היא נלקחה למוסד של אגודת ישראל בבני ברק. הילדות שם היו ממוצא תימני. מידי פעם היו מסדרים אותן בשורה, ו"הדודות מאמריקה" נכנסו לראות אותן אחת אחת, ולדבר עם המדריכים בשפה זרה, לאחר מכן, ילדים וילדות נעלמו מן המוסד, מספרת. היא סירבה להיחשף מעבר לכך: זה פצע פתוח, אמרה. יותר משישים שנה אחרי, עדיין המדינה מעלימה את האמת.

דף 11 מתוך 12