עכשיו זועקים: רבי, תתגלה!!

עכשיו זועקים: רבי תתגלה!! יוזמה עולמית של קריאה להתגלות.

מעמד קידוש לבנה חודש אדר

מעמד קידוש לבנה חודש אדר, משליח הרבי שליט"א מלך המשיח לצפון הנגב, הרב ליאור מלכה. קישור לשידור חי בערוצים, הגרלות ופרסים למשתתפים במעמדי קידוש לבנה, כולל מחרוזת ניגוני שמחה וניגוני פורים לשמיעה / הורדה בכתבה המלאה.

משיח קידס אונליין - ילדי השלוחים

לאחרונה הכפילה הנהלת ביה"ס לילדי השלוחים את מספר שעות השיעורים. זה נותן לילדים את המענה החינוכי והחברתי הטוב והמלא ביותר, זה נותן לנו את האפשרות להתמקד בעשייה שלנו בשליחות. בית הספר לא מתוקצב בשום דרך- נא לתת יד בתרומתכם היום! צפו בכתבה המלאה בשגרה המיוחדת של שליח צעיר.

מרכז ההפצה ממש : קטלוג פורים בשיא השטורעם ה'תשפ"א

ימים אלה עוסקים שלוחי וחסידי חב"ד בהכנות נמרצות לחג הפורים ה'תשפ"א. על-פי הוראתו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א לצאת ולשמח את כל היהודים הנמצאים במדינות המלך, ולתת להם את האפשרות לקיים את מצוות החג ברוח הגאולה הקרובה יוציאו את אלפי חסידים ופעילים אל הרחובות כדי לקיים את מצוות המלך.

י' - י"א שבט בקישינב, מולדובה

בקישינב בירת מולדובה חגגו את י' שבט – 70 שנה לנשיאות. אורח הערב היה הרב שמעון אש, שליח כ"ק אד"ש ורב העיר פבלדור קאזחסטן שהתוועד והלהיב את הקהל. דיווח וגלריה

מאות משתתפים בזום עולמי לדוברי רוסית

הצלחה אדירה נרשמה בהתוועדות העולמית לדוברי הרוסית שהתקיימה לקראת יום הבהיר יו"ד שבט, בהשתתפות מאות מכל רחבי העולם שצפו בשידור חי בזום. במשך שלוש וחצי שעות, בהתוועדות נשאו דברים שלוחי הרבי, רבנים ומשפיעים שעוררו את הקהל לקראת היום.. דיווח וגלריה בכתבה המלאה

התוועדות י' שבט עולמית בשפה הרוסית

לרגל היום הבהיר י' שבט, יום קבלת הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח, בעז"ה תתקיים *היום, בשעה 20:00* לפי שעון ישראל התוועדות עולמית בשידור חי לדוברי רוסית.

אתה לא חייב, אבל אם בכל זאת אכפת לך...

אף אחד לא ביקש ממנו, איש לא מינה אותו ולא ציווה עליו. הוא יכל בקלות להישאר לשבת בבית המדרש ולשקוד על לימודו באין מפריע. רק אכפתיות עמוקה ואמיתית הניעה ודחפה את רבי חייא לקום ולעשות מעשה. מעשה עליו העיד רבי יהודה הנשיא "כמה גדולים מעשי חייא" שמעשיו הצילו את דורו והדורות הבאים - שלא תשתכח תורה מישראל.

התגייסו עכשיו! - משיח בעיתונים!

בידינו הדבר. אם נתגייס, עבור המטרה הענקית של הרבי, שהעם יקבל את מלכותו, שההתגלות תתרחש, זה יקרה. י' שבט. בשבוע ההכנה שתופס אותנו סגורים בבית, ההשגחה הפרטית זימנה לנו את ההכנה הטובה ביותר ליום הזה. לשלם כסף על הגאולה. מה שאנחנו יכולים. עכשיו מיליוני יהודים תלויים בנו. מליוני יהודים, וגאולה אחת. לא נדלג על ההזדמנות המושלמת. נלחץ על הקישור, ונזכה להיות חלק: https://www.charidy.com/ushvat/41497

אנחנו חייבים להצליח!

זה תלוי רק בך! תרומה בודדת שלך יכולה להביא את החלום הזה למציאות. ערן, אילנית ודרור מחכים לך! יש לנו הזדמנות פז של פעם בשבעים שנה לפרסם את הבשורה וזהות הגואל שליט"א בהיקף אדיר שכזה.

מקווה טהרה ראשון באתיופיה

מקוה טהרה ראשון באתיופיה נחנך השבוע באדיס אבבה בהשתתפות הרב אליהו חביב, שגריר ישראל, ונכבדים. סרטון על חנוכת המקווה, וסרטון על שלבי הקמת המקוה מהרב אליהו חביב.

הדפסת התניא במעלה אהוביה

אתמול, כ' טבת, התקיימה הדפסת ספר התניא במעלה אהוביה על כביש 449, בהשתתפות התמימים ואנ"ש. צפו בגלריה וסרטון בכתבה המלאה

מאות בקידוש לבנה למען בניית הארמון

מאות משתתפים – אנשים נשים וחיילי צבאות השם – גדשו במוצאי שבת האחרון את שטח הארמון בכפר חב"ד (ליד 770) למעמד קידוש לבנה לקבלת פני משיח צדקנו. דיווח וגלריה מאת "ועד אברכים כפר חב"ד" המסכמים בהצלחה את האירוע ומבטיחים להמשיך בארועים כיו"ב – עד לבניית הארמון בפועל ממש תיכף ומייד ממש.

קידוש לבנה ברחבת הארמון

ביוזמת "ועד אברכים כפר חב"ד", יתקיים בעזרת השם במוצאי שבת הקרובה מעמד קידוש לבנה לקבלת פני משיח במקום אותו בחר הרבי שליט"א מלך המשיח עבור הארמון. האירוע יתחיל בשעה 18:30 ברחבה שליד שטח הארמון. בתכנית: שירה וזמרה, הגרלות ופרסים לילדים ועוד.

מצלמה חדשה לתיעוד ב770

מצלמה חדשה לתיעוד בית חיינו, בית משיח 770

12 הפסוקים לשמירה הגנה והצלה לא רק לילדים

בל"ג בעומר תשל"ו הציע הרבי שליט"א מלך המשיח לחזור בע"פ על י"ב הפסוקים, הוא אמר "כולם". החל אמנם מילדים, אבל ההצעה היתה מופנית לכל היהודים. גב' בלינוב מקראון הייטס, מספרת על ניסים והוראות מהרבי שליט"א מלך המשיח קודש בקשר לפעילות.

ה' טבת - תות"ל באר שבע

לרגל החג של הדור השביעי תלמידי התמימים בישיבת תומכי תמימים ליובאוויטש חב"ד באר שבע יחד עם יו"ר מוסדות הישיבה ושליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבאר שבע, הרה"ח הרב ירמיהו קאליפא שיחי' אירגנו התוועדות חסידים רבתית עם משפיע הישיבה הגה"ח הרב זלמן לנדא שיחי'. גלריה ודיווח בכתבה המלאה

נתניה: רבבות חוגגים חנוכה של גאולה

מבצע חנוכה בשיא השטורעם נערך בימים אלו בנתניה, על ידי פעילי מטה משיח. מידי ערב משתתפים המונים בהדלקות הענק בראשות ראש העירייה הגב' מרים פיירברג איכר, חברי הנהלת העיר, אנ"ש והתמימים • גלריית תמונות ראשונית מהצלמים רזיאל רובין ויניב יצחק.

'ממש': הלהיט לילדים בחלק שני ומרתק

עוד ספר חדש וגאולתי מבית 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, "קומיקס של התקשרות" 2. הספר החדש רואה אור לרגל ה' בטבת חג הספרים: ספר ילדים חדש וחינוכי בפורמט קומיקס חסידי המביא סיפורי עומק חסידיים מהמשפיע האגדי בעל המסירות נפש הרה"ח ר' מענדל פוטרפאס ע"ה עם הוראות בעבודת ה'.

חג הגאולה באדיס - אתיופיה

רגע לפני חג החנוכה אנו רוצים לספר לכם על חג הגאולה שעברנו כאן באדיס, סעודת הודיה להולדת הבת, והדפסת תניא.

דף 27 מתוך 81