• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נתניה: כנס פורים לילדי העיר

בכינוס מרשים שהתקיים ביום שישי 'שושן פורים' בהיכל התרבות בנתניה, נטלו חלק מאות ילדים. במרכז האירוע נערכה הצגת "חלום של פורים"
נתניה:  כנס פורים לילדי העיר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בכינוס מרשים שהתקיים ביום שישי 'שושן פורים' בהיכל התרבות בנתניה, נטלו חלק מאות ילדים. האירוע החל באמירת י"ב הפסוקים והכרזת ״יחי אדוננו״ להתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח, מפי ילדי תשב"ר.

המנחה ר' אלעזר פרץ משלהב את הילדים, תוך שהוא מזמין את הרב יוסף יצחק טאוב – רב קהילת 'ממ"ש', לשאת דברים על מהות החג. ראש המועצה הדתית תרצה גרינפלד מברכת את קהל הילדים וההורים ומודה להקב"ה נרגשות על התפקיד החדש תוך שהיא מציינת שזהו האירוע הראשון בו היא משתתפת כראש המועצה הדתית והודתה רבות לפעילות 'מטה משיח' בעיר. 

לאחר דבריה התקיים מופע להטוטים מרהיב לכל המשפחה. במרכז האירוע נערכה הצגת "חלום של פורים", בכיכובם של השחקנים ליאב יניב ועמרי לוי מבית היוצר של מנחם שרון. 

חבר הנהלת העיר אבי סלמה, בירך את המשתתפים בשם העירייה והעומדת בראשה הגב' מרים פיירברג איכר. בדבריו הוא שיבח את פעילות 'מטה משיח' אשר הביאו את שמחת החג לרבבות תושבים. 

לסיום הודה המנחה לראש-העיר מרים פיירברג איכר, לסגן ראש העירייה ויו"ר המחלקה לתרבות חרדית חגי חדד, וכן לעמותת 'רגעים' העירונית בראשות משה קייזלר. את המעמד הנעים האורגניסט הנודע יוסף אסרף.

צילום: יוסי בן שושן.

שמחה עד בלי די בבירת אתיופיה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...