• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

בעקבות ההצלחה אשתקד: מוסף לישראל היום

בשנה שעברה, בעיצומו של הסגר הגדול יזמו במחלקת ההוצאה לאור של שיחת הגאולה, הדפסה והפצה של מוסף מיוחד שצורף לעיתון ישראל היום במהדורת סוף השבוע. השנה לקראת י"א ניסן תשוחזר ההצלחה בעז"ה
בעקבות ההצלחה אשתקד: מוסף לישראל היום
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

המוסף שיצא לאור תחת השם 'הדור השביעי' הכיל מאמרי הגות ומחשבה על מהותו ותפקידו של דורנו בקבלת פני משיח צדקנו, תוך הבאת ציטוטים מהרבי שליט"א מלך המשיח עצמו ופרסום בגאון את האמונה האיתנה בדבריו הק', התגלותו בקרוב ממש, וחייו הנצחיים.

לצד כל אלו הופיע תסקיר מקוצר של האירועים המשמעותיים מאז עלותו לנשיאות ועד לימינו אלו בהם חוצה השפעתו את כל המגזרים, נבואותיו לאורך השנים - הנבואות שעיצבו את דמות הדור, פורסמו בחוברת בהבלטה וכל אלו גרמו ב"ה לקידוש השם בקנה מידה עצום.

התגובות הנלהבות שהתקבלו במערכת ואצל רבים מהשלוחים העידו יותר מאלף עדים על הצלחתה של החוברת והמסרים שהועברו בהצלחה מרובה.

במערכת עיתון 'ישראל היום' ציינו את החוברת לטובה והעידו על תרומתה החשובה להכרת הציבור באופן בלתי אמצעי עם הרבי שליט"א מלך המשיח ומסריו, כולל האפשרות לכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח גם כיום באמצעות האגרות קודש.

Folder_in_grey_surface_mockup copy_1

חשוב לציין, כי הפצתה של החוברת באה בין היתר בעיצומה של תקופה בה הפעילות ספגה חלישות גדולה בעקבות ההגבלות שהוטלו על הציבור על ידי משרד הבריאות ורבים ראו לנכון את הוצאת החוברת שהעלתה על נס את עובדת סיום שנת השבעים לנשיאות והביאה אותו לחשיפה בפני הציבור הרחב, מכאן גם נבעה ההתגייסות ההמונית של כלל אנ"ש חסידי חב"ד שהוזילו מכספם לטובת ההדפסה וההפצה ההיסטוריים. חשוב, לציין כי היתה זו, ככל הידוע הפעם הראשונה בה הופצה חוברת שכזו, בעיתון הנפוץ במהדורה המבוקשת של סוף השבוע. 

השנה, לרגל שנת ה120 להולדת הרבי שליט"א מלך המשיח, יוזמת מערכת עיתון ישראל היום בשיתוף עם מארגני המעמד הגדול הוצאה לאור של מוסף שיצורף לעיתון בו יובאו דברי ברכה מאישים מפורסמים ודמויות ציבוריות לצד כתבות מרתקות. נמשיך לעקוב ולפרסם את המיזם החשוב.

לצפייה במוסף 'הדור השביעי' לחצו כאן.

22-03-2022-17-10-38-WhatsApp-Image-2022-03-22-at-19.10.11-800x489

ניו יורק: האדמו"ר מאמשינוב קיבל את ה"דבר מלכות"

לכבוד י"א ניסן: שיירת הטנקים כבשה את מנהטן

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...