• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חדש על המפה: ליל הסדר באיי סיישל

לקראת ליל הסדר הקרוב, יפתח באיי סיישל בית חב"ד חדש, שיעניק ל-35,000 התיירים הישראלים שמגיעים למקום מידי שנה, אפשרות לחגוג פסח מהודר ושמח • הפרטים המלאים בפנים
חדש על המפה: ליל הסדר באיי סיישל
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

עוד ועוד נקודות נכבשות על ידי שלוחי הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א. בשבועות הקרובים ייצאו זוג שלוחים צעיר ונמרץ, יחד עם מספר בחורים, לחגוג את חג הפסח עם היהודים באיי סיישל.

חופי סיישל, מושכים אליהם תיירים יהודים רבים. עד היום לא פעל במקום בית חב"ד, שכן הוצאות המחייה באי יקרות מאוד. השנה, יהיה ליל הסדר הראשון מסוגו במדינת סיישל.

"מאוד חשוב לי לספר לך מה קורה בימים אלה בסיישל, ומה גורם לי לנסוע לשם בשליחות הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א" - כך כותב הרב שניאור זלמן הרטמן, השליח הטרי לסיישל.

"סיישל הוא אי באוקיינוס ההודי, 35,000 יהודים מארץ ישראל ירדו לשם בשנה האחרונה לטיול, ולכולם יש רצון לאכול רק כשר. אבל אין שם.

הרבי מלך המשיח שליט"א כתב לי שאין זמן. כל רגע שעובר אנו מפספסים עוד יהודים שצריך לדאוג להם - לא משנה כמה כסף זה יעלה - וזה יהיה הכלי לברכה. באותו רגע החלטנו על הרחבת הפעילות, להביא עוד זוג ולפתוח מסעדה כשרה לקבלת פני משיח צדקנו.

העלויות עצומות. האי התיירותי מהיקרים בעולם. לכן אני חייב את העזרה שלך. בעזרת הכסף שלך, עוד יהודי יוכל לחוג את הפסח כהלכתו, ולעזור לנו להקים מאפס את הבית חב"ד על תילו".

כעת נמצא בעיצומו קמפיין גיוס כספים למען המטרה, באתר צ'רידי, בו ניתן לתרום ולהיות שותפים בהקמת הבית חב"ד.

בנוסף, ניתן לתרום באמצעות ביט ופייבוקס, במספר: 0584970778

או באמצעות פייפאל: chabadseychelles770@gmail.com

קצת על סיישל

סיישל היא מדינת איים באוקיינוס ההודי, 1,600 קילומטר מזרחה מיבשת אפריקה, צפון מזרחית למדגסקר. סיישל מושכת אליה תיירים אמידים והיא יקרה מיעדים דומים.

בבירה ויקטוריה ישנם מספר מוזיאונים בוטניים. בצד השני של מאהה יש מושבת אמנים (בעיקר אירופאים ואמריקאים) שיוצרים ומציגים בה את יצירותיהם.

רוב התיירות מרוכזת מסביב לאי מאהה אך קיימים גם בתי מלון שקטים ומבודדים יותר באיים פרלין ולה-דיג. לתיירים מוצעים מסעות שיט לקבוצות איי האלמוגים של הארכיפלג.

מרבית התחבורה באיי סיישל מתנהלת באמצעות מעבורות. כלי רכב נוסעים בצד שמאל של הכבישים.

באי מאהה קיים נמל תעופה בינלאומי. מספר חברות אירופיות וישראליות מקיימות טיסות סדירות לאי כמו גם חברת התעופה המקומית, "אייר סיישל".

b9429f5805e3496ba96f6acac0069c54

IMG-20220327-WA0056

חודש גדוש שמחה בנתניה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...