• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

דובר צה"ל: הודענו על 229 חטופים | מבזקים

נס גדול בתל אביב לאחר שטיל פגע בבנין. צה"ל ממשיך בפשיטות לתוך רצועת עזה כהכנה לקראת הכניסה הקרקעית. ועוד מבזקים מהנעשה ביממה החולפת
דובר צה"ל: הודענו על 229 חטופים | מבזקים
פגיעה ישירה בתל אביב (שימוש על-פי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ארה"ב תקפה בסוריה

ארה"ב תקפה בסוריה מתקנים שמשמשים את משמרות המהפכה של איראן.

להלן הודעת שר ההגנה האמריקני: "בהוראת הנשיא ביידן, כוחות צבא ארה"ב ביצעו תקיפות הגנה עצמית על שני מתקנים במזרח סוריה ששימשו את משמרות המהפכה האיסלאמיים (IRGC) וקבוצות קשורות.

מתקפות הגנה עצמית מדויקות אלו הן תגובה לסדרה של התקפות מתמשכות ובעיקר לא מוצלחות נגד אנשי ארה"ב בעיראק ובסוריה על ידי קבוצות מיליציות שנתמכות על ידי איראן שהחלו ב-17 באוקטובר.

כתוצאה מהתקפות אלו, קבלן אזרח אמריקאי אחד מת מאירוע לב בזמן מחסה במקום; 21 אנשי צוות אמריקאים סבלו מפציעות קלות, אך כולם חזרו מאז לתפקיד.

לנשיא אין עדיפות גבוהה יותר מבטיחות אנשי ארה"ב, והוא הנחה את הפעולה היום להבהיר כי ארה"ב לא תסבול התקפות כאלה ותגן על עצמה, על אנשיה ועל האינטרסים שלה. ארה"ב אינה מחפשת עימות ואין לה כוונה או רצון לעסוק בפעולות איבה נוספות, אך ההתקפות הללו בגיבוי איראני נגד כוחות ארה"ב אינן מקובלות וחייבות להיפסק.

איראן רוצה להסתיר את ידה ולהכחיש את תפקידה בהתקפות הללו נגד כוחותינו. לא נאפשר להם. אם יימשכו התקפות של שלוחי איראן נגד כוחות ארה"ב, לא נהסס לנקוט בצעדים הדרושים נוספים כדי להגן על עמנו.

התקיפות המותאמות באופן צר להגנה עצמית נועדו אך ורק להגן על אנשי ארצות הברית בעיראק ובסוריה. הם נפרדים ונבדלים מהסכסוך המתמשך בין ישראל לחמאס, ואינם מהווים שינוי בגישתנו לסכסוך ישראל-חמאס. אנו ממשיכים להפציר בכל הישויות המדינתיות והלא מדינתיות שלא לנקוט בפעולה שתתדרדר לסכסוך אזורי רחב יותר".

פגיעת כלי טיס במצרים

מצרים דיווחה היום על פגיעה של כלי טייס בלתי מאויישים בנואיבה ובטאבה שבסיני. כעת מתברר - מדובר בכלי טייס ששוגרו מתימן וכוונו לישראל, ובחסדי ונסי ה' יתברך הם פגעו במצרים!

"הנה לא ינום ולא ישן שומר ישראל"!

כאמור, כלי הטייס הללו פגעו בשעות הלילה, וגרמו לפצועים מצרים. מצרים אמרה שהיא שומרת לעצמה את זכות התגובה נגד מי ששיגר.

נמשכות הפשיטות ברצועה

במשך הלילה ביצע שוב צה"ל פשיטה של כוחות שריון וחי"ר. הפעם היעד היה מרכז הרצועה (פעמים הקודמות - צפון הרצועה). בפשיטה נהרגו ממחבלים והושמדו עמדות נ"ט.

כפי שכבר כתבתי, הפשיטות הן למעשה הכנת השטח לקראת המהלך הקרקעי - הן מחסלות מחבלים, פוגעות בעמדות ובביצורים שהחמאס הכין כדי לפגוע בכוחות קרקע, משיגים באמצעותן מידע מודיעיני, והן גם מעלות את המורל אצלנו ומראות לחיילים שעזה היא יעד שניתן לכובשו,

וכמובן שהן גם מלחיצות את החמאס, ומאלצות אותו להתגונן כל הזמן, גם בלילה, ולחשוש שמא מדובר בפריצה הגדולה שצה"ל מתכנן.

בהפצצות מהאוויר הותקפו מאות מטרות, חוסלו עשרות מחבלים, וביניהם גם מפקד גדוד מערב חאן יונס.

חיל האוויר שם דגש על חיסול של מפקדים, וברור שגם זה נועד כדי לפגוע במערך הפיקוד של החמאס, ולשבש את יכולתו להפעיל את גדודיו מול המהלך הקרקעי הגדול שהולך ומתקרב..

דובר צה"ל: הודענו למשפחות של 229 חטופים.

למאס ממשיך בתעמולה, אסור לתת לו לנצח

חמאס ממשיך עם הלוחמה הפסיכולוגית שלו, וממשיך לתעתע בממשלת ישראל.

משלחת החמאס שנמצאת ברוסיה, ונפגשת עם בכירים בקרמלין, הוציאה הודעה ולפיה לא ישוחררו חטופים עד שתהיה הפסקת אש. בנוסף, מעזה יצאה הודעה של החמאס ימח שמו, ש"יקח להם זמן" לאתר את כל החטופים.

כל זה נועד רק לתעתע בנו, לפגוע בדעת הקהל הישראלית ולפצל אותה, ולגרום לכך שרבים יצאו להפגין בעד סיום המלחמה והפסקת האש, וכל זה כדי שחמאס יוכל מבחינתו לנצח במלחמה, שהרי כחו הצבאי עדיין לא חוסל, וגם הנהגתו הבכירה עדיין קיימת (למרות חיסולים לא מעטים), והוא רק מחכה לרגע שבו הוא יצא מתוך ההריסות של עזה, ויכריז שהוא הצליח לכופף את ישראל ולפגוע בה במכה הקשה ביותר שהיא ספגה אי פעם - 1400 נרצחים בתוך 12 שעות.

אסור לתת לו את זה!!!

נס בתל אביב בפגיעת טיל

נס בתל אביב. בניין נפגע ישירות (מצורפת תמונה), אך בחסדי ה' , 2 פצועים קל ופצוע אחד בינוני.

IMG_20231027_100710_585IMG-20231027-WA0044IMG_20231027_100743_393IMG_20231027_100743_260(צילום: כבאות והצלה מחוז דן, שימוש על-פי סעיף 27 אני לחוק זכויות יוצרים)

מתקפת טלפונים בישראל

הודעה חשובה של משטרת ישראל: בשעות האחרונות אנו עדים לדיווחים אודות אזרחים המקבלים שיחות טלפון ושיחות וידאו ממספרים שאינם מוכרים להם (בעיקר שיחות מחו"ל). ייתכן ומטרת השיחות לעורר בהלה והטרדה, וייתכן שהם חלק מנסיונות השתלטות על חשבונות הוואטסאפ. 

אנו ממליצים לא לענות ולא לחזור לשיחות טלפון או שיחות וידאו ממספרים מחו"ל שאינם מוכרים לכם. 

כמו כן מומלץ: להכנס להגדרות הטלפון , פרטיות, שיחות ולהפעיל השתקת שיחות ממספר לא מוכר.

פשיטה מהים של צה"ל 

דובר צה"ל: לוחמי שייטת 13 פשטו מהים והשמידו תשתיות טרור בדרום רצועת עזה.

לוחמי שייטת 13 ביצעו במהלך הלילה פשיטה ממוקדת מהים בדרום רצועת עזה. במסגרת הפעילות, הכוחות השמידו תשתיות טרור של ארגון הטרור חמאס ופעלו במתחם המשמש את כוחות הקומנדו הימי של הארגון.

בתקיפה לקחו חלק כלי שיט נוספים של זרוע הים וכלי טיס. הכוחות יצאו מהמרחב עם סיום המשימה".

כאשר עם ישראל פועל בנחישות, על פי דרך התורה - לחסל את האיום הנשקף עליו - הוא זוכה לקבל סייעתא דשמיא אלוקית נפלאה.

גל שקט בשבת

פיקוד העורף מפרסם את תדרי הרדיו השקט בשבת, שם יתריעו רק על אזעקות בזמן אמת:

IMG_20231027_101527_830

כתבות נוספות:

• "הרבי הציל את חיי": השליח שתכנן לחגוג את שמחת תורה בפסטיבל נובה

מקום בטוח: יאיר אנסבכר מציג את הניסים העצומים במלחמה

דעה / אסור להעביר ל"רשות הפלסטינית" שליטה ביטחונית | עמית סגל

מה חושבים בכירי הרשות הפלסטינית ימח שמם על הטבח בשמחת תורה?

צריך להקשיב רק למי שצדק כל הזמן

נס עצום בנפילת הטיל בראשון לציון | דיווחים

המחבל הצלף ימ"ש חוסל ב״ה | עדכונים מהלחימה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...