• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הניסים והנפלאות במבצע עלות השחר

לא בכל יום אנו זוכים לראות באופן מוחשי את הניסים שהקדוש ברוך הוא עושה כדי להגן על בניו • בשלושת ימי מבצע עלות השחר, זכו מיליוני יהודים לראות במוחש ניסים גלויים • כדי למהר את הגאולה, אומר הרבי מלך המשיח שליט"א, יש להשתדל לפרסם את הניסים של ערב הגאולה
הניסים והנפלאות במבצע עלות השחר
ניסים בכל פינה. עוד בית באשכול שספג פגיעה ישירה. ב”ה יושביו לא נפגעו בגופם (צילום: בטחון אשכול)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

נס משמעותו סימן. בכל יום מתרחשים ניסים רבים, אך בדרך כלל לא שמים לב אליהם. לעיתים הקדוש ברוך הוא נותן לנו נס – סימן, ואנו רואים את הניסים בצורה מוחשית. בשבועות האחרונים ראו בני ישראל את ניסי 'עלות השחר' ועוד, וקיבלו סימן מהקדוש ברוך הוא על ההבטחה ש"לא ינום ולא ישן שומר ישראל". לפניכם לקט סיפורי ניסים קצרים מהשבועות האחרונים:

שלוש שניות ביני לבין הטיל

בצהרי תשעה באב שחל בשבת, ברוך רברגר היה יחד עם משפחתו בביתו שבשדרות, כאשר אזעקת "צבע אדום" פילחה את האוויר. הוא אסף את רעייתו וילדיהם, ויחד הם רצו לחדר הממ"ד. לא חלפו כמה שניות ובום אדיר נשמע קרוב. "הייתי בטוח שזה הבית שלי", שיתף ברוך את כלי התקשורת. "אחרי כמה זמן יצאתי החוצה וראיתי שטיל פגע בבית. ברוך השם אף אחד ממשפחתי לא נפגע".

נפגעו קל מפצמ"ר

אלפי לוחמים נשלחו לקו עזה בערב שבת. במהלך הצהריים פגע פצמ"ר בשטח המועצה האזורית אשכול, וכתוצאה מכך שני לוחמים מיחידה מובחרת נפצעו באורח קל. הם התפנו לקבלת טיפול בבית הרפואה, אך השתחררו תוך זמן קצר. הקדוש ברוך הוא שמר על בניו שיצאו לשמור על אחיהם.

נפשנו כציפור נמלטה

השעה הייתה 21:00 במוצאי שבת כאשר רקטה פגעה בחנייה של המועצה בשער הנגב, סמוך למפעלי שטראוס. כתוצאה מהפגיעה נהרגו מספר אנפות שהיו במקום. אילו היו אנשים במקום, גורלם היה יכול להיות כגורל האנפות רח"ל.

פגיעה ישירה בכביש 4

בצהרי היום השלישי למבצע (יום ראשון) פגעה רקטה פגיעה ישירה בכביש 4, סמוך למושב מבקיעים. הרקטה נפלה על הכביש, אך לא פגעה בכלי רכב נוסעים או אנשים. תושבי הישובים הסמוכים הונחו להיכנס למרחב מוגן, אך כאמור, אף אחד לא נפגע.

"אדוני, ניצלת בנס!"

שבוע לאחר סיום המבצע אירע פיגוע ירי מחריד בירושלים, בו נפצעו שמונה יהודים. גם אז התרחשו ניסים גלויים. הנה אחד מהם:

שלום, נהג מונית, נסע בבוקרו של יום ראשון בשכונת בית וגן, מחפש לקוחות. לפתע עצר אותו צעיר מפוחד, וביקש ממנו להסיע אותו לתחנת המשטרה הקרובה כדי להגיש תלונה. שלום לא חשד בדבר, והחל לנסוע לכיוון תחנת המשטרה. הצעיר הודה לו על הנסיעה באדיבות, ויצא החוצה.

דקות לאחר מכן, שמע שלום סירנות ואורות משטרתיים סנוורו אותו. אחד השוטרים ניגש אליו ואמר לו "אדוני, אתה חי בנס". שלום הסתובב בבהלה וראה על המושב האחורי אקדח טעון ומוכן להפעלה. הנוסע שלו התברר כאמיר סידאווי – המחבל שירה בשמונה יהודים כמה שעות קודם לכן.

שלום התעלף במקום, ולאחר טיפול קצר חזר לעצמו. "אין ספק, אנו חיים בנס".

הסבב שנגמר בהפסד, ישפיע לרעה על ההרתעה

יומן מלחמה: סיכום היום בחזית

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...