• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

סוף עצוב: נמצאה וזוהתה גופתה של ספיר נחום הי"ד

סוף טרגדי לפרשיית היעלמותה של ספיר נחום: גופתה נמצאה סמוך לכפר הבדואי איבטין. יממה לאחר מציאת הגופה המשטרה אישרה כי אכן מדובר בספיר נחום הי"ד
סוף עצוב: נמצאה וזוהתה גופתה של ספיר נחום הי"ד
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

פרשת היעלמותה של ספיר נחום, יהודיה בת 23 שקיימה קשר עם גוי ערבי, הסתיימה בצורה טרגדית: גופתה נמצאה אמש סמוך לכפר הבדואי איבטין, ולאחר כיממה המשטרה אישרה על ידי המכון לרפואה משפטית באבו כביר, כי אכן מדובר בספיר נחום הי"ד.

ג'מאל רובין חלאילה, הערבי שהיה בן זוגה של נחום, נעצר בשבוע שעבר על ידי המשטרה, אך הוא מכחיש מכל וכל קשר למותה של נחום.

בארגון יד לאחים, הפועל למניעת התבוללות ועזרה לבנות יהודיות שנקלעו למצבים כאלו, כואבים את כאבם של המשפחה ושל שני ילדיה הקטנים של ספיר.

"כולם רואים את האכזריות שלו נגד יהודים, כולם יודעים שההיעלמות שלה קשורה אליו, כולם יודעים אבל כולם גם שותקים. כולם יודעים שהגענו למצב הזה כי הוא ערבי והיא יהודיה.

אנחנו לא מפחדים לומר את האמת בפנים: חתונות מעורבות זה המתכון לאסון הבא".

חלאילה הינו עבריין המוכר למשטרה, ואף היה מעורב בפרעות תשפ"א בעכו - עיר מגוריו.

**

ידועה לכל מלחמתו של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט"א בנישואין תערובת - בין יהודיה לגוי, או בין גויה ליהודי. הרבי אומר כי נישואים כאלו אינם נקראים כלל נישואים, כיון שהמילה "נישואים" נגזרת מהמילה "התנשאות" - כלומר, העלאה.

קשר זוגי בין יהודיה לגוי הינו טעות קשה וגורם לצרות רבות, משום שזהו אינו קשר אמיתי. יהודי, הינו חלק אלו-ה ממעל ממש, ולכן הוא לא יכול להיות קשור לגוי.

זוהי אינה טענה פוליטית, כי אם הלכתית ודתית, שכן זהו "דבר הלכה".

חשש לחייה: נמשכים החיפושים אחר ספיר נחום

זהירות מסיון לפניך: מיסיונרים מנצלים לרעה את המלחמה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...