• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

המשרד לבטחון פנים יחסוך מליונים מתקציבו השנתי: משטרת ישראל לקראת פרויקט התייעלות ענק

אם עד עכשיו נשמעה לנו הגאולה הקרובה כמהלך שמשמעותו איבוד הצורך במשרדי הממשלה ומערכת האכיפה, ובתרגום הכלכלי: עליה באבטלה בעקבות איבוד מקומות עבודה רבים. מתברר כי אין זה נכון כלל; רבים בעם לא ייאבדו את מקור פרנסתם, אלא יצטרכו לעבור תהליך הסבה קצר. מהבולטים שבגופים אלו, היא משטרת ישראל
המשרד לבטחון פנים יחסוך מליונים מתקציבו השנתי: משטרת ישראל לקראת פרויקט התייעלות ענק
לקראת מהפכה במשטרה. השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה (צילום: דוברות משטרת ישראל)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כיום, איננו מצליחים לדמיין את התנהלות החיים התקינה מבלי המשטרה. תפקידה וחלקה החשוב, במצב הנוכחי, הוא לאכוף בפועל את החלטות מערכת החוק. לאחר שהמחוקק קבע חוק, או כאשר השופט פוסק דין, מוטל על השוטר לוודא כי החוק או הפסיקה אכן מבוצעת בפועל על ידי האזרח.

באם קיימים עיכובים או חוסר רצון מצד האזרח לקיים את חובתו, תפקידה של המשטרה הוא לאכוף בכוח את האדם, ולדאוג כי החוק והסדר יישמר במרחב הציבורי.

בקרוב, עומדת המשטרה להיפרד מתפקידה המתואר כאן, (שברגעים אלו הוא עדיין נחשב כתפקידה המרכזי), ולעבור לעבודה דומה, אך שונה בתכלית, המבטאת את השינוי המשמעותי שעומד לעבור על התנהלותנו במהלך כל החיים.

בקרוב ממש, לאחר שתתרחש הגאולה השלימה ויבוא מלך המשיח - הרבי מליובאוויטש שליט"א - יאבדו בני האדם את הרוע הטמון בהם כעת. לאנשים לא יהיה חשק ולא תשאר תאווה לבצע עבירות או הפרות סדר. הרוע יעלם כליל מהעולם.

מובן אפוא, שתפקידם הנוכחי של השוטרים הופך למיותר, לא קיימים עונשים (אותם יש להטיל על מבצעי עבירות), ובוודאי שלא קיימת התנגדות מצד האזרח, לבצע את המוטל עליו על-פי דין.

לכן, המשרד לביטחון פנים יצטרך לבצע הסבת מקצוע לכל אנשי המשטרה, לכזו המותאמת למה שמופיע במקורות התורה.

במקורות אלו מסופר  כי בגאולה האמיתית והשלימה - שתתרחש תיכף ומיד, תפקידם של השוטרים יוחלף ליועצים;

אם כעת, לאחר שהשופט או המחוקק מטיל חובה על האזרח, תפקידו של השוטר הוא לדכא התנגדות מצד הציבור לקיומה, הרי שבביאת המשיח, בה ישלוט הטוב המוחלט והצדק האמיתי בעולם, לא יהיה שום תרחיש אפשרי של התנגדות לביצוע החובה.

אלא שעדיין, לאחר שישמע האדם את המוטל עליו, יצטרך להחליט באיזו דרך הכי כדאי לו לקיים בפועל את חובתו. בנוסף, גם לאחר שיסכים לבצע את החוק או הפסיקה החדשה, עדיין יעדיף לעשות זאת בשמחה מתוך הבנה והסכמה אמיתית עם תוכן המצווה שעליו לעשות.

בדיוק עבור זה, יהיה הצורך ב"יועצים". הם אלו שיעזרו לאדם להגיע להחלטה כיצד בדיוק לבצע את חובתו, וגם יסבירו לו בנועם ובהגיון את פסיקתו של השופט, שמצד תוקף תפקידו עליו להטיל את הפסיקה גם ללא הסבר הגיוני.

הבה נתרגל אם-כן, לתפקיד הנוסף של השוטרים - יועצים המסבירים לנו מדוע עלינו לקיים את מצוות התורה, ועוזרים לנו לעשות אותן על הצד הטוב ביותר.

מקורות: ישעיה א, כו ופירוש הרד"ק שם. דברים טז, יח. דבר מלכות (הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח) פרשת שופטים.

להרוג את המוות: חבל התליה של הרוע

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...