• ב"ה ימות המשיח!
  • ב' תמוז התשפ"ד (08.07.2024) פרשת קורח
author

אתר הגאולה

פרסום נרחב בקמפיין מוניות הגאולה

לא עוד שלט-חוצות הנטוע במקומו, אלא פרסום העוקב אחרי קהל היעד בצירים המרכזיים, בכל יום ובכל רגע, 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע. כזה הוא הרעיון של "מוניות הגאולה" שעלו בחודש האחרון לכבישי הארץ.

התמימים מעריכים: השי של התמימים לרב מאיר קבקוב

התמימים מעריכים: משלחת תלמידי התמימים קבוצה תש"פ העניקו היום לרב מאיר שיחי' קבקוב תמונה של הרבי מהודרת בצירוף מטבע מהרבי שליט"א מלך המשיח אותו הרבי חילק בחג חנוכה תנש"א. התמימים הביאו את השי המהודר בתור הוקרה על פועלו עבור התמימים בכלל ועבור תלמידי קבוצה תש"פ בפרט. לתמונה המלאה כנסו.

נקודה בפרשה: לפרסם לכל אנשי הדור

בין הציווי בפרשתנו "שופטים ושוטרים תתן לך בכל שעריך" לבין הנאמר בהפטרה "ואשיבה שופטיך כבראשונה ויועצייך כבתחילה" ישנם כמה שינויים בולטים וביניהם: בפרשתנו נאמר "שופטים ושוטרים" ואילו ביעוד הגאולה נאמר "שופטייך ויועצייך" (ללא שוטרים) • לפרסם לכל אנשי הדור • לקריאה

פרשת השבוע שופטים ושוטרים • השיעור השבועי בדבר מלכות עם הרב זמרוני ציק

השיעור השבועי בדבר מלכות פרשת שופטים ע"פ שיחות הרבי שליט"א מלך המשיח השבועית. השיעור מועבר ע"י הרב זמרוני ציק • לצפייה

הגרלות על תפילין ר"ת שמו"ר, וראב"ד

בהתוועדות המסורתית של הרב זמרוני ציק במוצאי שמחת תורה, הוגרלו חמישה זוגות תפילין ר"ת, וגם שני תפילין של ראש לארבע זוגות, וקרוב למניין תמימים קיבלו על עצמם להניח "תפילין של ימות המשיח" - ארבע זוגות. מעניין לציין, שהרבי שליט"א בהתוועדות הוש"ר תשנ"ב מדבר על ר' לוי יצחק מבארדיצ'ב שלא ישן כל ליל מוצאי שמחת תורה וחיכה לרגע שיוכל הניח תפילין.

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • י"ב מנחם אב תש"פ

מעמד חלוקת דולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח בחצרות בית קדשנו 770 בית משיח, מיום א', י"ב מנחם אב תש"פ.

כשמדובר על פיקוח נפש - אסור לשתוק!

הגיע זמן ההכרעה. מול הקמים להרגנו יש להקדים, להכות אותם בהפתעה דווקא בעת שהם אינם ערוכים ורוצים בעימות, ולהביא למיגורם בעזרת ה'. עלינו להפסיק להכנע לתכתיבי המחבלים, ולהגיע להכרעה

קח יום בלוח שנה להפצת בשורת הגאולה והגואל

להקדשת יום בלוח שנה לחץ כאן לשותפות בלוח שנה 360 ש"ח להקדשה יום בלוח שנה אפשר גם בתשלומים או בהעברה בנקאית בנק מזרחי טפחות 20 מס חשבון 377770 סניף 468 ע"ש מרכז ההפצה ממש ישר כח גדול !

"כָּל-רֹדְפֶיהָ הִשִּׂיגוּהָ בֵּין הַמְּצָרִים"/ אוהד בר-סלע

הרב מוטי ענתי, בפלורידה, גן העדן של העולם הגשמי השטוף תאוות הוא הקים משכן לה'. בית חבד, בית כנסת, ישיבה גנים ובית ספר, ישיבה, מכון סמיכה לרבנים. עדן אמרנו? לא בשבילו. אין כמו לריב עם יהודים והוא קיבל את זה בענק. מודעות בעיתונות המקומית, שמועות מכפישות ואיסורים שונים ומשונים נגדו ועליו. כמובן שהוא לא רב בחזרה ואפילו לא ענה לאף אחד

אחרי ארבע שנים: הדפסת התניא בבית חב''ד בפרו

באירוע י''א ניסן תשע"ו - שנת הקהל, תוכננה הדפסת ספר התניא בבית חב''ד בפרו בראשות השליח הרב שניאור זלמן בלומנפלד (כפי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח להדפיס את התניא בכל מקום ומקום), אך בעקבות תקלות טכניות נדחתה ההדפסה שוב ושוב ולא יצא אל הפועל. השבוע, לאחר ארבע שנים, למרות הסגר במדינה והמגבלות השונות, ירד סוף סוף ספר התניא לדפוס • צפו בתמונות.

התערוכה המסורתית לחינוך על טהרת הקודש

מחר אי"ה תיפתח תערוכה מיוחדת לגננות ומלמדים, מורים ומורות, להורים ולכל מי שמתעסק ואכפת לו החינוך על טהרת הקודש ובפרט החדרת נושא הגאולה האמיתית והשלמה לילדי ישראל בכלל וילדינו בפרט. התערוכה מתקיימת מידי שנה ומופקת על-ידי הזרוע החינוכית של 'ממש – מרכז ההפצה בארץ-הקודש' בהתייעצות עם מורים וגננות חב"דיים מכל רחבי הארץ.

תמונת היום – תל אביב

בממש יצאו בקמפיין לפרסום נבואת הרבי מלך המשיח שליט"א כי "הנה זה משיח בא" – ובמאמץ אחרון של עשיית טוב וחסד פועלים את התגלותו בפועל בעולם. החל מימים אלה, עלו מאה מוניות בשלב התחלתי עם הסלוגן: "מבקשים משיח". לתרומות ופרטים נוספים: 054.2248.770 להשתתפות לחץ תרומה

במחיצתו של איש האמונה

יש להחזיק בשטחים ולספחם אל מדינת-ישראל עם כל הבעיות שסיפוח זה גורר עמו. איש לא היה מעלה על דעתו החזרת השטחים, אלמלא דיברו על כך ראשונה שרים ישראליים. יש כאן פשוט ענין של פיקוח נפשות ובנדון זה, הרי ההלכה ברורה. צעקות הגוים על כל אבן שמזיזים בירושלים מפני שביקשנו "למצוא חן" בעיני הגוים

חלוקת דולרים להוספה בצדקה • כ"ג אייר תש"פ

חלוקת הדולרים להוספה בצדקה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח, יום א', כ"ג אייר תש"פ.

למרות המצב: ב'ממש' מגדילים את ההפצה!

בימים אלה החל הקמפיין הענק של מוניות הגאולה שע"י 'ממש' – מרכז ההפצה בארץ-הקודש, במהלכו יסתובבו אי"ה כמאה מוניות שירות גדולות ברחבי הארץ כשהן נושאות בגאון את בשורת הגאולה של הרבי מלך המשיח שליט"א ואת קריאתו לעשות ככל

עוסקים בבנינו: קטלוג הקיץ של מרכז ההפצה 'ממש'

לרגל שלושת השבועות תש"פ, מרכז ההפצה ממש הוציא הקטלוג מגוון לקיץ, בו ניתן למצוא כלי עזר רבים המסייעים בהפצת המעיינות ובשורת הגאולה. מומלץ להקדים את ההזמנות ככל הניתן, על מנת שניתן יהיה לספק את חומרי ההסברה במועדם.

26 שנה אחרי: שיפורים ושידרוגים בשיחת הגאולה

עשרים ושש שנים אחרי שראה אור הגליון הראשון של שיחת הגאולה, השבוע לרגל גליון 1300 חודש ועוצב מראהו החיצוני יחד עם שיפורים ושידרוגים בתוכן הגליון הנפוץ והמשפיע. אין ספק ששיחת הגאולה, העומדת כיום בראש עלוני משיח וגאולה השבועיים, מביאה לידי ביצוע את הוראתו הק' "לפרסם לכל אנשי הדור" "אורות דתוהו בכלים דתיקון" כפשוטו ממש ומזרזת את התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח בפועל ממש.

פרסום משיח: הפצת שיחת הגאולה

פרסום משיח: עיצוב חדש ומרענן לצד שורת כתבים חדשה הצטרפו למערכת הגליון השבועי של ימות המשיח - שיחת הגאולה. החל מהשבוע קוראי העלון יחפשו לחומר חדש ומרענן לצד עיצוב מרהיב עיניים. צפו בסרטון.

'ממש' : חוברת עבודה וחוויה על בית המקדש לילדים

במסגרת הפעילות לשלושת השבועות בהם קורא הרבי שליט"א מלך המשיח לעסוק בתורת המקדש ולהנחיל אותה לכלל ישראל, הפיקו במרכז ההפצה 'ממש' בארץ-הקודש חומרי הסברה רבים ומגוונים על לימוד תורת הבית.

עמי מימון : תפסיקו לזלזל

מגיש תוכנית "חידודון" ברדיו קול ברמה, ר' עמי מימון שיתף היום כי נדבק בנגיף הקורונה, וסיפר על מה שעובר עליו כתוצאה מהמחלה. בהודעה ששיגר בקבוצת מוזיקאים, שם היו כמה שזלזלו בנגיף כתב מימון: .

דף 128 מתוך 194