• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט ניסן התשפ"ד (27.04.2024) פרשת מצורע

הרשות לכבאות: ההצתות מכוונות

מסקנת החקירה לגבי גל ההצתות בחשון, "רוב ההצתות היו מכוונות", קרי - פעולות טרור. דו"ח שלא פורסם בשום מקום עדיין, והמציתים מתהלכים חופשי. לפני גל ההצתות האחרון, הערבים הציתו באזור ירושלים כמעט פי שלוש יותר מאשר ב2015. למרות זאת, אין חקירות, והמציתים מסתובבים חופשי. מישהו זוכר את עינויי השב"כ על ההצתה בדומא?
הרשות לכבאות: ההצתות מכוונות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מספר חודשים אחרי גל ההצתות בחשוון השנה, מגיעה מסקנת החקירה: "רוב ההצתות היו מכוונות", קרי - פעולות טרור. דו"ח שלא פורסם בשום מקום עדיין, והמציתים מתהלכים חופשי. לפני גל ההצתות האחרון, הערבים הציתו באזור ירושלים כמעט פי שלוש יותר מאשר ב2015. למרות זאת, אין חקירות, והמציתים מסתובבים חופשי. מישהו זוכר את עינויי השב"כ על ההצתה בדומא?

גל השריפות האחרון בארץ ישראל מחודש חשוון האחרון שגרם לנזקים עצומים ברכוש, נגרם בעיקרו מ"הצתות מכוונות". זו קביעת החקיר הרשמית של "הרשות לכבאות והצלה". אבל, זה קצת מאוחר, וכרגע אין בעיתונים מי שירצה לפרסם כי זה כבר לא "חדשותי", וגם זה לא כל כך מפרגן למחבלים הערבים בעלי ת.ז. כחולות בחיפה ובג'אסר א זרקא שתמיד צריך לפצות אותם בשביל משהו.

 

אורי רודריגז גרסיא כותב ב"מעריב" מיד אחרי גל השריפות, שבשנה האחרונה נרשם זינוק אדיר במספר ההצתות באזור ירושלים. הנתונים מבהילים: בחצי הראשון של 2016 היו בכל מרחב ירושלים (כולל מבשרת, בית שמש ויישובי הסביבה) מעל ל-2,000 הצתות, חלקן הוגדר על רקע לאומני ורבות עדיין בחקירה או שלא הוגדרו, ומביא בגרף להראות את מספר ההצתות בחצי השנה הראשונה של 2016 באזור ירושלים, לעומת סיכום כל ההצתות באותו אזור בשנתיים שלפני כן. בגרף רואים עליה של כ180% במספר ההצתות בחצי השנה של 2016 לעומת השנים שלפני כן, באזור ירושלים, לפני גל ההצתות האחרון בחשוון השנה.

כלומר, הכתובת כבר היתה על הקיר. חצי שנה לפני גל ההצתות האחרון, כבר היה ברור שהערבים ימח שמם הכפילו ושילשו את השימוש ב"הצתות המכוונות" (כלשון הרשות לכבאות והצלה) שלא יודעת לקרוא לילד בשמו, "מלחמה", אלא "הצתות מכוונות" בלבד.

בזמן מלחמת ההצתות, נתניהו וארדן התייחסו לעניין בפירסום גדול בטלוויזיה כ"טרור הצתות" והבטיחו למצות את הדין עם האשמים, ולהאשים את המציתים בנסיון לרצח. אבל עד עתה כמעט לא שמענו על מעצרים וחקירות בנושא, וגם לא על התארגנות לסגור את הערבים בבתיהם כאשר מגיע מזג אוויר יבש. וכאמור, גם הפירסום הזה של הרשות לכבאות והצלה לא פורסם על ידם, רק ע"י עיתונאי שהתעניין בתוצאות החקירה.

רק לתזכורת ולשמירה בימות הגשמים, לכל ימות השנה הבאים עלינו לטובה ולברכה.

הוראות כלליות של הרבי שליט"א מלך המשיח לשמירה והצלה :

בדיקת מזוזות ותפילין פעם בשנה,

ספר חת"ת וקופת צדקה ברכב

לקבוע קופת צדקה על כל קיר בחדרי הבית

תמונה של הרבי שליט"א מלך המשיח

שום ממשלה לא תושיענו רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

 

האמונה של הנוצרים האמריקאים בישראל

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...