• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נערי הגבעות האויב של המדינה?

אביגדור ליברמן כשר ביטחון, אמר שנערי הגבעות הם האויב של המדינה. ובאותו זמן אמרו כמה שרים בממשלה שיש להחיל עונש מות על "מחבלים יהודים". אלה ה"פנים" של הממשלה, כל הממשלות מאז הסכם קעמפ דייויד, ואוסלו. הפועל היוצא הוא עידוד טרור. התוצאות מדברות בעד עצמן
נערי הגבעות האויב של המדינה?
אביגדור ליברמן (צילום: קובי גדעון, לע"מ)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כאשר כל מערכת ה"ביטחון" עסוקה לתת ביטחון לערבים, להתעלם מבניה בלתי חוקית ערבית, להרוס כל ישוב יהודי חדש, ולרדוף אחרי "נערי הגבעות"  עם עשרות ומאות אנשי משטרה ושב"כ, שכחו לגמרי שיש להתייחס לאיום המחבלים, כי חשבו שזה "לא רציני". והתברר שזה "אסטרטגי".

אם ל"נערי הגבעות" יש קול, הוא מתבטא באתר "הקול היהודי". וטיפ טיפה בערוץ "בשבע". אתר הקול היהודי הוסר מהאינטרנט בהתקפת סייבר, ועדיין לא הצליח לחזור. למי יש אינטרס להתקיף את אתר הקול היהודי בזמן מלחמה? לערבים? לשב"כ? למשטרת ש"י?

ממשלות ישראל, כולן, מעוניינות בחלוקת ירושלים ובמדינה פלסטינית. זה לא רק לחץ בינלאומי. זה נובע חולשה ורצון לא לשלוט על אוכלוסיה ערבית, למרות ידיעה ברורה שכאשר מוותרים על שטח, זה מביא טרור. כלומר, סכנת נפשות ממש, פיקוח נפש למיליוני יהודים, כפי שהתברר כעת.

הרצון לא לשלוט על הערבים מביא למדיניות "ההכלה" של הפלסטינים, מצד כל גורמי האכיפה במדינה, משטרה, שב"כ, מוסד, וצה"ל. חאן אל אחמר הוא דוגמה לעשרות אלפי מבנים, כבישים, ותשתיות לא חוקיות של "תוכנית פיאד", שמאושרות בשתיקה ע"י המינהל האזרחי, כחלק ממדיניות ה"הכלה" שהארורה של האויבים שהביאה לנו את מתקפת הטרור הנוכחית מעזה.

מי מפריע ל"הכלה"? הערבים בטח לא. מי כן? נערי הגבעות. כמה צעירים שתופסים ג'בל ובכוחות על אנושיים מצליחים לבנות שם בית כנסת ומקום מגורים, ואז הממשלה באה בכוחות ענק של משטרה, צבא, ימ"מ, שב"כ וכו', ומחריבים את הישוב הקטן. ואז הנערים בונים שוב, ונוטעים וחורשים שוב, והממשלה שוב מחריבה. חוזר חלילה.

אז ב"קול היהודי" גילו כעת, בשעת מלחמה, שבאום אל פחם בתוך הקו הירוק, אצל "הערבים הטובים", יעני, יש התארגנות צבאית לחבור למחבלי חמאס מהרצועה. מישהו טרח והוריד את האתר מהאוויר. דווקא עכשיו. זה כן. האם מישהו טיפל בהתארגנות הזו? - יוק.

ידיעות מסוג זה, אומרות שלממשלות בישורלים אין זכות קיום, כי בשורה התחתונה, ממשלה שלא נלחמת בטרור ממשלה ש"מכילה" טרור, היא למעשה מעודדת טרור.

תפיסת שטח אפילו קטן של "נערי הגבעות", ועצם המציאות שלהם, מפריע לערבים לתפוס את השטח שהממשלה רוצה לתת להם, ומפריע לממשלה שתצטרך אוליי להגן עליהם אם הם ימשיכו להיות שם. 

על מי כן שומרים? על כל הבניה הבלתי חוקית הערבית. מאות אלפי בתים, כבישים, תשתיות, לא נוגעים בכלום. עשרות אלפי "חאן אל אחמר". לא נוגעים - וזה עידוד טרור!!

הרבי שליט"א מלך המשיח אומר, שכל מקום שהממשלה אוסרת על יהודים להתיישב, המשמעות היא, שזה מקום שלא לא שייך ליהודים. וזה המצב בדיוק גם בירושלים העתיקה (מלבד "הרובע"), יש אפרטהייד נגד יהודים מצד הממשלה, שלא נותנת ליהודים להתיישב שם.

בתוך נערי הגבעות יש כמה סיפורי הקרבה, אהוביה סנדק, עמרם אוליאל, ועוד. לפני מספר שנים היתה פרשה של חייל מ"נערי הגבעות" שנעצר, נשפט ונכלא על עוון "ריגול חמור"!! מה הוא עשה? העביר ל"קול היהודי" ידיעות על פיגועים בשטחים בצה"ל ע"י ערבים, בקת"בים, צבע, אבנים, וכו', ידיעות שלא מגיעות לעיתונות אם לא היו נפגעים. על זה הוא נשפט ונכלא למשך שנים, בתנאי כליאה קשים ביותר!!

ואביגדור ליברמן? בהיותו שר ביטחון, הוא אמר שנערי הגבעות הם האויב של המדינה. ובאותו זמן של פ' דומא אמרו כמה שרים בממשלה שיש להחיל עונש מות על "מחבלים יהודים".

אלה ה"פנים" של הממשלה, כל הממשלות מאז הסכם קעמפ דייויד, ואוסלו. הפועל היוצא הוא עידוד טרור. התוצאות מדברות בעד עצמן.

מי זוכר את אלאור אזריה? על מי מגינה הממשלה?

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...