• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מי זוכר את אלאור אזריה? על מי מגינה הממשלה?

כולנו. זוכרים היטב את משפט הראווה שצה"ל והמדינה עשתה לחייל אזריה אלאור 2016, שניטרל (לתמיד ב"ה) מחבל פצוע ימ"ש שכמעט הצליח להרוג שני חיילים
מי זוכר את אלאור אזריה? על מי מגינה הממשלה?
הפרקליטות הצבאית
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כולנו. זוכרים היטב את משפט הראווה שצה"ל והמדינה עשתה לחייל אזריה אלאור 2016, שניטרל (לתמיד ב"ה) מחבל פצוע ימ"ש שכמעט הצליח להרוג שני חיילים.

אם ארוע כזה היה מתרחש היום בשעת מלחמה, בוודאי כל היהודים בארץ, היו משבחים את הפעולה.

אבל אז, ב2016, שלושת ראשי המערכת הכביכול "ביטחונית" דאז, הרמטכ"ל גדי אייזנקוט, שר הביטחון יעלון, וראש הממשלה נתניהו, החליטו להעמידו למשפט ראווה למען יראו ויראו, כלומר, להפחיד כל חייל ושוטר שאם הוא יחשוב לירות במחבל, אפילו כזה שבפועל ניסה וכמעט הצלוח להרוג חיילים, זה מה שהממשלה הציונית וצה"ל יעשו לו.

מאות אלפי איש התגייסו לטובתו ברשתות החברתיות ובהפגנות וניסו בכל כוחם למנוע את המשפט, אבל לרוב הביזיון של המדינה, אלאור אזריה הועמד לדין, נשפט להורדה לדרגת טוראי, ולמחבוש של כמה חודשים.

למי שלא זוכר את הפרטים: ויקיפדיה: "שני מחבלים תושבי חברון הגיעו לעמדת צה"ל בתל רומיידה ודקרו את אחד החיילים. השניים נורו על ידי החיילים. אחד מהם, נהרג מהירי, והאחר נפצע קשה". כעבור מספר דקות ירה סמל אלאור אזריה בראשו של א-שריף, ששכב על הקרקע, והרג אותו.

המילים הבאות: "האירוע צולם במצלמה על ידי תושב חברון ופורסם באתרי החדשות" לא מספרות את שהצלם "תושב חברון" היה עובד במשכורת של ארגון "בצלם". הצלם הערבי שידע מראש על הרצח שעומד להתרחש, (ולא הודיע על כך לכוחות הביטחון, במילא - שותף מלא לפיגוע) כאשר הוא ממתין על הגג לרצח של החיילים בידי המחבל. ומצלם.

הצילומים האלה שהגיעו לפרקליטות הצבאית, חרצו את גורלו של אלאור אזריה,– בלי לתחקר את הצלם הערבי המחבל בעצמו.

פקרליטות צבאית, אמרנו?

אז רק לדעת. לפרקליטות הצבאית יש "נוהלי עבודה" קבועים עם  חבורת הבוגדים "בצלם!!". מי התחיל את "נוהלי העבודה הקבועים" עם חבורת הבוגדים של "בצלם"? לא תאמינו. אביחי מנדלבליט.:

ויקיפדיה אביחי מנדלבליט: "באופן תקדימי מנדלבליט פתח את דלתו לארגונים פוליטיים כדי להשמיע בפניו עדויות, ואף איפשר הרצאות של ארגון "מחסום Watch" בפני חיילי צה"ל[13]. בריאיון ל"הארץ" בעניין זה בספטמבר 2009 אמר: "שיתוף הפעולה עם 'בצלם' הכי בולט. הם עוזרים לנו להגיע לדבר עם עדים, לברר תלונות. הם עושים את שלהם ואני את שלי. האינטרסים לא חופפים, אבל עם כל הביקורת של הארגונים עלינו, מטרתם להגיע לחקר האמת".  

עם כזו פרקליטות צבאית, ראש ממשלה ושר ביטחון, על מי צה"ל מגן?

בקרוב: שטחים חדשים נוספים לישראל

אידיוטים שימושיים: הפגנות קפלן הורגות את החטופים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...