• ב"ה ימות המשיח!
  • ג' אייר התשפ"ד (11.05.2024) פרשת קדושים

האם טראמפ יצליח איפה שנתניהו נכשל?

טראמפ, מועמד הרפובליקנים לנשיאות ארה"ב העמיד כמה עקרונות להחזרת שלטון החוק בנוגע לחוקי ההגירה כדי לעצור את הסחף שיצרו שנות שלטונו של אובמה. האם הוא יקבל את המנדט לנסות ולהצליח איפה שנתניהו כשל? מתוך כתבה של ד"ר יובל ברנדשטטר
האם טראמפ יצליח איפה שנתניהו נכשל?
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

טראמפ, מועמד הרפובליקנים לנשיאות ארה"ב העמיד כמה עקרונות להחזרת שלטון החוק בנוגע לחוקי ההגירה כדי לעצור את הסחף שיצרו שנות שלטונו של אובמה. האם הוא יקבל את המנדט לנסות ולהצליח איפה שנתניהו כשל?

המדיניות המוצהרת והמיושמת של ממשל אובמה/קלינטון היא גבולות פתוחים, עקיפת שלטון-החוק, הכשר להתנחלות בלתי חוקית, מניעה של וידוא המעמד החוקי כתנאי לקבלת זכות הבחירה, להרחבת מערכת-הרווחה על חשבון משלם המיסים ולגישה חופשית של מעסיקים לכוח עבודה זול.

 נשמע מוכר? אכן כן. למעשה, זוהי מדיניות אוסלו, כשאת מקומה של רשות הטרור והרצח שהוקמה במקומותינו תופסים הקרטלים המקסיקנים האלימים. בראש מדינת ארגון-הפשע עומד טרוריסט לבוש חליפה מכחיש שואה ומצדיק אותה, ובשטח שולטים כוחות של התנזים, חמאס, ג'יהאד וכיוצא באלה. ואילו במקסיקו בראש המדינה עומד לבוש חליפה ממפלגה מושחתת שמצוייה בשלטון מתחילת המאה שעברה, ובשטח שולטים הקרטלים המפעילים סחר בסמים, הברחות, סחר בנשים ושלטון אימים על סביבת הגבול עם ארה"ב. בישראל כבארה"ב מצוי ממסד חזק המצדד במסתננים פושעים -טרוריסטים מטעמים רעיוניים וכלכליים, בתמיכה של בעלי עניין עתירי הון, לעתים אותם בעלי הון בשתי הארצות, כגון ג'ורג' סורוס וקרן פורד.

 וטראמפ רוצה לחסל את כל המבנה הזו ולהחליפו בשלטון החוק. חצוף! האם יהיה לו צ'אנס לנסות את מה שהוא מבטיח?

 בניגוד לטראמפ שצריך להתגבר על הממסד המושחת, לבנימין נתניהו כבר ניתנה הסמכות למשך עשור לעשות זאת. אומנם יש גדר המונעת הסתננות, אבל את עיקר העבודה עושה מצרים, שמשמר הגבול שלה מפנה את גבו לישראל וצופה אל עבר המבריחים.

מצד שני המסתננים השתלטו על דרום תל-אביב ועל מרכז ערד. רשות הטרור והרצח ממשיכה לשלח את מחבליה לפגוע ולהרוג. הממסד המושחת פועל נגד אנשי החוק, סותם את פיותיהם ומעלה את החיילים למשפטי שווא. עשרות אלפי רשיונות עבודה (ויזה) ניתנים כדי להעשיר את הקבלנים ואנשי הביניים למיניהם. מאות אלפי זרים מקבלים דמי רווחה ושירות רפואי חינם ממשלם המיסים של המדינה היהודית, אם ישירות ואם בעקיפין (דרך תשלומים לרשויות הערביות, נישואין ו"איחוד משפחות").

מעסיקיהם של בלתי חוקיים למיניהם אינם נענשים, ורשויות מקומיות המתַחזקות את הזרים ממשיכות לקבל תקציבים מאוצר המדינה. בפועל, ישראל נוקטת את מדיניות אובמה/קלינטון, ואם לא תשנה כיוון, היא עלולה להחליק לכיוון של ערים כושלות כדטרויט ובלטימור.

 מדינה שאינה מכבדת את עצמה, את חוקיה ואת גבולותיה – אינה מדינה, אומר טראמפ. בניסוח מחדש המתאים לישראל, מדינה שאינה מכבדת את עצמה ואת חוקיה, ומכבדת ומגדלת את אויביה המוצהרים בכוח ובפועל, גם היא עלולה לא להיות מדינה. העילית מעוניינת לדלל את האזרחים כדי שתוכל להמשיך ולשלוט. אלא שזהו מקסם שווא שסופו סוריה, עיראק, לבנון ומקסיקו. כדאי מאוד לעצור את זה כבר עכשיו. בארה"ב – בבחירות, ובישראל – בשימוש במנדט שכבר ניתן מן העם לרדת מן המגלשה.

 * ד"ר יובל ברנדשטטר הוא רופא ילדים, תושב הנגב, ופובליציסט.

הותקפת בכפר עוין? הנך עבריין!!

שלימות הארץ: סקירה על מלחמתו של מלך המשיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...