• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

55 שנים לשחרור הכותל: האלו הם ניסים?!

תשעה ימים אחרי ניסי מלחמת ששת הימים ושחרור הכותל, הודיעה ישראל על נכונותה להחזיר לערבים את רוב השטחים שנכבשו במלחמה • זעקת הכאב של הרבי מלך המשיח שליט"א
55 שנים לשחרור הכותל: האלו הם ניסים?!
חיילי הצנחנים בעת שחרור הכותל. (צילום: דוד רובינגר, לע"מ)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

‏(הרבי מלך המשיח שליט"א דיבר אודות מחדלי חברי הכנסת הדתיים בנושא חוק "מיהו יהודי", ואח"כ המשיך ואמר):

‏ולאחרי זה מגיע דבר נורא שני, שזהו כהמשך ובשרשרת ל"הישגים הדתיים": כשדיברו ‏על הניסים שעשה הקב"ה הקשורים עם שחרור ירושלים, הפליא אותו חבר-כנסת דתי את ‏ההישג בתחום שיתוף הפעולה וקירוב הלבבות בין יהודים וערבים. והוסיף להתפאר, ‏ש"יום ירושלים" והניצחון הגדול מתבטא בשיתוף הפעולה שהושג בירושלים בין יהודים ‏לערבים, שדבר זה צריך לשמש דוגמא ומופת לכל עמי העולם.

‏האם לא די לו בכל הנזקים החמורים שנגרמו ונגרמים על-ידי נישואי תערובת, ורישומם ‏של גויים כיהודים, שזה בא כתוצאה ישירה מהמחדלים שלהם ב"מיהו יהודי", שהוא עוד ‏מוסיף חטא על פשע, ומתפאר בשיתוף הפעולה שהושג בין יהודים לערבים?!

‏וחבירו - גם חבר-כנסת דתי - מתפאר בזה שהוא מעניק סעד למאות ערבים עניים ‏בירושלים העתיקה. בעוד שסיוע זה וכספים אלו שמהם נותנים לערבים כל-טוב, הם מכספי ‏צדקה של יהודים - כספים שהושגו בקושי.

‏מכסף זה יכלו ליהנות מוסדות צדקה וחסד וישיבות, כסף זה יכול לעזור ליהודים, ואף ‏ניתן על-מנת שיעשו בו כך - ובמקום זה, מחלקים את הכסף לערבים, ומחזקים אותם שם.

‏וכשיהודים באים להודות לקב"ה על הנסים שעשה לעם ישראל, בזה שהחזיר לנו את ‏ירושלים העתיקה לאחר תשע-עשרה שנים בהם לא יכלו יהודים לגשת לכותל המערבי ‏ולומר פרק תהלים - מצהיר השר הדתי הנ"ל, שהתוצאה של הנסים שה' עשה עמנו, היא - ‏שיתוף הפעולה וקירוב הלבבות בין יהודים לערבים!

‏גם לאחר הנצחון נמשכת התנהגות מוזרה זו בירושלים, שעדיין אין נותנים ליהודים ‏דריסת-רגל בעיר העתיקה, ומערימים קשיים על מי שרוצה לגור שם, ובקושי רב ועצום ‏הצליחו כמאה יהודים בלבד להכנס לגור שם. ובו בזמן, מחזקים את 65,000 הערבים ‏-‏ הגרים שם - שמספרם מתרבה מיום ליום - על ידי זה שנותנים להם כסף ממשרד הסעד ‏בסכומים גדולים מאוד כדי לשפר את מצבם.

‏בעיר העתיקה גרים בקושי רב כמה מאות יהודים, ולא מרשים לעוד יהודים להתיישב שם, אבל לערבים נותנים את מלא הזכויות, עד כדי-כך, שאם ערבי ירצה לגור דוקא ‏בירושלים החדשה - יוכל לעשות זאת. זהו המצב שם. והמצב שם כל כך מזעזע - שיתכן ‏שבתקופת הבחירות יוכלו 70,000 ערבים להביע דעות, חס-ושלום, בנוגע לכותל המערבי ‏והמקומות הקדושים של עם ישראל בירושלים.

אין עוד שום מקום בעולם בו הערבים זוכים ליחס טוב שכזה: לא בירדן, לא ‏בסוריא, לא במצרים ולא בעירק - רק כאן בירושלים עיר הקודש, ודוקא לאחד הנצחון ‏של עם ישראל!

‏ואחרי כל זה עוד מעיזים נציגים דתיים(!) להצהיר הצהרות מבישות - שבזה מתבטאים ‏הנסים שעשה לנו הקב"ה [זמן הפירעון יהיה בבחירות - שאז אנשים ממפלגתו שלו יקימו ‏רעש ויזכירו לו את דבריו אלו].

‏כיצד יתכן ששר דתי, הטוען שהוא גם מנהיג דתי, אינו מתבייש להצהיר הצהרות ‏מבישות כאלו בקשר לניסי הקב"ה בהחזרת ירושלים ליהודים?! ולא זו בלבד, אלא דברים ‏אלו התפרסמו בכל רחבי תבל! האם אלו הם ניסי ה', והרי כבר עברו שש שנים מהמלחמה, ‏ובקושי רב הצליחו כמה מאות יהודים להכנס להתגורר בירושלים העתיקה בין החומות - ‏שהיא עיר קדשנו!!! האם למצב בו יהודי צריך להתגנב לירושלים העתיקה - יקרא ‏חסדי הקב"ה?!

‏וכשסוף סוף רוצה ערבי לעזוב את העיר העתיקה, אזי מקימים ועדה על-גבי ועדה לדון ‏ולמצוא דרך לשכנע אותו לא לעזוב את העיר.

‏וכל זה הוא בכדי למצוא-חן בעיני הוותיקן, או בעיני וושינגטון. והדברים מדהימים כל ‏כך, שאפילו הוותיקן לא פילל שאחרי המפלה הגדולה שנחלו אוייבי ישראל - היהודים ‏יפלו בצורה כה נחותה לפני הגויים!

‏ועד כדי-כך המצב מזעזע שם, שאם ערבי ירצה למכור את ביתו שבעיר העתיקה ‏ליהודי, יעמידו אותו למשפט על "העזתו" למכור בית ליהודי!

‏וכך מחזקים עוד ועוד את שלטון הערבים על ירושלים העתיקה. ועד כדי כך, שאפילו ‏כמה ערבים שעזבו את העיר - רוצים לחזור אליה, לאחר ששמעו על המצב שם!

‏לאחרי הנצחון במלחמה היו כאלו שהצהירו - ומצהירים גם עתה - שלא יחצו שוב את ‏ירושלים. אכן, אין צורך לחלק את ירושלים לאחר כל מה שמתבצע שם!

‏(מעובד ע"פ שיחות שבת-פרשת במדבר ושבת-פרשת נשא תשל"ג)

חללי המערכות: הקשר בין הרצח בבית הדסה לרצח יהושע סלמה הי"ד

כנס לעידוד ההתיישבות בעזה? שורה של טעויות!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...