• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

כנס של ברכה לכל משתתפיו

ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח, לכל משתתפי עצרת גאולה ומשיח שתתקיים ביום רביעי הקרוב, והשנה לרגל שנת 'הקהל' ברכה מיוחדת לכל אחד ואחת מהמשתתפים
כנס של ברכה לכל משתתפיו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

פעם בא אל הבעל-שם-טוב, אדם עשיר מלא גאווה. כאשר שאל אותו הבעש"ט האם רצונו בברכה, הגיב הלה בביטול: לא חסר לי דבר, ואין לי צורך בברכה. כששמע זאת הבעש"ט, השיב כי ברצונו לבקש ממנו טובה, הוא מסר לידו מכתב, על מנת שיעבירו לראש הקהל בעיירה הקרובה למקום מגוריו.
אותו עשיר שכח מהבקשה, אך לאחר שנים, כאשר התהפך עליו הגלגל והוא מצא את עצמו בחוסר כל, גילה לפתע בכיס מעיל ישן את אותו מכתב. מיהר כעת לאותה עיירה על מנת למסור את המכתב, בחושבו "מי יודע, האם אותו אדם עדיין חי והאם הוא ראש הקהל?", אך כשהגיע לאותה עיירה, גילה כי אותו אדם הוא הוא ראש הקהל באותם ימים.

הוא מיהר והגיש לו את המכתב, שנמסר באיחור רב. במכתב היה רשום: 'האדם העומד לפניך היה עשיר גדול בעברו, חשוב לסייע לו. ולראיה כי המכתב אמת הוא, יבואו ויודיעו לך בעוד זמן קצר כי נולד לך בן!'. ואכן לאחר כמה דקות כשבאו לבשר לאב המאושר על לידת בנו לא נותר לו ספק כי מדובר במעשה פלא והוא הזדרז לקיים את בקשת הצדיק.

כל אחד צריך

בניגוד לאותו עשיר, דומה כי כיום כל אחד חי בתחושה שזקוק הוא לנס, או לפחות לברכה מיוחדת. זה זקוק לשידוך, השניה לרפואה שלימה, אחר לילדים או להצלחה בחינוכם וההיא לשלום בית וכן הלאה - "מרובים צרכי עמך...".

בעידן הנוכחי, כאשר רבים (מידי) הם אלו המציעים ברכות וסגולות שונות, עולה הצורך למצוא את מעיין הברכות הבלתי מכזיב, מעיין הקשור באופן ישיר לריבון העולמים, אשר כל דבריו לא ישובו לאחור.

לא יהיה זה סוד, כי זכה דורנו לאיש פלא שכזה, אשר כל ברכותיו מאז עלותו לכס ההנהגה לפני יותר משבעים שנה, לא שבו ריקם. מאות אלפים נושעו בזכות ההליכה בדרכיו וקיום הוראותיו, וגם כיום רבבות פונים מידי יום, בכל העולם, לקבלת ברכותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש.

כנס הקהל ארצי

מעבר לפניה ובקשה אליו, מורה הרבי שליט"א מלך המשיח כי עשיית פעולות מסויימות יש בכוחן להביא את הסגולה לביתו של כל אחד: בדיקת תפילין ומזוזות בכל 12 חודשים, קיום עשרת המבצעים, הנחת חת"ת (חומש תהלים ותניא) לצד קופת צדקה קבועות בכל בית, רכישת אות בספר תורה, ועוד ועוד.

אך ישנן הזדמנויות השוות לכל נפש בהם מתברך הקהל כולו יחדיו. כזה הוא הכינוס המתקיים ביום רביעי הקרוב, בשעה 19:00 באמפיתאטרון של בת ים. כנס שכולו 'התקשרות' לרבי שליט"א מלך המשיח, בו מכריזים כולם יחדיו על האמונה האיתנה בו ובכל דבריו הקדושים ובצפיה אדירה להתגלותו המלאה תיכף ומיד ממש.

בשנה זו, שנת 'הקהל', מתווספת לברכה הקבועה, גם עצם ההשתתפות במעמד זה, המתקיים בהוראתו, וכפי שהוא בעצמו מגלה כי עצם ההתכנסות של המונים מעם ישראל, אנשים ונשים (בנפרד) כפי שהיה בבית המקדש, הרי היא הדרך לקבלת ברכת ה'. אשר על כן, מובנת חשיבות ההשתתפות במעמד הקדוש, ועוד לפני כן נזכה בוודאי לגאולה האמיתית והשלימה.

לראות את המציאות באופן הנכון

לעשות את מה שטוב לישראל

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...