• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

יותר "יהודים" ופחות "ישראלים" בארץ

בסקר שהוזמן ע"י כמה רמטכ"לים לשעבר שמנסים לפרוץ לפוליטיקה עם תנועה בשם "פנימה" מתברר שבין היהודים, 46% הגדירו עצמם קודם כל כ"יהודים", ורק 41% הגדירו את עצמם קודם כ"ישראלים". מה שמסמל את החזרה בתשובה מהאמונה במדינה הציונית.
יותר "יהודים" ופחות "ישראלים" בארץ
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בסקר שהוזמן ע"י כמה רמטכ"לים לשעבר שמנסים לפרוץ לפוליטיקה עם תנועה בשם "פנימה" מתברר שבין היהודים, 46% הגדירו עצמם קודם כל כ"יהודים", ורק 41% הגדירו את עצמם קודם כ"ישראלים". מה שמסמל את החזרה בתשובה מהאמונה במדינה הציונית.

שני הרמטכ"לים לשעבר - אשכנזי וגנץ, יצאו בהכרזת תנועה חדשה בשם "פנימה"יחד עם עוד שותף, שי פירון, לשעבר שר החינוך. לפני הכרזת התנועה הם ערכו סקר (שכלל קרוב לאלפיים איש) שעל פיו הם מתכוונים כנראה לכוון את עצמם ולגייס תומכים.

רוב הנתונים בסקר שהוצגו במרבית העיתונים מראים על ההשפעה הרבה של הטלוויזיה והרדיו הממלכתי בהפצת אנטישמיות, למשל, 60% חושבים שהחרדים מנצלים את המדינה),  והקיטוב בין המגזר היהודי לערבי.  (52% מהישראלים חושבים שהערבים - מסוכנים. 53% סבורים שהערבים מפחידים ו-51% סבורים שהערבים לא אמינים).

המגמה של הגדרה עצמית של יהודים בארץ כ"ישראלי" (בלי קשר ליהדות רח"ל) הולכת ופוחתת. ב15 שנים אחרונות, רוב מוחלט של המגזר היהודי בגיל הרך (גילאי 3-8), לומדים בחינוך דתי או חרדי, כלומר, שההורים של רוב הילדים היהודים בארץ קרובים לדת ולמסורת.

כבר לפני כ10 שנים הנתונים של משרד החינוך הראו שכ60% מהמגזר היהודי מחנך את הילדים בעמותות חרדיות "מוכר שאינו רשמי", למרות שהתיקצוב לעמותות אלו הוא זעום לעומת התיקצוב של ילדים שלומדים בחינוך הממלכתי, לגבי מבנים ציוד ומשכורות.

משרד החינוך שכופה חינוך רפורמי רח"ל על יהודים שאינם שומרים לע"ע תומ"צ, מנסה להחזיר אליו את המגזר החרדי - מסורתי בגיל הרך, ופתח לשם כך את מנהל החינוך ה"ממלכתי חרדי". מלבד זאת, במקומות בהם העמותות החרדיות חזקות מספיק, משרד החינוך קיבל את הגנים החרדים כמו שהם במסגרות ממ"ד, עם הגננות והתכנים החרדים, בלי לכפות תכנים מבחוץ ע"י מפקחות ממ"ד.

את כל זה פועלת התשובה האמיתית עליה מצביע הרבי שליט"א מלך המשיח מאז מלחמת ששת הימים, שאת תוצאותיה מתחילים לראות היום בכל מקום. אחת התוצאות היא, בריחת היהודים מהמושג הזר והמוזר ליהדות "מדינת ישראל".

אין ספק, שחוקי הבג"ץ נגד היהדות ונגד ביטחון היהודים בארץ, והתנהלות המשטרה והצבא נגד יהודים ובעד ערבים מוסיפים להתנתקות של עוד ועוד יהודים מההישענות על "מדינת ישראל".

בסקר של תנועת "פנימה" ענו 46% מהיהודים שהם קודם כל "יהודים", לעומת רק 41% שאמרו שהם קודם כל "ישראלים", מה שמעיד על מגמת השינוי לטובה האמור לעיל, שהציבור היהודי בישראל מכיר קודם כל ביהדותו, ורק אחר כך, בהשתייכות לגוף הזר ומנוכר ליהדות המכונה "מדינת ישראל".

עוד מעניין לציין, שרק העיתונים והאתרים החרדיים דיווחו על פרט זה בסקר, שלא נזכר כלל בדיווחים בעיתונים ובאתרים החילוניים. ההשמטה מעידה שעורכי אותם עיתונים ממשיכים לדבוק באג'נדה ה"ישראלית" נגד העם היהודי כפי שהיה מתחילת הקמת הציונות, המשיך במניעת סרטיפיקטים מיהודים חרדים באירופה עוד לפני השואה, בהסכמה שבשתיקה של הציונים להמשך רכבות המוות לאושויץ ובשיתוף פעולה עם הנאצים, (משפט קסטנר), בהכרזה של ראשי הציונים בארץ ש"טובה פרה אחת הולנדית מאלף יהודים גלותיים", ונמשך אחרי קום המדינה בעליית יהודי עיראק וצפון אפריקה ששליחי הסוכנות חינכו את הצעירים לכפירה במחנות העולים, ואף גנבו מאות ילדים ומכרו תמורת בצע כסף בשתיקה של כל המפלגות כולל הדתיות, עיסקת "ילדי טהרן" עם הציונות הדתית, שדידת אוצרות היהדות של עולי מרבד הקסמים וכו', וכו'.

מסע הכחשה זה של היהדות נמשך גם היום ביתר שאת ע"י עמותות מסוג "הקרן החדשה לישראל", ועמותות שמאל קיצוני שמקבלות באופן אוטומטי גיבוי מהבג"צ - שהוא לב ליבה ה"חוקי" של "מדינת ישראל" ה"יהודית - דמוקרטית". אותם שופטי בג"ץ שפסקי הדין שלהם תומכים באופן כמעט אוטומטי באויבי היהודים מבפנים, בהקמת מדינת טרור בלב ארץ ישראל, בהחלשת צה"ל וכבילת ידי הלוחמים, ובהפיכת "מדינת היהודים" ל"מדינת כל תושביה". יהודים רבים יותר ויותר מכל השכבות מרגישים שמדינת ישראל כבר לא מייצגת אותם, והם קודם כל "יהודים", ורק אחרי כך גם "ישראלים".

הרבי שליט"א מלך המשיח כתב כמה פעמים באגרות קודש, וגם אמר לכמה אישי ציבור מישראל שהגיעו אליו, שצריך לראות ולפעול שארץ ישראל לא רק תיקרא כך, אלא שתהיה בפועל ארץ שמתנהגת ברוח ישראל סבא, ארץ יהודית.

גידול המבורך (במספרים, ובאחוזים) של ציבור שומרי המצוות בין כל היהודים בארץ, איננו תוצאה של פעילות ממשלתית או מפלגתית כלשהי, אדרבה. שינוי זה הינו שינוי (לטובה) נגד בסיס הרעיון הציוני המובנה בשיטת המימשל של מדינת ישראל, והוא תוצאה של של החזרה בתשובה, "דור התשובה" שאנו חיים בו, כהגדרת הרבי שליט"א מלך המשיח.

ואם כן, אדרבה, צריך להכניס למוח הזכרון, שאף ממשלה לא תושיענו, רק הרבי שליט"א משיח צדקנו, יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!!

 

פקיסטן רשמה אזרח כ"יהודי" במסמכים רשמיים

המכתב ששלח הרבי שליט"א מלך המשיח לנשיא ארצות הברית לאחר נסיון ההתנקשות בחייו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...